Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קלא'ץ לא מפריד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני נמצא בהילוך עם הגלגל האחורי באוויר וקלא'ץ לחוץ עד הסוף הגלגל אמור להיסתובב :?:

 

השבוע החלפתי (יותר נכון המוסך החליף) דיסקיות ועוד איזה משהוא שם. עלה לי הרבה מאות שקלים :(

 

אבל כרגע כשאני בעמידה קשה להעביר הילוכים, צריך להשתמש במעט גז, או לנוע מעט עם הכלי... וזה לא היה קודם... ממש אי אפשר לתקתק ברמזור לדוגמא מ 5 ל 1. פשוט לא עובר בלי משחק...

 

 

אז לפני שאני יורד למוסך מחר עם איזה זוג אגרופים מקווצים ומרים צעקות.. הגלגל אמור להיסתובב כך? הגיוני לי שלא. (למרות שהכלי לא נכבה...)

 

ד"א XR250.

 

 

תודה :!:

פורסם

זה בסדר, אין לך מה להילחץ.

יש חיכוך זעיר במצמד גם כשהוא לחוץ. ככה זה במצמד רטוב.

כשהגלגל באויר, זה משפיע.

אם כשהאופנוע עומד המצמד מפריד טוב ואתה מוצא ניוטרל בקלות, הכל תקין.

 

אגב, זה אתה היית היום אחה"צ ליד בית שאן בהרכבה?

 

8)

פורסם

אז זהו, שאני ממש לא מוצא בקלות... קשה להעביר הילוכים בעמידה..

אולי צריך למתוח קצת? סך הכל, קל'ץ בן 3 ימים..... :?

 

 

והייתי אחר הצהריים, אבל לא בבית שאן. חרשתי בהר חורשן :twisted:

פורסם
זה בסדר, אין לך מה להילחץ.

יש חיכוך זעיר במצמד גם כשהוא לחוץ. ככה זה במצמד רטוב.

כשהגלגל באויר, זה משפיע.

אם כשהאופנוע עומד המצמד מפריד טוב ואתה מוצא ניוטרל בקלות, הכל תקין.

 

אגב, זה אתה היית היום אחה"צ ליד בית שאן בהרכבה?

 

8)

 

הד"ר צודק.מצב תקין.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
אז זהו, שאני ממש לא מוצא בקלות... קשה להעביר הילוכים בעמידה..

אולי צריך למתוח קצת? סך הכל, קל'ץ בן 3 ימים..... :?

 

 

והייתי אחר הצהריים, אבל לא בבית שאן. חרשתי בהר חורשן :twisted:

 

אם המצמד לא מפריד טוב, קודם כל תמתח קצת את הכבל ותבדוק השפעה.

חוצמזה, תן למצמד תקופת הסתגלות, הוא עשוי להסתדר.

 

 

בקיצור, היית בהרכבה ורכב איתך בחור על 50 סמ"ק (נראה לי CRM)?

נשאל את זה אחרת: עקף אותך SM שחור-אדום היום?

פורסם

טוב, ננסה אולי למתוח...... זה פשוט מציק..

 

 

וזה לא הייתי אני. אין שום מצב שאני יתן למישהוא לעקוף אותי, לא קיים בלקסיקון :screwy:

 

אני הייתי ליד חיפה, טיפלה רחוק...

 

רגע, איך אני יכול לדעת כמה למתוח את הקל'ץ? איך אני ידע שהוא לא מתוח מדי?

 

תודה :!:

×
×
  • תוכן חדש...