Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שווה להשקיע בתקלות הבאות :

 

נזילת שמן מהאגן , 4 ליטר למשהו כמו 1000 קילומטר .

חור בצינורית דלק , אי אפשר למלא פול רק רק חצי מיכל .

רעשים מתכתים מהמנוע בעליות .

ואי התנעה לאחר כיבוי המנוע והתנעה של עד 5 דקות , רק בדחיפה או לאחר 5 דקות .

 

זהו הרכב טיפה בעייתי שווה לתקן או לחסוך לרכב אחר .?

 

 

תודה .

האהבה הראשונה - מגנום 4X4 2000 שחורה , ניפרדנו:-(

השניה - מגאן 2 2006 , לא היסתדרנו :|

 

* תמיד חוזרים לאהבה הראשונה ... בקרוב .

פורסם

יתכן שהנזילת שמן נובעת מהאטם של הבורג ריקון באגן השמן

לגבי נזילת הדלק תלוי איפה הצינור אם זה מצריך לפרק הרבה בשביל להגיע אליו לא כדאי

לגבי רעשים מתכתיים מהמנוע יש ללכת למומחה הנושא יכול להיות שזה מהשסתומים

בהצלחה

פורסם

נזילת דלק היינה בחור העליון של צינור מעל הגלגל הימני המוביל למיכל הדלק.

 

אציין כי הרכב לנסיעות בתוך העיר לרוב . אך צריך להעבירו טסט בחודש הבא .

האהבה הראשונה - מגנום 4X4 2000 שחורה , ניפרדנו:-(

השניה - מגאן 2 2006 , לא היסתדרנו :|

 

* תמיד חוזרים לאהבה הראשונה ... בקרוב .

×
×
  • תוכן חדש...