Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב מרווח שמתאים למשפחה בת 4 נפשות, הורים ושתי תינוקות.



תקציב – עד 80,000 ש"ח מחברת ליסינג או פרטי

אוטומט

בטיחות חשובה מאוד

תא מטען רחב

נפח מנוע עד 1800

מס' מקומות ישיבה – 5

צריכת דלק – כמה שפחות

ירידת ערך – חשוב אבל לא מאוד



רכב שמתאים לכניסה לשטח (לעיתים רחוקות, אבל חשוב שלא יהיה נמוך מאוד)



 

צרכים מהרכב: הרכב נוסע כל יום כ20 דקות נסיעה סה"כ, באמצע השבוע.

פעם בחודש נסיעה ארוכה בכבישים מהירים או נסיעה קצרה בכבישי שטח (לטיול). מס' קילומטרים בשנה עד 18000.

 

חשוב שיהיה מאובזר, נעים, נוח וכיף לנסוע בו.

 

עוד דבר קטן!: הרכב הנוכחי שלנו הוא פורד פוקוס ופשוט אין בו מקום לסל קל של התינוק, כלומר, כשהוא מותקן מאחור זה משבית את הכיסא שלפניו. בקושי רב הצלחנו להתקין אותו באמצע. ולכן אנחנו מחפשים רכב יותר מרווח. האם גם לכם יש בעיה כזאת עם סל-קל או כסא בטיחות? אולי עשינו משהו לא בסר בהתקנה, לא ברור...

מה לגבי איזופיקס? (אין בפורד פוקוס משנת 2007)

 

 

רכבים שאנחנו חושבים עליהם:

רנו סניק, סיטרואן פיקאסו, ראיתי ושמעתי ביקורות טובות. מחפשת עיצה והמלצות נוספות.

 

תודה מקרב לב.:oops:

פורסם

אני לא ממליץ לך לקנות בסכום הזה מכונית צרפתית, ובמיוחד לא מליסינג, אלו הן הסיבות:

 

1. רכב לא אמין: בסכום הרצוי אתה תקנה רכב בשלהי תקופת האחריות שלו, שם מתחילות הבעיות, והתיקונים יקרים, יקרים....

2. רכבים צרפתיים סובלים משכירות מאוד בעייתית: תקנה היום בזול, תמכור אחרכך בהפסד גדול (אם תצליח בכלל למכור...).

 

סיבות בעד הרכבים שמניתה הם: הנוחות והאבזור והבטיחות - קשה למצוא מתחרים בתחומים האלה למכוניות הצרפתיות (בטווח מחירים זהה כמובן).

 

ההמלצות שלי:

 

1. מאזדה 5 - שנת 2006 - עלות (פרטי) בין 85000 - 90000: קצת יותר מהתקציב שלך - אבל: אמינות, שכירות + שמירת ערך, רכב טוב מאוד ומהנה לנהיגה.

 

2. ניסן נוט - שנת 2007/8 - עלות 80000-85000: רכב משפחתי מרווח מאוד, נוח ומאובזר, יפנית בבעלות רנו (שילוב של נוחות צרפתית ואמינות יפאנית...) היה לי את הרכב הזה כאוטו חלופי מהליסינג בערך לשבוע ונהנתי ממנו מאוד...

 

3. סקודה רומסטר - שנת 2007 - עלות 85000: אז נכון סקודה היא לא יפאנית, אבל די אמינה, די סכירה ושומרת על ערכה יפה, רכב מרווח מאוד מבפנים אך קטן מבחוץ, גם אותו היה לי משהו כמו שבוע מהליסינג, פשוט רכב כיפי, נהנתי מאוד...

 

 

הרבה בהצלחה!

פורסם

סליחה משום מה הבנתי שיש שישה נפשות, :oops: הבנת הניקרא לא משהו היום,

אני צריך להפסיק לקחת כדורים כשאני שותה בלאק לייבל :shock:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אין ספק שהסניק הוא רכב גדול נוח מאובזר ומאוד פונקציונאלי.

