Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא מבין למה לך להחליף רכב? נראה לי שאתה משועמם :roll:

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, גם צריכת דלק וגם פינוק, מהירות ונוחות, כל אלו הם דברים שלא מסתדרים עם 60 K ובטח שאתה רוצה להתקדם בשנתון. לפי דעתי יש לך רכב מעולה ולא תוכל להשיג כזה ב60 אלף אז אל תמכור שלא תצטער אחר כך. שנה טובה ומבורכת. :-D

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
אני לא מבין למה לך להחליף רכב? נראה לי שאתה משועמם :roll:

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, גם צריכת דלק וגם פינוק, מהירות ונוחות, כל אלו הם דברים שלא מסתדרים עם 60 K ובטח שאתה רוצה להתקדם בשנתון. לפי דעתי יש לך רכב מעולה ולא תוכל להשיג כזה ב60 אלף אז אל תמכור שלא תצטער אחר כך. שנה טובה ומבורכת. :-D

 

 

האמת שחשבתי על זה הרבה ובאמת שבתקציב של 60,000 (פלוס מינוס) לא ניתן להשיג רכב יפה שנותן יותר מזה. אני נשאר עם אהובתי עד ליום שבו התקציב יגדל ואז כנראה אקנה את המאזדה 6 החדשה בגירסת הפרימיום... צום קל וגמר חתימה טובה לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...