Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GPS למערכת ברכב


rbh3
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי דודג' נייטרו עם מערכת המולטימדיה של דודג'-ג'יפ-קרייזלר

 

אני קיבלתי את האוטו עם מערכת הgps של איתורן מערכת מזוויעה שכל הזמן נתקעת ואינה מדוייקת בעליל!

 

רציתי לשים את המערכת igo. הצלחתי להוריד אייגו פרימו אירופאי שמתאים ועובד אבל עושה בעיות עם המפות של הארץ.

 

יש לי ברכב השני שלי igo 8.3.4 שהוא נוח מאוד ועובד מעולה אבל כשהעברתי את הכרטיס לדודג זה רשם לי שאין רשיון

 

מישהו יודע או יכול להביא לי תוכנת אייגו שתעבוד לי על המערכת? יש לי סלוט לכרטיס זיכרון ומערכת הפעלה wince 5.0

 

זאת המערכת:

http://www.autogadget.eu/DODGE/Dodge-Magnum-Integrative-Multimedia-GPS/-DVD/-TV/-USB/-BT.html?pop=0

 

תודה רבה לכל עוזר!

 

נ.ב

אני חושב שהנושא מתאים יותר לפורום אדיאו ומולטימדיה לרכב אבל לא הצלחתי לפרסם שם הודעה משום מה

 

תודה רבה

פורסם

אוקיי הצלחתי להפעיל את האייגו שלי אבל הפעם הוא לא מוצא לי לווינים,

אמרו לי שאני צריך להגדיר את הפורט של המערכת

 

מישהו יודע מה הפורט של הgps במערכת הנ"ל?

 

גיליתי עליה עוד כמה פרטים :

המספר הסידורי של בישראל (ע"פ מתקינים רשמיים של כלל מכשירי תנועה הוא mg-6600n (metro-gold(

 

ובאתר הרשמי של דודג' היא רשומה כ:

QL-JEP802

 

תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...