 

אבל לסניק מונע, גיר, שלדה זהה למגאן 2 סאדן (רכב שהיה ברשותי תקופה ממושכת מליסינג), כעת בו אני אספר לך קצת מחויותי מהתקופה בה נהגתי על מאגן (2007 חדשה מהניילונים - ליסינג):

 

2 נתקעתי באמצע כביש בין עירוני כאשר האוטו פשוט כבה (אין חשמל - בלי אורות,נוריות....).

2 הוחלף אלטרנטור.

פעם אחת הוחלף גיר.

 

אתה יודע כמה הדברים האלה עולים...?!

 

מזל שלי שזה היה ליסינג....

 

מעבר לכך, היה לי מאוד כיף איתו: זה רכב שמשרה רוגע - בידוד הרעשים ,אחיזת הכביש, איכות בולמי זעזועים (שפשוט בולמים ומגהצים הכל...) האבזור המפנק, הבטיחות...

 

אם תקנה סניק תהנה ממנו מאוד, עד שתהיה תקלה טכנית (עם תהיה) - ואז תצתרך להכניס את היד עמוק, עמוק לארנק..

 

אין ספק שמעלות רבות הן לרכב הזה, אך האמינות, האמינות....

 

בכסף מכיסי, לא היתי קונה רכב כזה....

פורסם

אה כן, ועוד דבר:

 

רועי, האם ניסית מתישהו להחליף נורה בפנס הקדמי ברכב הזה?

 

תציך:

 

1. לסובב גלגל קדמי הצידה.

2. לפתוח מכסה פלסטיק בתוך מערת הגלגל הדדמי (3 ברגים).

3. להכניס את היד לתוך הפתח (בין הגלגל לדופן האוטו) וע"י מישוש למצוא את המנורה שאתה צריך - מבין 3 מנורות.

4. להוציא חיבור חשמל למנורה.

5. להוציא את המנורה ע"י לחיצה וסיבוב.

6. להכניס מנורה חדשה (מאוד קשה לקלוע לחור).

7. לתקוע חזרה את חיבור החשמל (אפילו עוד יותר קשה).

8. לסגור את מכסה הפלסטיק במערת הגלגל.

9. לזרוק את החולצה ללבשת אחרי שהתלחלך מהגלגל, ולהתפלל שמנורה אחרת לא תשרף בקרוב...

 

זמן החלפה כ - 40 דקות.

 

עכשיו תחשוב שעוד היה יכול להיות שם המנגנון שמרים ומוריד את הפנסים (לי לא היה - רכב ליסינג)...

 

ואחרכך מתפלאים למה רנו יקר במוסך....

 

צריך מנהנדס מכונות, 2 מכונאים ואמבולנס (למקרה שמשהו ישתבש) כדי להחליף נורה...

 

בטיוטה קורולה אגב, לקח לי 4 דקות בדיוק...

 

אבל נו, לסניק בסיס גלגלים יותר רכב ב- 7 ס"מ, ויש לך כרטיס במקום מפתח, וכפתור הנאה (ממש כמו בפרארי...).

 

שיהיה בהצלחה!

פורסם

ולי יש מגאן שרכשתי בשנת 2005 ועד היום התקלה היחידה שהייתה בה (מעבר לטיפולים) הייתה נורה קדמית.

קפצתי לאוטו-דיפו, החליפו לי את הנורה - לקח פחות מ-10 דקות כולל שיחת חולין עם המתקין והקופאית.

כן, זה יותר מסובך מברכב אחר, אבל סיפור של 40 דקות? נסחפת בעליל.

 

מבחינתי זו אמינות מופלגת (עם מאזדה שיש לי במקביל ביקרתי יותר במוסך בגלל תקלות...), אבל לא המקרה

שלי ולא המקרה שלך מייצגים. אני מצטער לשמוע שהייתה לך חוויה לא נעימה עם מגאן, אבל מפה ועד להשמצה

הפרועה בנוגע לאמינות, המרחק רב.

פורסם

שירלי

כמו שאמרתי לך

הסניק נשמע כמו הרכב הבא שלי גם כן

אבל שווה לעשות סיבוב על הנוט ועל הרומסטאר להתרשם

:wink:
×
×
  • תוכן חדש...