Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום..

לא מזמן הרכיבו לי מערכת על הרכב,לא באופן מיקצועי אז רציתי לדעת אם הרכיבו לי נכון..

החומרים הרלוונטים:

רדיו דיסק:

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=749360

סאב לא הצלחתי להוציא מזאפ כי זה מוביל לאתר של מוכר ולא רציתי לעשות פרסומת

אז זה השם שלו והפרטים:

רוקפורד R1S412

גודל: 12 אינטש , סוג הרמקולים: סאב וופר , הספק: 300 וואט , מותג: Rockford , הספק אפקטיבי: 150 וואט RMS , Way: 1 Way

והמגבר:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=36755

 

עכשיו ככה נראה החיבורים במגבר מאחורה...הכבלים בצד שמאל הם החיבור לסאב וה-4 האחרים של הרמקולים האחוריים:

http://www.siz.co.il/my/mmq2axt3nzdw.jpg

http://www.siz.co.il/my/bjmljnjjnzvm.jpg

 

אני לא ממש מבין גדול אבל חיברו לי את הסאב (שוב בצד שמאל) איפה שאמורים להיות הרמקולים הקדמיים

של המערכת...

ובזאפ רשום שיש לי "גישור לסאב" שמה שאני מבין מזה שיש לי חיבור מיוחד ונפרד לסאב

ואני לא מוצא אותו במגבר,אתם יכולים להצביע לי עליו בתמונה שהעלתי

 

ולשאלות על המגבר והרדיו דיסק:

1)ברדיו דיסק יש 3 יציאות RCA קידמי אחורי ו-SW שאני מבין שזה לסאב..אבל הכבלים מחוברים לקידמי

אחורי וככה למגבר..וכמו שכתבתי הסאב במגבר מוחבר לקידמי אז אני

צריך לחבר את ה-RCA שברדיו במקום קידמי ל-SW ככה שבמגבר הסאב

יקבל מה-SW ולא מהקידמי?

2)אני יודע שזה מגבר עתיק מאוד בשוק ובתמונות הוא כסוף אבל שלי שחור

(רשום עליו רוקפורד ואת שם הדגם ככה שהוא אמיתיי) יש למגבר הזה גרסאות או משו כזה?

3)המגבר מחובר למצבר 55 אמפר,המצבר יכול לעמוד בעומס הזה?

 

תודה רבה לעוזרים ומצער שזה כזה ארוך

ערב טוב

פורסם

עשית פה בלאגן לא קטן עם כל השאלות והמוצרים.

דבר ראשון תחליף את היציאות של הרמקולים לFRONT,את הסאב תחבר בגישור לREAR שהגישור בעצם זה איך שמחובר אצלך לFRONT...במגבר יש לך חיתוכים של LP\HP=FULL את הFRONT שזה הרמקולים תשים על HP ותחתוך דרך המגבר על 125HZ,לגבי יציאת הREAR כשזה כבר בגישור תחתוך על LP 80HZ .

תכוון גם גיין שיהיה מאוזן לפי האוזן שלך ותדווח לנו איך זה נשמע..

נ.ב איזה רמקולים מחוברים למגבר?

Scan Speak

פורסם

תודה רבה על התגובה המהירה!!!! ומצתער על הבלגן אני לא הכי בקיא בחומר :|

אז ככה הרמקולים האחוריים מחוברים ל-REAR

ואלה הרמקולים:

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=411529

הקומפוננטים מוחברים לרדיו דיסק בצורה רגילה דרך הצמה..

"תכוון גם גיין" זה אומר FRONT/REAR GAIN העיגולים האלה נכון?

ושהשתמשת במילה "גישור" אז זה אומר "גישור לסאב" שכתוב בזאפ זה אומר

החיבור הזה כמו אצלי?

ולא לשנות כלום בחיבורי ה-RCA ברדיו עצמו? שישאר על FRONT/REAR ולא

לחבר ל-SW?

 

ושוב מצער על הבלגן ותודה על העזרה!

פורסם

בכל מקרה אם זה קומפוננט (ואתה בטוח שזה קומפוננט ולא רמקול רגיל שעל הדלת) עדיף לך לחבר אותו למגבר ואת האחוריים לרדיו דיסק.

את כל שאר הדברים תעשה כמו שצייינתי בהודעה הקודמת שלי,לגבי הRCA תחבר מהרדיו לFRONT\REAR וכנ"ל גם במגבר.

תשנה את כל החיבורים כמו שאמרתי לך,תנסה לכוון כמו שאמרתי ותודיע לנו איך זה נשמע.

 

בהצלחה.

Scan Speak

פורסם

עשיתי מה שאמרת:

http://www.siz.co.il/my/cnyxtnjwm2ez.jpg

http://www.siz.co.il/my/znw2myykyd5y.jpg

ושיחקתי עם הג'יין גם של הסאב וגם של הרמקולים והאמת

שומעים ממש טוב..ממש אהבתי איך ששומעים..

את הג'יין של הרמקולים שמתי קצת גבוה זה יכול להרוס לי את הרמקולים?

 

ואני לא בטוח שהקידמיים הם קומפוננט אז השארתי אותם איך שהם

 

תודה וערב טוב :-D

פורסם

שמח לעזור,לפי מה שאני רואה(והראות לא כ"כ טובה) זה שאת הסאב אתה חותך גבוהה מדי,ואת הרמקולים נמוך מדי.

תשנה את זה להפך,את ה HP תשים על 125HZ

ואת הLP תשים על 80HZ.

Scan Speak

פורסם

ה-HP (איפה שהרמקולים) זה על 125

וה-LP (איפה שהסאב) יש בין 60 ל-125 קצת קשה לקלוע על 80 אבל בערך

 

קשה לראות בגלל זוית צילום..

 

ותודה רבה רבה על העזרה כמו שאמרתי שומעים מדהים ואתה תותח

:-)

×
×
  • תוכן חדש...