Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר שלהם רשום:

 

"ציפוי הפלא "דורשיין" הוא תהליך ייחודי לטיפול סופי בצבע. הוא מכיל מאיץ (קטליזטור) של חום החיכוך שעקב פעולתו מטוהרות נקבוביות הצבע, הצבע מותך בפני השטח עד שמתקבל משטח משיי חלק ואז נסגרות ונאטמות הנקבוביות. כך מתקבל גימור נוקשה ועמיד. בניגוד לחומרי-מירוק מקובלים הנותרים מרוחים על פני הצבע, מעטה "דורשיין" ממש מתאחד עם הצבע. החומר הוא תערובת של פולימרים ממשפחות הפלואורו-פחמנים, הפוליאטילנים והחומרים האקריליים. הצבע המטופל מתחסן לחלוטין כמעט מפני תהליכי דהייה והתחמצנות רגילים. הוא נעשה עמיד יותר גם בפני תהליכי הרס אחרים של הצבע, משום שבין החומרים השכיחים רק מעטים מסוגלים להידבק אל הצבע לאחר הגימור או לחדור לתוכו"

 

האם זה ציפוי טפלון סטנדרטי או שהם עושים משהו מעבר?

 

באילו חומרים הם משתמשים והאם הם זמינים לרכישה?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...