Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי צריך לבחור אוטו חדש,אז ככה מה שחשוב באוטו קודם כל זה בטיחות, בטיחות מעל הכול! אחר כך השאר כמו שלא תיהיה טנק כלומר לא כבד שתוכל להאיץ במידת הצורך מזגן חזק מערכת סטראיו יחסית טובה(לא צריך להיות של DJ) חשוב גם שיהיה מרווח בגז' גדול.

האוטו של ליסינג וחדש. כרגע יש לנו פורד פוקוס

 

  1. פורד פוקוס 2010 לא בא בחשבון עקב היותו טנק!
  2. מאזדה 3
  3. טויוטה קורולה סאן 2010
  4. קאיה פורטה סדאן 4 דלתות
  5. יודנאי I30 לא בא בחשבון!

  6. שברולט קרוז LS
  7. יונדאי I30 CW (או בשמה האמיתי-בימבה) לא בא בחשבון!

תודה לכולם !

פורסם

לפי הדרישות והשלילות שלך הייתי אומר שדי נשארה הקרוז,

אבל לא מעט מתלוננים על גיר בעל 6 הילוכים סכיזופרני שלא יודע אם לעלות הילוך או להוריד שניים בנסיעה רגועה בעיר והדבר גורם ללא מעט אנשים להתעצבן, מה שכן בהשוואה לרכבים שנשארו הוא בין הבטיחותיים וזז לא רע.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
לפי הדרישות והשלילות שלך הייתי אומר שדי נשארה הקרוז,

אבל לא מעט מתלוננים על גיר בעל 6 הילוכים סכיזופרני שלא יודע אם לעלות הילוך או להוריד שניים בנסיעה רגועה בעיר והדבר גורם ללא מעט אנשים להתעצבן, מה שכן בהשוואה לרכבים שנשארו הוא בין הבטיחותיים וזז לא רע.

הטויוטה באה בחשבון?

יש לכם אפשרות לקבל את הטויטה קורולה עם מתיחת הפנים החדשה?

אם כן אז היא הכי כדאית.

אני לא יודע מה שרשום פה זה מה שקיבלתי ואלו האפשרויות

פורסם

אם אתה פוסל את הפוקוס בגלל ביצועים, תעיף מהרשימה גם את הקרוז שמצליחה להיות איטית (לפחות) באותה מידה.

 

אני הייתי בוחר אחת מהשתיים: קורולה - רק אם אתה מקבל דגם עם 7 כריות אוויר. אם זה עדיין עם 4 - לוותר כי היא לא עומדת בדרישה לבטיחות.

אפשרות שנייה - קיה פורטה. לא פחות טובה מהקורולה, זריזה יחסית לקטגוריה ועומדת בכל הדרישות האחרות שלך, כולל בטיחות.

פורסם
אם אתה פוסל את הפוקוס בגלל ביצועים, תעיף מהרשימה גם את הקרוז שמצליחה להיות איטית (לפחות) באותה מידה.

 

אני הייתי בוחר אחת מהשתיים: קורולה - רק אם אתה מקבל דגם עם 7 כריות אוויר. אם זה עדיין עם 4 - לוותר כי היא לא עומדת בדרישה לבטיחות.

אפשרות שנייה - קיה פורטה. לא פחות טובה מהקורולה, זריזה יחסית לקטגוריה ועומדת בכל הדרישות האחרות שלך, כולל בטיחות.

אוקי תודה,חיפשתי מידע על הקורולה מצאתי שהיא בטיחותית אבל לא מצאתי אם הגרסא שקיבלתי היא 4 או 7 כריות אוויר.

אשמח אם תעזור בחלק הזה,תודה!

ורציתי לדעת אם בטויוטה ישנה תיבה רובוטית?

פורסם

אם לא היה לך את הסעיף של תא מטען גדול הייתי חושב על המאזדה 3.הרכב חזק,מזגן מצוין,לא חסר לה כלום.

