Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי פג'ו 307. כאשר אני נועל עם השלט (+אזעקה) את הרכב, כל חלונות הרכב החשמליים יורדים עד הסוף.

אני יכול להכניס את היד לתוך בקרת שליטת החלונות של הנהג, ולהרים את כולם מהר כך שהם עולים והרכב נשאר נעול, אבל זה לא פתרון.

הבעיה התחילה לפני יומיים, בתחילה ירד רק חלון אחד קצת, ועכשיו כולם יורדים.

 

מה הבעיה ומה הפתרון?

תודה לעוזרים.

פורסם

א. לצעוק זה לא הפתרון (אולי גם לא מוצדק במקרה זה).

ב. בקש להעביר לפורום טכני - שם תוכל לקבל מענה.

 

איזה מודל הרכב ?

מערכת מקורית של הרכב ? (או התקנה לא מקורית? מתי הותקן?)

alfa 156 2.5.

פורסם

המערכת אזעקה הינה מקורית ולא היו איתה שום בעיות עד היום.

מערכת האזעקה הותקנה עם קניית הרכב (2002), ככה שלא נראה לי שיש על מי לצעוק היום.

זה התחיל שלשום בלי כל התראה. מה הפתרון?

פורסם

תנסה לבצע ריסט ע"י ניתוק המצבר ואחר כך תתכנת את החלונות שוב. אם לא עוזר סביר להניח שזה המרים שמשות שעושה את הבעיה. תפרק את הפנל של החלונות שנמצא בדלת נהג ותנתק את החוט שהוסיפו ומתפצל ל-4 מפסקים דרך דיודות.

×
×
  • תוכן חדש...