Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

leon sport up לעומת fr


Wheezy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על לפני מתיחת הפנים האחרונה, כלומר דגם 2007 או 2008

חיפשתי פה בפורום ובכלל ברשת, ולא הצלחתי להבין מה בדיוק ההבדלים בין 2 הגרסאות.

הבנתי שהמנוע הוא אותו מנוע, רק שמגיע עם הספק נמוך יותר של 185 כ"ס. אבל אם אני קונה את הרכב אני מתכוון לשדרג אותו בBSR STAGE 1 שאמור להרים אותו לכוח כמו של הקופרה, משהו כמו 245 כ"ס.

 

הבנתי גם שהג'נט שונה ופחות יפה, ושהמושבים שונים.

השאלה היא מה ההבדל במושבים, רק העובדה שלא כתוב FR? או שבSPORT UP זה בכלל לא מושבי ספורט "רציניים" כמו בגרסאות הבכירות יותר?

 

קראתי שבFR יש מתלים מתכווננים, מה לגבי הSPORT UP?

ובכלל, אשמח לשמוע על ההבדלים האחרים - באבזור, מכלולים, בלמים, בולמים וכו'.

Auto Emoción

פורסם

הליאון ספורט אפ היה דגם הכניסה של הליאון לארץ.

הגיע עם מנוע ה-2 ליטר TFSI אבל עם הספק מונמך של 185 כ"ס.\

ל-FR היה 200 כ"ס, ולמחודשת יש 210.

 

ההבדלים: ל-FR יש גיר DSG לספורט אפ ידני (יש כמה FR בודדות ידניות).

ל-FR יש מומנט יותר גדול.

יש כיתוב FR על ההגה ועל ההילוכים, חצאיות שונות וכיול מנוע יותר ספורטיבי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הליאון ספורט אפ היה דגם הכניסה של הליאון לארץ.

הגיע עם מנוע ה-2 ליטר TFSI אבל עם הספק מונמך של 185 כ"ס.\

ל-FR היה 200 כ"ס, ולמחודשת יש 210.

 

ההבדלים: ל-FR יש גיר DSG לספורט אפ ידני (יש כמה FR בודדות ידניות).

ל-FR יש מומנט יותר גדול.

יש כיתוב FR על ההגה ועל ההילוכים, חצאיות שונות וכיול מנוע יותר ספורטיבי.

 

אם אני שם צ'יפ שמבטל לי את ההגבלה של המנוע, ואני בכל מקרה רוצה ידני, אז ההבדל הוא קוסמטי בלבד?

Auto Emoción

פורסם

בגדול כן.

הג'אנטים בFR יפים יותר( לטעמי), המראות כסופות ללא קשר לצבע הרכב וכל שאר הנאמר מעלה.

לFR יש גם גג שמש אאל"ט.

אם אתה מתכוון גם ככה לשדרג אז השאלה היא מה ההבדל במחירונים של השניים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בגדול כן.

הג'אנטים בFR יפים יותר( לטעמי), המראות כסופות ללא קשר לצבע הרכב וכל שאר הנאמר מעלה.

לFR יש גם גג שמש אאל"ט.

אם אתה מתכוון גם ככה לשדרג אז השאלה היא מה ההבדל במחירונים של השניים.

 

עידן

 

כל SPORT UP שראיתי עד עכשיו הייתה גם עם סאנרוף...

Auto Emoción

×
×
  • תוכן חדש...