Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה זמן רב ישנה נזילת שמן קלה מגב משאבת ההגה

החלטתי לפרק את המשאבה ולפתוח את גב המשאבה.

בבדיקה מעמיקה שמתי לב לשני חריצים במשטח עליו אטם הגומי נצמד, זה גם המקום ממנו יש את הנזילה.

סימנתי באדום את החריצים.

כיצד הייתם ממליצים להתמודד עם זה?

האם יש דרך למלא את החריצים או שיש חומר שיוכל להכנס אליהן ולאטום?

האם יהיה נכון לשים סיליקון יחד עם אטם הגומי? זה יחזיק?

משאבה.JPG

פורסם

בזמנו אמרו לי שאפוקסי עומד בשמן ובלחץ, אבל הוא לא גמיש..

 

אם סיליקון אז הייתי הולך על גסקט מייקר שחור.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לדעתי סיליקון לא יעמוד בלחץ והוא יתפורר.

 

במקומך הייתי מנסה למלות את השקעים בעזרת דבק אפוקסי לברזל(2 חומרים אפור ולבן נוזלי) מערבבים יחד את 2 החומרים היטב, תמלא את השקעים, לאחר הייבוש תשייף עם נייר זכוכית את המריחה עד שצגיע למשטח חלק לחלוטין ואז תסגור הכל חזרה.

 

צריך להחליף את האטם בכל מקרה.

 

את הברגים צריך לסגור עם ידית מומנט לפי הוראות היצרן.

פורסם

שום קומבינה לא תחזיק יותר מידי זמן.

אם החומר הינו אלומיניום ישנה אפשרות למילוי ולאחר מכן השחזה. (גם סוג מתכת אחר אפשרי).

אגב הפגיעות הללו נגרמות בעיקרן ממברג שטוח "שפצע" את המשטח בנסיון להפריד את שני החלקים.

פורסם

לפי דעתי לפי התמונה לא זו הבעיה לנזילה. הפגיעה הינה באמצע גוף וגם לא לרוחב... לפי דעתי האטם פגום ויכול להיות מאותו מברג שפצע את משטח המתכתי. תנסה אטם - פעם פרקת - כבר מיומן לפרק שוב אם לא נפתרה הבעיה.

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

פורסם

כמו שתראה בתמונה האטם הוא למעשה טבעת גומי ברוחב של החריץ והוא ניראה שלם, יש לי תחושה שהוא פשוט לא נלחץ לעומק החריץ ומאפשר לשמן לזלוג החוצה.

השאלה היא האם ניתן למלא את החריץ בחומר כלשהו שיאטום את העסק בצורה אמינה.

אני לא רוצה להכנס לניסוי ותהיה של פירוק והרכבה כי כל פירוק של המשאבה הוא סתם עבודה שחורה ואיבוד של המון נוזל LDS יקר. כמו כן אני לא רוצה שחומר זר יכנס לתוך מעגל השמן ההידראולי ויעשה נזקים. אני מחפש פתרון שאנשים התנסו בו במצבים כאלו ולא היו בעיות.

פורסם

עודד הי,

 

לדעתי העבודה הכרוכה באיטום החריץ היא ברמת הכירורגיה המולקולרית - אתה צריך למלא את החריץ ואז לוודא שפני השטח חלקים לחלוטין. אם זה אפשרי אז מעולה, למרות שזה נראה לי לא ישים.

 

כמו כן, יש את השפעת הטמפ' על החומר שממלא את השריטה בהשוואה למתכת המקורית שמסביב. פה כדאי אולי להתייעץ עם מישהו שמבין במתכות הרלוונטיות.

 

לגבי סיליקון, הסכנה איתו היא שהשמן גורם לסיליקון להתפרק לכדוריות קטנות שבאמת יכולות להכנס לזרם הדם של המערכות (היגוי, הידר' כללית) ואז יהיה שמייח. שמעתי ש RTV שחור עומד בזה, לא בדקתי בעצמי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אפשר לעשות מילוי והשחזה על משטח כזה קטן?

 

מה מיוחד ב RTV שחור?

אני יודע שיש הבדלים בין סוגי RTV לגבי טמפרטורה. האם יש הבדלים נוספים?

 

לך למשפץ ראשי מנוע עם החלק ותראה לו.

 

לגבי הסיליקון יש הבדל מבחינת החוזק המבני, אלסטיות, עמידות בפני חומרים "מאכלים", יש עוד כמה וכמה הבדלים.

פורסם

ע"פ מה החלטת שהנזילה היא מהמקום של החריצים?

 

היית לי בעיה דומה של נזילת, שמן ממשאבת וואקום בBMW 320 2007

 

ניסיתי גם לעשות את הקומבינה של החלפת גומייה ולא עבד כל כך.

 

מסתבר שהנזילה היית מהשסתום שאליו מתחבר, הצינור. (הנזילה עצמה היית בין השסתום לחיבור שלו למשאבה)

 

אני לא יודע מה המצב אצלך אבל זה החלקים נראים לי מאוד דומים.

נזילה ממשאבת הגה.JPG

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הנזילה מתחילה גבוה יותר מהצינור שסימנת, היא למעשה בוקעת ממש מאזור החרצים שסימנתי.

 

אני כניראה אנסה לקחת את המשאבה למשפץ ראשים, ניראה אם הוא יוכל להתמודד עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...