Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה היה בבדיחות הדעת , לא צריך לקחת כל דבר ברצינות אמיתית

 

ירון

 

גם מה שאני אמרתי לגבי השנים הטובות היה בבדיחות הדעת

 

אין שנים טובות :wink:

 

הערת מנהל הפורום

במידה ותמשיך לנצל את השרשור ללעג על מושא השירשור ובתוך כך תעבור על כלל של הפורום, נזהיר אותך בצורה פחות ידידותית.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם מה שאני אמרתי לגבי השנים הטובות היה בבדיחות הדעת

 

אין שנים טובות :wink:

 

הערת מנהל הפורום

במידה ותמשיך לנצל את השרשור ללעג על מושא השירשור ובתוך כך תעבור על כלל של הפורום, נזהיר אותך בצורה פחות ידידותית.

 

:lol::lol:

 

ולמנהל הפורום , אני קיבלתי את זה בהומור, אני מקווה שגם אתה. זאת פשוט הקנאה שמדברת מגרונו של קובי, היה רוצה מוסטנג אבל....

 

:lol:

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אם אני לא טועה יש לו מוסטאגג והוא יודע על מה הוא מדבר. (או שנמכרה).

בתור אחד שיש לו משני המותגים פורד ו GM אין ספק שעם האחרונה יותר קל ביום יום.

פורסם

סתם שטויות

יש לבחור 67 שהרבה היו חולמים שתהיה זרוקה להם בחניה כמו ששלו זרוקה כבר שנה פלוס

 

הכל שאלה של מה מחפשים ברכב וכמה רוצים להשקיע

מי שמכיר את התחום יכול למצוא לא מעט מוסטנגים דור 1 משופרות ברמות גבוהות מאוד הבעייה שצריך הרבה התאמות ושינויים

אם GM יותר קל זה דיי ברור , אין מה לעשות טכנולוגיה של אמצע שנות ה70 הרבה יותר טובה מאמצע שנות ה 60 במיוחד שלקחו טכנולוגיה שהיא מתחילת העשור .

 

ואם מדברים על שנים

מבחינת רכב פוקס בודי שם הרבה אמריקאיות מאחורה ובזה אין בכלל ספק הבעייה שהוא לא נפוץ

בארץ והוא יתחיל אספנות עוד 5 שנים ואז אני מקווה שיהיו כמה שישכילו ואולי יביאו כמה כאלו

כי כבר נמאס לראות את כל ה 66 ו 5 קופה שמביאים (באמת בלי לפגוע בבעלים )

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

הלו! זכותי ללעוג למוסטאנג

כמו שדודי ציין יש בבעלותי אחת בחניה מהיותר מושקעות בארץ.

חוץ מיזה לא הייתי מתנגד ל 71MACH1

ולמנהלי הפורום והגולשים היקרים מתי תבינו שמלחמות הייצרנים זה דבר מושרש בתרבות שלנו כפאנטים של מאסל קארס והוטרודס

ועליכם לקבל אותה כל עוד אנחנו לא מנבלים את הפה ולא יורדים על גופו של אדם או רכושו באופן ישיר ופוגע ומזלזל.

אני יכול להגיד עד מחר שפורד זה דראק וזה לא ישנה כלום לחובבי פורד

וחובבי פורד יכולים להגיד עד מחר ש GM זה זבל

ואני בכלל מעריץ AMC

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
הלו! זכותי ללעוג למוסטאנג

כמו שדודי ציין יש בבעלותי אחת בחניה מהיותר מושקעות בארץ.

חוץ מיזה לא הייתי מתנגד ל 71MACH1

ולמנהלי הפורום והגולשים היקרים מתי תבינו שמלחמות הייצרנים זה דבר מושרש בתרבות שלנו כפאנטים של מאסל קארס והוטרודס

ועליכם לקבל אותה כל עוד אנחנו לא מנבלים את הפה ולא יורדים על גופו של אדם או רכושו באופן ישיר ופוגע ומזלזל.

אני יכול להגיד עד מחר שפורד זה דראק וזה לא ישנה כלום לחובבי פורד

וחובבי פורד יכולים להגיד עד מחר ש GM זה זבל

ואני בכלל מעריץ AMC

 

 

הוא חזר סוף סוף!

 

2573385983_197f0d3dd2.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

יש מצב שיש קריאה לבעלי המוסטנגים להגיע למפגש ביום שישי הקרוב כדי לקדם\לדבר על הנושא מקרוב?

אני בארץ, ואני מתכנן להגיע...יש מצטרפי מוסטנגים?

פורסם
תגיד לי אתה עושה צחוק

ערמות של עגלות שלא זזות במקום אחד?

 

מה חדש ?

 

יש את זה כל יום שישי בנוקיה :lol::lol::lol:

 

הנה דוגמא ...

 

(צולם ע"י לי נזירי ב 12/6/2010 )

1%20(10).jpg

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...