Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי התמונה הזו תעזור לכם?

suzuki_giminny.gif

 

אף אחד מלבדי מעולם לא ראה ג'ימני שיש לו כזה שילוב?

כולכם ראיתם אך ורק בצבע אחיד?

בג'ימני שבתמונה פשוט לקחו פלסטיק כזה, והדביקו אותו על הדלת.

ואני שואל: מאיפה משיגים כזה פלסטיק המיועד לג'ימני?

אשמח לעזרת מומחים בעניין

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פילון בא לי לנשק אותך מרוב שהבנת מה שאני רוצה.

אתה הבנת בכתב, מה שהחבר"ה במוסך לא הבינו כשהראיתי להם אפילו על הדלת עצמה במוסך.

עכשיו ל"דרישות" שיש לי ואשמח מאוד מאוד אם תסייע ליאתה או האחרים.

הסתכלתי ברשימה הזו שצירפת ולא ממש הבנתי, הצבעים השונים, בעצם מסמלים את צבע הרכב? או את הצבע של הפלסטיק שביקשתי מלכתחילה?

אשמח לעזרתכם המלומדת.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

הצבע מתייחס לצבע החלק הפלסטי, לא לצבע הרכב. בגלל זה יש מספר מק"טים שונים לאותו חלק.

אולי תצלם את הרכב שלך? נראה לי מוזר מאוד שאין לך את החלקים הללו.

פורסם

ניסיתי, לא מצליח לי.

בכל אופן תודה, קיבלתי תשובות.

הצבע ברשימה שלך מתייחס לצבע הפלסטיק ולא לצבע הרכב.

כל כך הרבה צבעים יש שם? נפלא, עכשיו אני יודע למי ואיך לפנות.

תודה רבה רבה לכולם על כל העזרה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

בחיים שלי לא ראיתי מישהו שהתווכח איתי על תשובה שאני ככ תקף לגביה, לא מבין למה בכלל באת לקבל יעוץ, אבל מוכן לעשות איתך קטע של ספורט:

 

אני מוכיח לך שגם באוטו שלך יש פלסטיקים מודבקים בדיוק כמו ברכבים שהבאת בתמונה, ואתה צובע גם את הפלסטיקים שלי וגם את שלך, מתאים ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור, כולי תקווה שתפסיד בהתערבות, העיקר שלא תצבע את הפלסטיקים האלה. :evil:

בעיניי שני צבעים שונים על הג'ימני מכוער לאללה. אבל זה הטעם שלי...

פורסם

אני אעשה יותר מזה:

אם אצלי יש את הפלסטיקים שעליהם דיברתי (והנה אפילו אומר כבר מעכשיו שלא מדבר על הפס הדק שיש על הדלת שגם אותם אין ולא היה לי מעולם, אלא שאני מדבר על מה שהראיתי בתמונות), אתה מקבל את מפתחות הרכב שלי, ואני הולך הביתה ברגל.

אני אחתום לך על הצהרה שאני נתתי לך את הרכב שלי מרצוני החופשי, שלא גנבת אותו ולא לקחת אותו ממני בכוח.

אבל וזה אבל שכדאי שתקרא שוב ושוב:

אם אין לי את הפלסטיקים עליהם דיברתי, אתה מממן לי שניים כאלה, אחד על כל דלת, ממכשירי תנועה.

שוב ושוב אני כותב: לא פסי הפלסטיק הצרים והדקים, שגם אותם אין לכל ג'ימני, אלא הפלסטיקים כמו בתמונה שצירפתי.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

גם אני בחיים שלי לא ראיתי ג'ימני בלי הפלסטיקים הללו, רק עד 2008 הם הגיעו לארץ בצבע הרכב ומ 2008 יש אופציה לצבע שונה מהרכב.

באמת נושא מעניין, רק חבל שאתה לא יכול לצלם את הרכב שלך ולהראות לכולנו איך זה נראה בלי הפלסטיקים.

