Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רעש של חריקה בלחיצה על הקלאץ', נאמר לי שזה מיסב לחץ. ויש לי 2 שאלות.

מה עלות תיקון ?

האם זה דחוף לתקן, או שאפשר לנסוע ככה, מבלי שזה ידפוק עוד חלקים ?

תודה מראש.

פורסם

בעקרון אם כבר מורידים גיר אז מחליפים קלאץ קומפלט.

 

לא יודע בדיוק מה מחיר סט קלאץ בהונדה אך סביר להניח שהכל יצא בערך 1500.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
יש רעש בזמן שהמנוע עובד

או בזמן שהמנוע כבוי ?

 

לא ניסיתי עם מנוע כבוי, אבל עם עובד, כן יש רעש.

פורסם

לי הייתה את הבעיה הזאת בפונטו לפני כחצי שנה.

עליתי על שלולית עמוקה וחדרו מים לאזור הקלאצ' כי היה חסר שם איזה פקק.

אחרי כשבועים התחילו חריקות מאיזור הקלאצ' ואחרי כשבוע קרס המיסב ועלה ריח של מתחת שרופה ויצא עשן מהקלאצ'.

נגררתי למוסך ואחרי שהמוסכניק פתח את איזור הקלאצ' והוציא את המיסב, המיסב פשוט התפורר לו ביד.

לגבי התיקון, הוחלף המיסב, הקלאצ', ליטוש גלגל התנופה, עבודה+ חלקים+ מע"מ כ 1300 ש"ח.

עדיף לטפל בבעיה לפני שאתה נתקע עם האוטו.

בהצלחה, מקווה שעזרתי.

פורסם
יש רעש של חריקה בלחיצה על הקלאץ', נאמר לי שזה מיסב לחץ. ויש לי 2 שאלות.

מה עלות תיקון ?

האם זה דחוף לתקן, או שאפשר לנסוע ככה, מבלי שזה ידפוק עוד חלקים ?

תודה מראש.

 

אני משכתי 3-4 חודשים ככה.

בעיקרון זה עניין של מזל וכמה חזק אתה נוסע.

ברכב הקודם התפרק לי הקלאץ' באמצע פתיחה חזקה.

 

הכל תלוי כמה בא לך להסתכן.

×
×
  • תוכן חדש...