Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים.

 

לצערי הרב האלטרנטור בפיאט 127 שלי (שנת ייצור 1979) שבק חיים ובעקבות זאת המצבר (שהוא בן שנה) התרוקן גם כן לחלוטין ושבק חיים.

אשמח לסיוע או הכוונה לאיש מקצוע אמין לשיפוץ אלטרנטור לרכב הנ"ל באזור פתח תקוה - תל אביב.

 

תודה רבה מראש.

 

צביקה

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

במידה ואתה יכול לפרק את האלטרנטור בסגולה בכביש הראשי ישנה מעבדה קטנה לתיקון נמצאת כ 250 מטר מצומת סלע לכיוון דרום .

 

 

 

חברים יקרים.

 

לצערי הרב האלטרנטור בפיאט 127 שלי (שנת ייצור 1979) שבק חיים ובעקבות זאת המצבר (שהוא בן שנה) התרוקן גם כן לחלוטין ושבק חיים.

אשמח לסיוע או הכוונה לאיש מקצוע אמין לשיפוץ אלטרנטור לרכב הנ"ל באזור פתח תקוה - תל אביב.

 

תודה רבה מראש.

 

צביקה

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

אני שיפצתי אלטרנטור ישן אצל "עלמה", רח' תושיה בתל-אביב, ומרוצה מאד.

בכל מקרה - מציע שתתעקש שישפצו את האלטרנטור שלך, ואל תתפתה ליחידה תואמת "מן המדף" (למרות שתצטרך להגיע פעמיים).

רק כשתנסה להרכיב אותו אתה עלול לגלות שהוא "כמעט מתאים"....

עודד

פורסם
חברים יקרים.

 

לצערי הרב האלטרנטור בפיאט 127 שלי (שנת ייצור 1979) שבק חיים ובעקבות זאת המצבר (שהוא בן שנה) התרוקן גם כן לחלוטין ושבק חיים.

אשמח לסיוע או הכוונה לאיש מקצוע אמין לשיפוץ אלטרנטור לרכב הנ"ל באזור פתח תקוה - תל אביב.

 

תודה רבה מראש.

 

צביקה

 

קבל עצה טובה.

 

סמטת הש"ך , מול משומר מהמנגנוני חלונות , תפנה למורין , היא תטפל בך מעולה ותצא מרוצה במחיר זול.

פורסם
קבל עצה טובה.

 

סמטת הש"ך , מול משומר מהמנגנוני חלונות , תפנה למורין , היא תטפל בך מעולה ותצא מרוצה במחיר זול.

 

 

שכחת לציין באיזה יישוב הרחוב הנ"ל נמצא . אבל אני מנחש שתל אביב.

בכל אופן יום ראשון ארים טלפון לשם. תודה.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
גרינוולד ביצחק שדה ת"א!

 

אם אתה הולך לשם תגיד שאתה ממוסך "שקר כלשהו" ורוצה לשלם במזומן וכך תקבל הנחה מירבית הוא לא בודק לעומק אם אתה מהמוסך באמת.

פורסם
חברים יקרים.

 

לצערי הרב האלטרנטור בפיאט 127 שלי (שנת ייצור 1979) שבק חיים ובעקבות זאת המצבר (שהוא בן שנה) התרוקן גם כן לחלוטין ושבק חיים.

אשמח לסיוע או הכוונה לאיש מקצוע אמין לשיפוץ אלטרנטור לרכב הנ"ל באזור פתח תקוה - תל אביב.

 

תודה רבה מראש.

 

צביקה

 

תודיע לנו מה עשית לבסוף.

פורסם

צביקה

יש לי אלטרנטור רזרבי לפיאט 127 מודל 1979 מנוע 903 כמו שלך

טוען חלש אבל עובד. אתה מוזמן להשאיל אותו לפחות עד שתתקן את שלך, אם עוד לא פתרת את הבעיה.

אגב, אני קניתי אצל גרינוולד

×
×
  • תוכן חדש...