זה היה חוסך את הויכוח.

פורסם

א. אני מסכים לדיל האמור.

 

פילון, אני האמת עדיין מתלבט האם לצבוע ללבן (מקורי כאמור) כשחזור היות והם משופשפים למוות

או לצבוע לכסוף כמו שאמרתי.

 

מצרף לינק להמחשת הרצון שלי

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=3&CarID=174955

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור שתהיה בריא, ואלוהים יתם לך כל מה שאיי פעם תחפוץ בחייך!

בדיוק, אבל בדיוטק כמו שהראית בתמונה אני רוצה, לא פחות.

ובהמשך לעניין שלנו:

תסיר לרגע, בדמיון, את הפלסטיקים הכסופים האלה, מהג'ימני הלבן.

נניח לרגע ורק בדמיון הסרת, נשארת עם רכב לבן וחלק, ללא שום דבר על הדלת נכון?

עכשיו דמיין את הצבע הלבן, בצבע אפור עכבר.

כזה ג'ימני יש לי.

אשתדל לצלם ולהעלות תמונות על מנת שתבינו על מה אני מדבר

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אוקי, הנה התמונות שביקשתם.

ה"נאשמת" שבתמונה היא הגברת שלי.

עכשיו, אחרי שראיתם אותה, מי רושם את הכתובת שלי כדי לשלוח אליי על חשבונו את הפלסטיקים שביקשתי?

לא צריך שתשלמו לי על ההתקנה, אתקין בעצמי, אבל תעמדו במילה שלכם, תשלחו לי את הפלסטיקים שאליהם התכוונתי

039.jpg

038.jpg

037.jpg

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

חבוביק, בשלב מאוחר יותר של הערב יעלו לכאן תמונות של הגבירה שלי וההוכחה שיש לרכב שלך פלסטיקים, אז מתי אתה מביא את המפתח ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

חברים יקרים!

זו לא בושה להודות, ואני מודה בפניי כל הפורום הנכבד והענק הזה:

יצאתי מפגר. פשוט יצאתי מפגר.

להלן המבחן שעשיתי ותוצאותיו:

לקחתי מגנט פירסומי פשוט, והתחלתי לצמיד לחלקיו השונים של הרכב.

על הגג - נצמד

על מכסה המנוע - נצמד

על הדלת האחורית - נצמד

על הדלת החיצונית - נצמד בחלקו (תכף ההסבר)

כמו שאור אמר, אבל בדיוק כמו שאור אמר, מה שאני מחפש, אכן קיים אצלי ברכב, רק שזה באותו הצבע של הרכב (מלא מלא סימני קריאה)

כדי לצאת בכבוד מהסלט הזה (כי אם זה היה להיפך אור, אני לא מאמין שהיית נותן לי את הרכב שלך), נצטרך לדון, מה אני נותן לך, כ"פרס ניחומים", מלבד הכבוד לא להתווכח איתך להבא, ולדעת ש- אם אור אומר, אור יודע.

ועכשיו לעניין אחר, אודות החצאיות המרגיזות האלה, שגרמו לי (טוב נו אני גרמתי לעצמי) להיראות כאדיוט:

אם אבקש מאחד מהמרכזיים, להסיר לי את הפלסטיקים האלה, ולהרכיב לי אחרים בצבע שונה, זה אפשרי?, יתכן כזה דבר?

אני מבטיח ונשבע לא להתווכח איתכם שוב לעולם, אני מבקש את עזרתכם ועצתכם המלומדת.

(הלוואי ואהיה חכם כמוכם פעם)

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

סוף טוב, הפלסטיקים נמצאו. :lol:

עכשיו הג'מני שלך נראה די חדש, עדיין באחריות יצרן?

אם כן, לא נראה לי שכדאי לעשות את השינויים הללו, כי זה יכול להשפיע

על המשך האחריות. תקנו אותי אם אני טועה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...