Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהיוצר של הפריצה הקודמת - ספיריט:

 

http://jailbreakme.com/

 

האתר נפל בגלל העומס. אני הולך להישאר ער כל הלילה ולרענן את הדף הזה.

 

עריכה: הצלחתי להכנס - זה גאוני ! הפריצה עובדת דרך הספארי באייפון עצמו!

 

זאת אומרת שצריך לשדרג את המכשיר לגרסא 4 ואז להכנס לאתר דרך הספארי ואז SLIDE TO JAILBREAK.

 

COMEX המלך.

 

128069874757.png

Stay Dirty

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אנשים עדיין מתלהבים מהטלפון הדפוק הזה ?

 

אפילו לא בצחוק :shock:

 

תחזור לשמוקיה שלך:lol:

 

האייפון היה ויהיה המכשיר הכי טוב בעולם!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

האם זה נותן אפשרות להעביר קבצים דרך הBT או להציג פלאש, או שהתכונה הזאת רק נותנת את האפשרות להוריד אפליקציות שלא אושרו על ידי אפל?

פורסם

כן, זה נותן אפשרות להעביר קבצים בבלוטוס. אחרי שהפריצה התקינה לך סידיה על המכשיר, אתה נכנס אליה, ואז משם ל MANAGE ואז SOURCES.

 

למעלה EDIT ואז ADD, וכותב את הסורס הבא:

 

reposource.png

 

אחרי שהוספת אותו, כנס אליו, ותראה בפנים IBLUENOVA. תתקין את זה וזה הכל.

 

בקשר לפלאש, עדיין אין אופציה כזאת. הבנאדם שיצר את הפריצה, הצליח לאפשר פלאש על IPAD. הוא קורא לזה FRASH

 

אני מאמין שהוא יביא את זה גם לאייפונים בקרוב.

 

*מי שלא מצליח להכנס לאתר של הפריצה דרך האייפון או שהפריצה נתקעת על העננים הסגולים האלה ברקע, שייכנס לכתובת הבאה:

 

http://jailbreakme.modmyi.com/

 

הם העלו את הפריצה לשרת נוסף כדי להקל על העומס.

Stay Dirty

פורסם

וואו, כל כך מסובך רק בשביל לשלוח לחבר שיר בBT

או בשביל לראות סרטונים ביוטוב מה שאי אפשר לעשות.. כי זה הכל פלאש שם

פורסם

יוטיוב ממזמן הוא לא רק פלאש , שלא לדבר על זה שיש אפליקציה שבה מותקנת עם האייפון מהגירסא הראשונה של יוטיוב - אי שם לפני 3 ומשהו שנים עם גירסא 1.0

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כל החבר'ה שיוצאים נגד האייפון - זה באמת מיותר ואין טעם להתווכח. אתם הרי לא תצליחו לשכנע את האייפוניסטים למכור אותו ולקנות בלאקברי, ואנחנו לא נצליח לשכנע אתכם להפך.

זה כמו לשכנע אדם דתי להפסיק להאמין. למרות שברור לגמרי שאין אלוהים, הרי האבולוציה מוכחת, ולמרות זאת יש כמה אנשים שעדיין מאמינים גם היום בשנת 2010.

אין לי שום דבר נגד זה, והעיקר שטוב להם עם זה. זה נותן להם להרגיש ביטחון ולדעת שמישהו הולך לגמול להם על המעשים הטובים שיעשו. אותו דבר עם האייפון - הוא פשוט מעולה, למסך מגע שלו אין תחרות, מגוון האפליקציות והאיכות שלהם פשוט מטורפים. ברור כמו אבולוציה.

Stay Dirty

פורסם

ibluenova עדיין אינה מותאמת לגרסא 4.

 

ומרק, זה יותר טוב מאישה יפה. לפעמים שאין כוח לשמוע אותה פשוט לוחצים על כפתור קטן בצד :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

הפריצה מאפשר פתיחת נעילת סים של אייפון 3GS?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...