Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

יש ברשותי מערכת מסוג OWA DT 2066 שרכשתי לפני כשנתיים

במכשיר יש אפשרות לGPS בתפריט אך הוא מבוטל כמובן.

האם ניתן לחבר GPS עצמאית? איך זה הולך בכלל? האם צריך לחבר אנטנה לחיבור מיוחד מאחורה?

ותוכנה GPS,איזו תוכנה מתאימה לסוג המכשיר הנ"ל?

מכיוון שקיים ראיתי מכשיר זהה עם חייגן BT וGPS

פורסם

יש באפשרותך לחבר מתאם GPS מקורי של OWA אבל הוא עולה יותר מהמכשיר עצמו , הפיתרון הוא להתקין GPS "לימוזין" חיצוני שמתחבר לכניסת הAV מאחורי המכשיר ונשלט ע"י שלט יעודי, עובד כמו שצריך ללא תקלות העניין הוא שבזמן הפעלתו אין אפשרות לשמוע מוזיקה במקביל .

 

מקווה שעזרתי , אם אוכל העלה תמונות בעתיד להמחשה .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

חייבים מתאם מקורי?? לא ניתן לחבר אנטנה חוטית רגילה?

אם כך ממש לא שווה

המערכת לימוזין לא משתמשת בטאצ' של המכשיר אלא רק ע"י שלט וזה לא כל כך נוח...

עוד שהם פשוט הגזימו עם המחיר של המערכת,גם אם היה עולה 1000 שח עדיף לשדרג את המערכת לכזו עם BT וGPS ביחד שעולה כיום כ2000 שח.

 

ומה לגבי תוכנה במידה ויש מתאם? זו תוכנה רגילה שניתן לרכוש עם כרטיס SD? או שצריך משהו שמותאם במיוחד למסכי מגע למערכת לרכב...?

תודה

 

שבת שלום

פורסם

בוקר טוב

במידה ויש לך אפשרות להכניס קופסאת ניווט ב OWA אז זה בהחלט מומלץ

וזה לא נכון שזה עולה יותר ממכשיר עצמו כי כל הסיפור של קופסאת הניווט כולל אנטנה הוא כ-900 ש"ח תוספת

בהזדמנות זו אני אסביר שאין שום אפשרות לחאפריות בסגנון של להשיג אנטנה או כל פיתרון יצירתי אחר זה לא יעבוד !!

צריך קופסאת ניווט שמפענחת את תוכנת הניווט ומתמזגת עם הממשק או הג"וק הספציפי של ה- OWA

וזו קופסא שנבנתה במיוחד למכשיר הזה.

במקרה הזה אתה באמת שולט ב-GPS דרך מסך המגע ללא שום צורך בשלט כשכל הפיצ"רים האורגינליים של המכשיר נשארים בסנכרון מלא עם ה- GPS

נכון שישנה אפשרות הרכבה למערכת ניווט לימוזין אבל יסלח לי ד.ר.ו.ר דווקא במקרה הזה זה יותר יקר ואין אפשרות הפעלה דרך מסך המגע (כל ה- GPS תלוי בשלט) וזה הפיתרון הפחות מועדף

דרור

פורסם

חברה.. שימו לב!

יש לו מכשיר בכלל בלי חייגן בלוטוט'

אין שום אפשרות להוסיף ערכת ניווט למכשיר OWA שאין לו בלוטוט' זה דגם ישן!

אלא אם כן הדגם הוא 2066BT

אז זה אפשרי בכל מקרה אצלנו מוכרים ערכת ניווט יעודית למכשירים כאלה בכ- 600-700 ש''ח

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל,תאמין שניתן לתקן.

:wink:

פורסם

אצל מי זה אצלנו ?

אני אישית רוכש ציוד מכמה מקומות ותמיד הלימוזין היה לי יותר זול אבל כל אחד ומחירים שלו , אם אתם טוענים שהמתאם GPS המקורי בעל ה13 פינים יותר זול אולי כדאי שאשמע עוד פרטים ,

 

בקשר למכשיר של פותח השירשור , בדור אם מאחרי המכשיר ישנו חיבור 13 פינים עגול .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי,מצטער אך היו לי קצת בעיות עם המחשב לכן לא התחברתי וראיתי את ההודעות עכשיו.

 

קודם כל תודה רבה לכל מי שעוזר.

 

דבר שני,הדגם שלי הוא אכן הישן ללא חייגן בלוטות,המכשיר בן כשנתיים אם לא יותר.

 

ובקשר להודעה ש S.C רשם-היכן ניתן להוסיף GPS ב600-700 שקלים? ומהיכן משיגים תוכנה שתתאים למכשיר?

 

תודה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...