Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש מצב שיש קריאה לבעלי המוסטנגים להגיע למפגש ביום שישי הקרוב כדי לקדם\לדבר על הנושא מקרוב?

אני בארץ, ואני מתכנן להגיע...יש מצטרפי מוסטנגים?

 

 

עזוב, ברגע שהאמרקאים ילמדו לייצר מכוניות, אני אבוא לתת להם בראש עם הווספה! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
עזוב, ברגע שהאמרקאים ילמדו לייצר מכוניות, אני אבוא לתת להם בראש עם הווספה! -רן

 

המשפט הזה מוכר לי מאיזה מקום ?

 

אהה כן מה שאמרו הרבה פעמים ב top gear,

אבל באותה נשימה הם גם אמרו שחיפושית זה הרכב הגרוע בהיסטוריה ...... :lol: :lol:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
המשפט הזה מוכר לי מאיזה מקום ?

 

אהה כן מה שאמרו הרבה פעמים ב top gear,

אבל באותה נשימה הם גם אמרו שחיפושית זה הרכב הגרוע בהיסטוריה ...... :lol: :lol:

 

גרוע גרוע אבל שלי! :king:

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לפי מייל חדש שהגיע ממועדון החמש , ניתן בהגשת בקשה של 10 חברים לפתוח קבוצה בתוך מועדון החמש לדגם מסויים

 

ואז יש את הגג של המועדון (חוסך מנהלה ) וניתן לארגן פעילויות

 

אז מי מצטרף (חברי מועדון בשלב זה בלבד , לאחר שיהיה מנין , אפשר לצרף עוד )

 

אני מוכן לרשום את השם שלי (אם כי המוסטנג שלי עוד לא במצב נסיעה ולכן לא אוכל להשתתף בפעילויות בנתיים)

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

שלום ירון ושלום לכולם,

 

ראשית, אני אשמח אם תוכל להגיע היום למפגש ואוכל להכיר אותך. היום גם אני אביא את הפוני שלי..

 

קיבלתי את המייל ממועדון ה 5,.

 

אולי זו הכפפה שכולם חיכו לה ואולי לא.

 

קצת מפריע לי שיש מועדון שמכתיב למועדון תנאים ותקנון.

 

במקום שנקים מועדון עצמאי שאינו אמור להתחרות בשום מועדון אחר אבל עומד בזכות עצמו, אנחנו נהיה סוג של תת מועדון וכפופים להנהלה וחוקים של מועדון אחר..

פורסם
שלום ירון ושלום לכולם,

 

ראשית, אני אשמח אם תוכל להגיע היום למפגש ואוכל להכיר אותך. היום גם אני אביא את הפוני שלי..

 

קיבלתי את המייל ממועדון ה 5,.

 

אולי זו הכפפה שכולם חיכו לה ואולי לא.

 

קצת מפריע לי שיש מועדון שמכתיב למועדון תנאים ותקנון.

 

במקום שנקים מועדון עצמאי שאינו אמור להתחרות בשום מועדון אחר אבל עומד בזכות עצמו, אנחנו נהיה סוג של תת מועדון וכפופים להנהלה וחוקים של מועדון אחר..

 

 

שלום ___

 

לצערי כרגע אני לא יכול להגיע למפגשים היות שהרכב שלי מפורק לגמרי בחניה והשעות היחידות שיש לי לעבוד עליו הם בד"כ ימי שישי ושבת בבוקר ואחה"צ (בצהרים בגלל החום אני עושה הפסקה)

 

כאשר הרכב יחזור למצב נסיעה אשמח להגיע ולהיפגש.

 

בקשר לתת מועדון מול מועדון עצמאי , לכל דבר יש יתרונות וחסרונות ,

לדעתי לפחות בשלב הראשון עדיף להתארגן כתת מועדון, בהמשך במידה ויהיה נפח לפעילות + מספר חברים גדול , תמיד הדרך פתוחה להקמת מועדון מקביל.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...