Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וברכה חברים, זאת ההודעה הראשונה שלי כאן, שלום כולכם

 

 

יש לי טוארג דיזל 2007 ויש לי בעיה במצערות או בשפה אחרת 'מדף מנוע סעפת יניקה'

מסתבר שהמוסכים של צ'מפיון לא ממש מבינים באוטו הזה, והשבוע במוסך היחידי שאוליי כן מבין

אחרי בדיקת מחשב הצמיד לי המוסכניק תג מחיר בדמות 14 אלף שקל להחלפת המצערות.

הוא אמר שיש תקלה בעיקר ב'נמוכים' ?! ושזה משפיע על האוטו וכו'

 

כששאלתי למה לא מתקנים או מנסים לשפץ הוא אמר שזה חלק אלקטרוני. ולכן הם לא פותחים אותו

רציתי להקשות למה אלף ואחד חלקים אחרים אלקטרונים זוכים לשיפוץ וזה לא ..

 

בכל אופן רציתי לדעת האם אפשר לחיות עם זה ? האם למישהו קרה דבר כזה, האם מישהו יצא לו לתקן דבר כזה?!

 

תודה כולכם , גוט שבעס

פורסם

הרכב כבר לא באחריות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היי יניב, אם נצא מהנחה כי הרכב נרכש בארץ, הוא בכל מקרה שנת 07, צ'מפיון נותנים 24 חודשים אחריות וגם זה לא מלא ככ, אז די נראה לי שהרכב מחוץ לאחריות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

נדמה לי שיש להם אחריות מוגבלת לשנה שלישית, זאת בכל מקרה הסיבה ששאלתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אומנם אין לי טוארג, אבל VW יש לי.

 

ניסו לאפס את התקלה ?

 

ניסו לאפס את המצערת ? ניתן לאפס את המצערת שלך ?

 

ממליץ לך בחום ללכת למוסך שמבין בכל מה שקשור למיחשוב ואלקטרוניקה ברכב הזה ולא לכל אדם, ניתן לבוא ולומר החיישן הזה עושה בעיות וזה גם, אבל למעשה זה החיישן השלישי וסריקת מחשב היתה מעלה את התוצאות הללו תיק תק.

 

נ.ב - בדרך כלל כשמופיעה תקלה במחשב רכב פשוט הבעל מקצוע יגיד לך תזמין את החלק :?, ואחריי שיחליף לך את המצערת בעלות לא קובנציונאלית, פשוט הוא יצטרך למחוק את התקלה ולאפס מצערת - בידיוק אותה פעולה עם המצערת "התקולה".

 

בהצלחה.

פורסם

מניסיון שלי עם פאסט של חבר מוסכי צ'מפיון לא יודעים לטפל ברכבים האלה.

לחבר הייתה בעיה שבלחיצה חזקה על המצערת הרכב לא היה מוריד שני הילוכים אלה רק אחד.

בצ'פיון אמרו לו שצריך להחליף מצערת בעלות של 5000 שקלים ולא כדאי להיכנס לזה.

אחרי בדיקה קצרה במוסך רון, רון ישר שלף פתרון פשוט ושלא עולה שקל.

פשוט לחתוך חתיכה מהשטיח שמפריעה לדוושה.(כמובן שהוא צדק)

נסה לבדוק במוסך רון אולי יש לו פתרון זול יותר בשבילך.

תמיר.

פורסם

יש לי BMW והיית לי בעיה במזגן כשהרכב היה בן 3.

 

שלחתי מכתב לBMW גרמינה, ונתנו לי את החלק במתנה(GOOD WILL) ושילמתי רק סכום סימלי על עבודה.

 

אני מציע לך לעשות את אותו הדבר!

 

זה טרוף לשלם כזה סכום על חלק של רכב בן 3!

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

תודה חברים , בעיקרון חיברתי את הרכב למחשב והמחשב פלט את הנתונים כי 2 המצערות תקולות.

אם ניתן לאפס? אין לי מושג, אבל גם לא אמרו לי שקיימת אופציה כזאת.

 

לגבי צמפיון, הבטחתי לעצמי שלעולם לא ארכוש יותר רכב שלהם ולו בגלל שערוריית האחריות.

חשבתי שזאת המדיניות של היצרן רק שנתיים, מתברר שבכל מקום אחר בעולם האחריות נעה בין 3 ל5 שנים.

 

לגבי העיניין של השטיח, מדובר על מנוע סעפת בתוך המנוע, אין לדעתי קשר לדוושה

מדובר על 2 חלקים אטומים שנמצאים מעל המנוע .

 

ToSToS תודה על ההצעה, בעיקרון במוסך אמרו לי שפתחו בקשה ליצרן , והוא השיב בשלילה

אבדוק זאת .

 

 

תודה חברים על העזרה

פורסם

האם הרכב בייבוא אישי או מהארץ? כמה ק"מ?

 

צ'מפיון חל**ת, אני יודע את זה עוד מהפסאט (רכב שני במשפחה).

 

פשוט תשלח מייל ליצרן דרך האתר העולמי הרישמי.

 

תשלח מייל עם ההקשר של הבעיה, תיהיה מאוד מנומס ותבקש שינחו אותך כיצד להמשיך בטיפול.

 

תציין מספר שלדה באנגלית זה נקרא VIN, תספר שאתה מטפל בצ'מפיון מיום רכישת הרכב וכו..

 

ד.א זה דיי מוזר ששתי מצערות מתקלקלות ביחד, יכול להיות שכל הביעה זה עדכון תוכנה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

היי, הרכב נרכש בארץ, 117 קמ.

אני רוצה להכניס את האוטו למוסך המרכזי השבוע

במידה והנושא לא יסתדר אנסה את האופציה של לפנות ליצרן , נראה מה אפשר לעשות .

תודה על התשובות המנומקות

פורסם

מנסיון העבר עם רכבי VAG והמלצות גולשי הפורום, אל תפנה למוסך הראשי בלח"י, פנה למוסך רון, סביר מאוד להניח שתקבל את התשובה המדוייקת ואת דרך הפתרון.

Confidence In Motion

×
×
  • תוכן חדש...