Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכל פורום CF

:-) !

 

אני חדש פה

:wink:.

 

אלכסנדר,צעיר,מהמרכז

:-).

 

אחותי צריכה רכב,ודחוף!!!

 

אחותי כעת סטודנטית.

 

-תקציב לרכישה:



עד 15 אלף.

-ידני/אוטומט:

ידני

-נפח מנוע:

מ-1.4 עד 2.0 ל'.

-קטגוריה:

סדאן (4 דלתות) / האצ'בק (5 דלתות)

-תת דגם:

לא ידוע.

-רמת אבזור:

לא ידוע.

-שנתון:

מ-1995 עד-2005.

-חדש/משומש:

משומש.

-מספר מקומות ישיבה:

4-7 מושבים.

-קילומטראז':

נמוך-בינוני (עד 190,000 ק"מ)

-דרישות של צריכת דלק:

מינימום 1-7.

-מה הצרכים מהרכב:

1)לנסוע כל שבוע מת"א לירושלים ובחזרה

2)תא מטען בינוני-גדול (סאב,מגברים,קניות,שמנים למנוע,וכו')

3)גלגלים לא פחות מ-14"

4)שוק חלפי אפטרמרקט גדול

5)שאפשר יהיה לעשות לבד טיפולים תקופתיים

6)חלפים זולים

7)פשטות תא המנוע והחיווט-ברצוני להתקין ברכב של אחותי מערכת לבד ולעשות טיפולים תקופתיים לבד,אז מוטב שתא המנוע והחיווט יהיו פשוטים ככל האפשר (למשל,שיהיה אפשר להחליף נורה קדמית תוך פחות מ-10 דקות)

8)תדמית-אני לא רוצה שאחותי תסע במשהו שדומה לאונו :evil: .

ו... זהו.מקווה להשתלב בפורום :-)

 

נ.ב. - חשבתי על

פג'ו 306... איך היא?

פורסם

למה לך נראה שתמצא שנתון 2001/2 ב-15K?

למה לך לחפש מינימום צריכה 1:7 היא טובה? היא גרועה!~#

למה סטודנטית צריכה נפח 2.0?

למה סטודנטית צריכה 7 מקומות ישיבה?

למה לסטודנטית מעניין איזה גודל הגאנט?

למה שלא תחסוך/תחסכו כסף ובמקום מערכת, השקעה באפטרמרקט ותחסוך להתקע באחת מהעליות של ירושלים - כדי לקנות רכב טוב שישרת את אחותך ולא את הפנטזיות המוטוריות שלך?

 

כשתוציא רשיון ויהיה לך רכב משלך תשקיע, עד אז כל השקעה ברכב שהוא לא שלך תהיה מיותרת ועוד תודה לי, ברוך הבא.

פורסם
למה לך נראה שתמצא שנתון 2001/2 ב-15K?

למה לך לחפש מינימום צריכה 1:7 היא טובה? היא גרועה!~#

למה סטודנטית צריכה נפח 2.0?

למה סטודנטית צריכה 7 מקומות ישיבה?

למה לסטודנטית מעניין איזה גודל הגאנט?

למה שלא תחסוך/תחסכו כסף ובמקום מערכת, השקעה באפטרמרקט ותחסוך להתקע באחת מהעליות של ירושלים - כדי לקנות רכב טוב שישרת את אחותך ולא את הפנטזיות המוטוריות שלך?

 

כשתוציא רשיון ויהיה לך רכב משלך תשקיע, עד אז כל השקעה ברכב שהוא לא שלך תהיה מיותרת ועוד תודה לי, ברוך הבא.

 

1.כתבתי משנתון 95' עד 05' .

2.מינימום 1:7. מה לא ברור ?

3.שוב,כתבתי מ-1.4 עד 2.0 .

4.ושוב,כתבתי מ-4 עד 7 .

5.היא מבינה ומתעניינת מאוד במכוניות :roll:.

6.איזה פנטזיות מוטוריות? רק כתבתי כ"כ הרבה פרטים כי אחותי מתעניינת ומבינה ברכבים. מאוד.

7.סליחה? מאיפה לך לדעת אם יש לי או לא רשיון ורכב ?

8.אני חושב שלבני המשפחה שלי מגיע רכבים מושקעים ומטופחים.

 

נ.ב. - רק לידיעתך,יש לי רשיון כבר שנה :evil: . ורכב? סיוויק 98' שגודשת עד 1.3 באר :twisted:

פורסם

פג'ו 306 הוא אפשרות טובה אבל קצת יקרה. אולי עדיף לבדוק פיג'ו 206 אם מדובר בנסיעה חד שבועית מירושלים למרכז. רנו קליאו גם יכול להתאים.

פורסם

פיאט פונטו שנת 2000, דגם S75 נשמע לי טוב.

 

זה השנתון האחרון שלהן, יהיה קצת קשה למצוא משהו שמור במיוחד אבל אפשרי.

 

נראה לי שבתקציב הזה נכנסת גם ספייס מהשנתונים המוקדמים.

פורסם
פג'ו 306 הוא אפשרות טובה אבל קצת יקרה. אולי עדיף לבדוק פיג'ו 206 אם מדובר בנסיעה חד שבועית מירושלים למרכז. רנו קליאו גם יכול להתאים.

כמדומני,אין פג'ו 206 עם 4 דלתות. או שאני טועה :| ???

 

פיאט פונטו שנת 2000, דגם S75 נשמע לי טוב.

זה השנתון האחרון שלהן, יהיה קצת קשה למצוא משהו שמור במיוחד אבל אפשרי.

נראה לי שבתקציב הזה נכנסת גם ספייס מהשנתונים המוקדמים.

תוכל להביא מודעה/תמונה להמחשה של ה-S75 ושל הספייס ?

 

יונדאי אקסנט... אחלה תמורה!

תוכל להביא מודעה/תמונה להמחשה ?

פורסם

מה תמונה???

זה לא שאני מציע לך לצאת עם אחותי לבליינד-דייט...

תעשה חיפוש בגוגל תמצא מיליון המחשות.

 

מה שכן אני יכול לספר לך על אחת שהייתה לי במשך 8 שנים, שנת 95 שעברה 350000 והיא עדיין נוסעת לא רע בכלל... (אצל אחותי). חוץ מבלאי טיבעי של רכב כמו משאבת מים ואלטרנטור שום דבר!! והכי כיף שבאוטו הזה המכלולים זה כמו לגו. עם קצת רצון וכלים אתה יכול לפרק ולהרכיב כמעט כול דבר, מה עוד שהחלקים זולים יחסית.

אבל כמו שהמכלולים מלגו כך גם הפלסטיקים הפנימיים. החלפתי את הידיות לפחות 4 פעמים כול דלת. אבל זה שטויות 30-50 ש"ח ידית חדשה.

לסיכום: אחלה רכב לתקציב שלך. אחותך לא תתחרט!

×
×
  • תוכן חדש...