Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

רציתי לדעת אם הסלד הבא נורמלי:

בעמידה: 500-600.

ב100 קמ"ש- 1700-1800.

הרכב היה בטיפול (45,000) לפני כשבוע.

מאז שהוא חזר התחילו רעידות קלות כאשר מאיצים, האם זה דבר שיגרתי?

 

תודה מראש!

פורסם

הרעידות בההאצה דבר דבר לא שיגרתי או נורמלי.

סל"ד הרכב בעמידה נורמלי לחלוטין במנועי הונדה

והסל"ד ב 100 נורמלי הגיר בהונדה 2006-2010 ההילוך האחרון מאוד ארוך תורם לחיסכון בדלק!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

אלו רעידות מאוד חלשות ויש אותם בהאצות מתונות ולא בנסיעה רגילה, יכול להיות שזה היה גם משהו בכביש, אסע היום ואחזור עם ביקורת שניה.

הבנתי שזה "בריא" להביא את הרכב לפעמים לסלד גבוה, האם זה נכון?

האם נגרם נזק מנסיעה קצת פחות רגועה?

(הנסיעה הכי לא רגועה שנסעתי עד היום הביא לצריכת דלק של 1\11 הממוצע היה ל70 ק"מ בערך).

פורסם

נסעתי עוד פעם, וקיבלתי תגובה בפורום של הונדה.

הרעידות הן בסל"ד בין 2600-2900 כמו שציינו בתגובה שנתנו לי.

רשמו לי ככה:

 

אומרים שכל מנוע רועד בתדר מסויים.ואי איזון של חלקים מסתובבים במנוע.לדעתי מדובר בפגם

 

האם זה נכון?

מה זאת אומרת איזון חלקים?

אפשר לקבל הסבר קצת יותר מפורט?

 

תודה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...