Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אז ככה אמי היום נסעה לעבודה ופתאום האוטו התחיל לרעוד ממש השתגע הסל"דים קפצו והופיע נורת service - Check injection

התקלה הזאת נראית לי חמורה למדי , ומצב כזה מסוכן מאוד לאמי שכל יום נוסעת לעבודה :-(

עזרה מכם עוד היום תעזור לי תודה רבה לאלה שיענו לי !

פורסם
שלום , אז ככה אמי היום נסעה לעבודה ופתאום האוטו התחיל לרעוד ממש השתגע הסל"דים קפצו והופיע נורת service - Check injection

התקלה הזאת נראית לי חמורה למדי , ומצב כזה מסוכן מאוד לאמי שכל יום נוסעת לעבודה :-(

עזרה מכם עוד היום תעזור לי תודה רבה לאלה שיענו לי !

לי הייתה תקלה דומה במגאן 2006, מדובר בדרך כלל בסליל הצתה שהשיב את נשמתו לבוראו בצרפת, במוסך מורשה יחליפו לך את ארבעתם. ותצטרך להפרד מ 1800 ש"ח, בהצלחה.

פורסם

לא להתרגש - זו תקלה שגרתית. הסליל או מאריך או איך שיקראו לו - מחזיק כ-3 שנים ולפעמים 4.

החלטה שלכם אם להחליף את כל ה-4 ביחד, או לחכות כלפעם שאחר יתפגר. יכולים לעבור חודש/ים רבים בין כולם.

במוסך לא מורשה אבל אמין ומקצועי, ויש בפורום המלצות על כאלו, עם חלק מקורי יקחו בין 1000 ל- 1200.

הכי מעניין היה לי עם בסניק הקודמת עם אמיר מהמוסך הירוק בפ"ת : הציע לי לנסות חליפי מפירוק ולתת אחריות לשנה.

ניסיתי. אחד החזיק 10 חודשים ואז הוחלף למקורי,השני יותר משנתיים ואיני יודע כמה המשיך.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

לקחתי את הרכב למוסך ועשינו בדיקה ,

כל המצערת שבכה חיים , 1500 ש"ח אני פשוט לא מאמין ...

ועוד במוסך המרכזי 2800:\

איך זה ככה ?

וגם שכחתי לציין שזה מגאן 2006 פשוט התבלבלתי

פורסם

לא יודע איזו מצערת יש אצלך,אצל חבר שלי בסיאט מיהרו לקבוע שהיא גמורה והחלפה עולה כ3אלף.. ניקינו אותו באופן יסודי,לבד וזה עלה 35 ש"ח ספרי לניקוי קרבורטורים

×
×
  • תוכן חדש...