תבדוק את המיצובישי לאנסר.יכולה מאוד להתאים לדעתי (אני אישית גם אהבתי אותה יותר מה I30).

מבין השלושה עברתי את כולם (וגם רומן קצרצר עם B3 מזעזעת שהיתה לי).למעט תא המטען של ה3 היא לדעתי עדיפה משלשתם לנהג.לגבי בטיחות אינני יודע.

חבר,אתה חופר

פורסם

מה עם האוקטביה 1.2 TSI

מאיצה מהר וגם בעלת תא מטען ענק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני יודע שפסלת אבל בכל זאת אשאל, מה הבעיה עם I30?

היא עומדת בדיוק בדרישת בגירסת הסטיישן. מזגן חזק,מערכת טובה עם חיבור USB, בטיחות (5 כוכבים בניגוד לדגמים הראשונים) ולדעתי האישית היא אחת המשפחתיות הכי זריזות, נופלת כנראה מהאוקטביה אבל לא יותר מזה, ונהגתי על חלק גדול מהמתחרות.

 

הקרוז מאובזרת ונעימה מאוד לנסיעה אבל מרגישה מעט עגלתית.

הקורולה בדיוק להיפך, מרגישה מאוד ענייה ועלובה בתא הנוסעים, רמת בטיחות נמוכה.

המאזדה זריזה ומאובזרת אך מציעה תא מטען קטן ומרווח פנים לא מצטיין.

הפורטה שמבוססת על ה-I30 לידיעתך הכללית, נשמעת הכי מתאימה. היא נמרצת בעלת תא מטען גדול וקיבלה 5 כוכבי ריסוק בארצות הברית.

 

בהצלחה.

פורסם
אני יודע שפסלת אבל בכל זאת אשאל, מה הבעיה עם I30?

היא עומדת בדיוק בדרישת בגירסת הסטיישן. מזגן חזק,מערכת טובה עם חיבור USB, בטיחות (5 כוכבים בניגוד לדגמים הראשונים) ולדעתי האישית היא אחת המשפחתיות הכי זריזות, נופלת כנראה מהאוקטביה אבל לא יותר מזה, ונהגתי על חלק גדול מהמתחרות.

 

הקרוז מאובזרת ונעימה מאוד לנסיעה אבל מרגישה מעט עגלתית.

הקורולה בדיוק להיפך, מרגישה מאוד ענייה ועלובה בתא הנוסעים, רמת בטיחות נמוכה.

המאזדה זריזה ומאובזרת אך מציעה תא מטען קטן ומרווח פנים לא מצטיין.

הפורטה שמבוססת על ה-I30 לידיעתך הכללית, נשמעת הכי מתאימה. היא נמרצת בעלת תא מטען גדול וקיבלה 5 כוכבי ריסוק בארצות הברית.

 

בהצלחה.

אולי מבחינת הנתונים היא טובה אבל בשטח היא ממש לא יפה אבל ממש וגם יונדאי היה לנו כמה מכוניות והם היו לא מדהימות.

כנראה שנלך על הטויוטה רק שאלה קטנה יש גרסא רובוטית? אם כן איך היא ?

פורסם

בכל זאת אוסיף ואומר שאין שום בסיס להשוואה בין הדגמים הישנים של יונדאי להיצע הנוכחי, אני מציע קודם לנסות את הרכב לפני שפוסלים. היא מציעה ביצועים טובים, איבזור טוב ביחס למתחרות ולמחיר ובכלל חבילה מאוד מאוזנת.

 

בנוגע לקורולה, שיווק הדגם הרובוטי הופסק בתחילת השנה וקשה לי להאמין שהם יחזירו אותו.

שימו לב שהרכב עבר מתיחת פנים, קוסמטית בעיקר והשיווק כבר החל.

 

בהצלחה ותתחדשו.

פורסם

מבין כל מה שלא פסלת, אני הכי אוהב את המאזדה. אם מרווח מאחורה הוא לא קריטי, לדעתי היא הבחירה העדיפה.

emotion of motion

×
×
  • תוכן חדש...