Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיו דיסק פיוניר - בירורים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבירור הוא בשביל אח של חברה שלי.

 

הדגם המדובר : deh P3600MP

http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=6971&taxonomy_id=25-121

 

כמה שאלות, אם אפשר הסבר קצר וקולע.

 

1. מה זה BMX (לא האופניים... משהו שקשור שם לאקולייזר)

2. wired remote control - שלט רחוק מוזר ? או הכוונה לשלט להגה (מחווט) ?

3. ה AUX-IN המדובר - האם ניתן לחבר MP3 חיצוני בבננה רגילה (דרך היציאה של האוזניות במכשיר) ?

4. ה IP-BUS המדובר - יכול להתחבר ליציאת USB במכשיר MP3 החיצוני (ולשלוט עליו כמובן) ?

5. ISO CONNECTOR - מה זה בדיוק ? הכוונה לפלאג עם כל החוטים שמתחבר לרדיו דיסק ?

 

תודה.

פורסם

1. זה משהו שנועד לשפר את ההשמעה של mp3, בדומה ל -Media Xpander של alpine. אצלי לא הרגשתי בהבדל.

2. wired זה באמת מחווט ולא מוזר :)

3. לא יודע במדויק, אבל כל החיבורים נמצאים בגב המכשיר ולא נראה לי כל כך פרקטי לחבר נגן mp3. המכשיר גם תומך ב mp3 אז לא נראה לי שיש צורך בכך.

4. ip -bus נועד כדי לתקשר עם מוצרי pioneer נוספים, כגון צ'נג'ר ופרוססורים שונים, לא נראה לי שאפשר להתחבר דרך זה למכשיר חיצוני שהוא לא של פיוניר.

5. אין לי מושג

 

מקווה שעזרתי

:)

פורסם

5. זה בד"כ חיבור מיוחד אשר מיועד לרכיבים אחרים של אותה חברה, למשל

קרוסאובר, אשר תוכל לחבר מאחור ללא צורך בחיווט אחר או לא אחיד.

פורסם

דווקא ל 3 אני הכי צריך תשובה...

 

זה שהמכשיר יכול להשמיע MP3 זה אומר שצריך לצרוב אותם על CD,

מה אם לבחור יש נגן MP3 עם 20GB והוא לא מעוניין לבזבז סתם CD's ?

 

האם MP3 חיצוני יכול להתחבר בעזרת הבננה של האוזניות למכשיר זה ?

 

עזבו פרקטי/לא פרקטי, למשוך כבל מאחורה לקדימה עם בננה שתתחבר ל MP3 זה לא מסובך, ביחוד ברכב שלו, יש המון מקום לכך.

 

אז - אפשרי או לא ? בננה / USB או AUX-IN מסוג שונה (RCA, S-VIDEO, 21PIN) ???

תודה

פורסם

3.אם אני לא טועה זה נותן לך אפשרות לחבר DVD למכשיר או מיני דיסק או אפילו MP3 כמו שאמרת....ודברים דומים

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...