Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי טופס בדיקה megane 2 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברי פורום יקרים

הייתי מעוניין לדעת מה אתם חושבים על הבדיקה ובכלליות על הרכב .

מדובר על רנו מגאן EX 2 שנת 2005

יד 2 - הראשונה ליסינג -כרגע נמצאת בקרסו טרייד אין.

142,000 ק"מ

 

בנוסף ארצה לציין

הבדיקה נעשתה היום בלי קשר אליי על ידי חבר שעובד במקום(כך שעוד לא הפסדתי כסף :wink:)

 

אז מה אתם אומרים?

 

 

תודה מראש

אור.

בדיקה.jpg

פורסם

1. בדיקה ממוצעת עם מס' תקלות אשר יש לקבל עליהן הערכת מחיר ממוסך מורשה.

2. יש לקחת את הרכב לבדיקה על חשבונך, במכון אותו אתה תבחר(רצוי ללא מסגרות הלוחיות של הטרייד-אין).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כמה הם רוצים עליו?

 

נשמע כמו רכב שלא טופל יותר מידי באהבה אז דרוש לראות היסטורית טיפולים לפחות של הבעלים השני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני הייתי מוותר על בדיקת הרכב בשנית (מטעמי), היות ומה שאתה מציג זו בדיקה מאוד מאוד ממוצעת, והיות ויש מספיק מגאנים בשוק, שעברו חיים קצת יותר קלים מזו הנוכחית (וע"י כך גם חוסך לי כ-400 ש"ח, לבדיקת רכב עם "נתוני פתיחה" יותר טובים).

alfa 156 2.5.

פורסם

הכי מפחיד - מנוע מצלצל, לך תדע איפה זה מתחיל ואיפה זה נגמר...

 

תושבת תיבת הילוכים פגומה + הגיר הרגיש גם ככה של המגאנים (ושאר הצרפתיות) = לך תדע כמה זמן הגיר נסע עם תושבת בעייתית ואיזה נזק פוטנציאלי יכול להתפתח מזה בעתיד.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

תודה לכולם על התגובות

אך המצב הוא כזה הרכב נמכר היום ב32000

אני הייתי יכול לקנות אותו ב25000 אך אני עדיין לא חש פיספוס אז הכל לטובה

שבת שלום!

פורסם

תודה שעדכנת בפורום את סוף הסיפור. וטוב שעמדת בפיתוי המחיר הזול.

 

רק לי נדמה שזה עניין של זמן עד שיהיה שרשור בנוסח "הצרפתיות הח*א האלו, כמה תקלות וכמה אני מוציא על תיקונים" ?...

מה שחוסכים בעלות הקניה - לפעמים מוציאים על התחזוקה. ולפעמים יותר.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אין לי מושג על מה כולם פה מדברים אבל אין בתוצאות הבדיקה הזו ולא כלום.

כמעט כל מה שכתוב שם נכתב אוטומטית בכל בדיקה שנעשית. הרשמים כלליים ביותר.

נראה כי פשוט לא מצא הבוחן מה לכתוב והוציא בליל של תאורים כלליים מעורפלים בכדי שלא יודפס דף ריק.

 

לדעתי גש למוסך טוב של רנו, בקש מבוחן רכב שלהם או מכונאי מנוסה לעשות סיבוב ולבדוק את הרכב על הליפט.

בלי טופס ובלי חארטות, שפשוט יגיד לך מה דעתו על הרכב.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...