Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב צמיגים והפעם Bridgestone Potenza RE720 185/55/15


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה יש הרבה שאלות על צמיגים וחשבתי למה לא לשאול גם :)

 

האם מישהו מכיר את הBridgestone Potenza RE720 185/55/15?

האם הוא נחשב ל"צמיג ספורטיבי"?

 

האם מישהו התנסה איתו לעומת הFireStone SZ40?

טווח מחירים?

מה עוד יכולות להיות האופציות ההגיוניות בחברת בריג'סטון במידה הזאת?

פורסם
מה עוד יכולות להיות האופציות ההגיוניות בחברת בריג'סטון במידה הזאת?

 

אני יכול להגיד לך מה לא אופציה הגיונית. Potenza RE040, שיש לי במידה 225/45/17, שווים לתחת. מפרפרים, תת היגוי, ומה לא. בני שנתיים בדיוק.

יכול להיות שזה רק האקזמפלר שלי שנדפק, ויכול להיות שגם לשילדה שלי יש חלק בתת היגוי, אבל פרפורים זה לדעתי עניין של הצמיגים נטו. אני אשמח אם מישהו יאשר לי את זה כאן.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

יש לי פיג'ו 206 וצמיגים של goodyear GT2e והם חורקים כמו מטורפים בכיכרות ובפניות פארסה חדות למרות שאני מקפיד על לחץ אויר.

 

מישהו יודע מה הסיבה? והאם זה מזיק?

Peugeot 206 1.4 XT

פורסם

האם החריקות האלה מגיעות כשהצמיגים עדיין קרים?

כמו כן יש בארצנו המפותחת כבישים סלולי אספלט חלק במיוחד...

למישהו יש בעיה עם מקום מאחורה??? שיפנים!

פורסם

האם החריקות האלה מגיעות כשהצמיגים עדיין קרים?

כמו כן יש בארצנו המפותחת כבישים סלולי אספלט חלק במיוחד...

למישהו יש בעיה עם מקום מאחורה??? שיפנים!

פורסם

לגבי ה-turanza: אצלי הם כבר שנה וחצי, במידה של 185/60 R14.

בהשוואה למישלין MXV3 שהיו לי קודם לכן:

- האחיזה של הצמיג מעולה (זהה למישלין)

- הרבה יותר שקט יותר מהמישלין

- מעביר פחות מידע דרך ההגה יחסית למישלין

- כנראה מאבד יותר לאט לחץ אוויר (לא בטוח)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...