Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי ספייס ויש לי תופעה מעצבנת שכאשר אני לוחץ על דוושת הקלאצ' ישנו רעש של גומי מאוד מעצבן.

הנ"ל קרה בעיקר בימי הקיץ,כאשר האוטו עמד מס' שעות בשמש.

לאחרונה ביקשתי במוסך שינסו להעלים לי את הרעש הזה. הם שמו לי גריז על הדוושה וכתוצאה מכך(לאחר מס' ימים) הרעש נהיה עוד יותר חזק,על גבול בלתי נסבל (וללא קשר להאם חם או קר בחוץ).

מה ניתן לעשות??

 

תודה.

פורסם

שאלתי במוסך מה צריך לעשות כדי שהדוושה לא תרעיש. נאמר לי שיש צורך בפירוק הדשבורד כדי להגיע אל אותו הציר שמתחבר לדוושה כדי שיהיה ניתן לגרז אותו כמו שצריך.

1.האם זה עסק מסובך?

2.האם "גריז מיוחד", כפי שצויין, קיים בכל מוסך או רק במורשה?

3.האם זה יעלים לי בוודאות את הרעשים?

4.וכמה זה אמור לעלות?

 

תודה.

פורסם

תרסיס ליתיום גריז יכול לעזור כאן. החומר בעל תכונות חדירות ושימון גבוהים ומתאים לשימוש במקומות האלו.

ניתן להשגה אצל ספקים טכניים למוסכים.

פורסם

האם אפשר לקבל הסבר איך אני מגיע למקום שצריך להתיז עליו את התרסיס,כלומר איפה בדיוק בדוושה יש לשמן?

ואם אפשר לקבל פרטים על התרסיס,איזו חברה,היכן ניתן לרכוש(הום סנטר,אייס,אוטו סנטר....)

 

תודה.

פורסם

אז ככה....

הביאו לי שפופרת גריז לבן,מהסוג שמשתמשים בצה"ל....

עכשיו צריך רק להבין איפה לגרז בדיוק.... האם על המוט שהולך אל כיוון המנוע או הקצה השני של המוט שמתחבר לדוושה עצמה או בכלל על הקפיץ שנמצא לצד הדוושה.....

האם מישהו יכול להסביר לי בבקשה?

תודה.

פורסם
שכב מתחת לדוושה, תלחץ אותה עם היד ותבדוק מאיפה בא הרעש, אולי הם לא שימנו את המקום הנכון.

 

את האזור הזה תגרז.

פורסם

בעיה שלא ניתן לדעת בוודאות,אין גישה אל מתחת לדוושה,רק מהצד,קשה לאתר את מקור הרעש.....

אם מישהו יודע בוודאות מהיכן הרעש בא,אשמח לתגובה.

תודה.

פורסם

הרעש בא בדרך כלל מהחיבור של המשאבה לפדל.

יש צורך להכניס צינורית דקה ולגרז את החיבור.

אם יש צורך תשתמש במראה כדי לראות מה אתה עושה,מקווה שזה יעזור.

תיכנס לפורום פיאט ותראה שזאת בעיה פופולרית מאוד בפיאט.

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...