Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי שלום לכם . יש לי שאלה אם זה כדאי ולא יעשה שום בעיות אם אני יבריג את המגבר על תיבת הסאב וכך להפעיל את זה .

אני יכול להשים בין המגבר לתיבה איזה ספוג עבה או משהוא כזה , מה אתם חושבים ?

פורסם

אין בעיה..רק לדעתי זהו פתרון לא חכם.

כל פעם שתרצה להוצי את הסאב אפילו לשנייה למשו מסויים תצטרך לפרק את המגבר או מהתיבה או לפרק אותו מכל החוטים (פלוס מינוס רימוט).

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

בגדול, לא מומלץ.

כמה סיבות...

 

1. אתה פוגע באטימות התיבה (עלולות להופיע תופעות לוואי כמו שריקות וכו').

2. הוויברציות לא יזיקו למגבר יותר מדי, אבל מצד שני בטוח לא יעשו לו טוב.

3. הפלוס (בין אם זה כבל 8G או 4G) יהיה מתוח וכל תזוזה של הסאב בפניות חדות או בקפיצות הוא יזוז - עדיף שהוא יהיה מקובע.

 

זה ה-Top 3 שלי, אני בטוח שאנשי הפורום יכולים לחשוב על סיבות טובות יותר אבל זה מה שעולה לי לראש כרגע...

 

בברכה,

שי.

פורסם

שלום

אני אצטרף לשי ואוסיף עוד סיבה לא להרכיב את המגבר על הסאב:

למרות שתיבה עשויה מחומר קשיח (או לפחות אמורה) בכל זאת הדפנות של תיבה זזים כתוצאה של פעולת הסאב. זה יכול לגרום להיחלשות הברגים שמחזיקים את המגבר ולאחר זמן מה, הברגים ישתחררו ומגבר יכול לעוף ממקומו. ברור שזה יקרה ברגע הכי לא צפוי :-)

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

העיקרון הוא פשוט. הסאב הוא נייד, והמגבר חייב להשאר מקובע ללא שום תזוזה.

לכאורה הרעיון שלך נראה כמו רעיון פשוט ומגניב, אך כמו שאמרו מעליי, המגבר יגמר מהר יותר

בגלל הויברציות של הסאב, והתזוזה שלו בבגאז'. וגם האטימות של הסאב תיפגע. קיצור, לא מומלץ.

 

קבע אותו למושבים שזה הכי מומלץ, או לאחד הדפנות של הבגז' (עם ברגים קצרים).

אם אתה מעוניין להסתיר אותו כביכול, אז תבריג אותו ממש למטה על המושבים מאחור,

ותשים את הסאב שיסתיר אותו.

 

שבת שלום.

רותם.

פורסם

במיוחד שמדובר בBTL ...

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לא ברור לי למה יש עם זה בעיה , מה תגידו על אליקו שהבריג את הSAZ1500D לתיבה עם זוג FI 15 אינץ ?

אם אתה מבריג את המגבר לתיבה תוודא שאתה משתמש בברגים מתאימים באורך שלהם ע"מ שלא תחדור את העץ.

 

ברור שזאת לא האופציה הכי טובה שיש אבל אם זה נוח לפותח השירשור אני לא רואה שום בעיה.

 

ד"א היה עוד מישהו בפורום עם BTL עם מגבר הייפוניקס שהיה מוברג לתיבה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
לא ברור לי למה יש עם זה בעיה , מה תגידו על אליקו שהבריג את הSAZ1500D לתיבה עם זוג FI 15 אינץ ?

אם אתה מבריג את המגבר לתיבה תוודא שאתה משתמש בברגים מתאימים באורך שלהם ע"מ שלא תחדור את העץ.

 

ברור שזאת לא האופציה הכי טובה שיש אבל אם זה נוח לפותח השירשור אני לא רואה שום בעיה.

 

ד"א היה עוד מישהו בפורום עם BTL עם מגבר הייפוניקס שהיה מוברג לתיבה.

 

אתה יכול לומר בלב שלם שזה מומלץ?

פורסם

זה לא מומלץ אבל גם לי במשך שנה וחצי הסאנדאון 1500 היה מוברג על התיבה של הbtl. אני מניח שזה תלוי בעובי התיבה ובסאב, אבל אם אפשר להתקין במקום אחר אז עדיף

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
במיוחד שמדובר בBTL ...

 

בברכה

יעקב

 

זה לא BTL זה סתם מערכת שהרכבתי לאבא שלי ברכב,מגבר פולס אודיו סאב CVR וקומפוננט של חברת שקר כל שהוא .:-P:-P

ובסוף הכל היסתדר השכבתי אותו מאחורי משו זה בטוח עכשיו כי הוא לא רצה שם קדיחות ברכב וכל זה הוא פדנט :?.

יכול להיות שמחר אני העלה את התמונות מההתקנה אם יצא לי. שבוע מבורך לכולנו חברי קארספורום ה-פורום.

×
×
  • תוכן חדש...