Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חבלי לידה קשים, הערב מתפרסמת כתבת התחקיר על מיסוי רכבי אספנות - השתלשלות העניינים, פירוט מקרים פרטיים, פרשנות מומחי מיסים, וכמובן תגובת המכס לטענות. קריאה מהנה ומועילה, תגובות יתקבלו בברכה.

ביום ד' בבוקר הכתבה תהיה הכותרת הראשית של אתר גלובס, וככזו ודאי תמשוך טוקבקים רבים - יהיה מעניין לעקוב.

תודה מקרב לב לחברי הפורום ששיתפו עמי פעולה - למצוטטים וגם למקורות השקטים...

חג שמח ונסיעה בטוחה

רון פז

erv11.pdf

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לאחר חבלי לידה קשים, הערב מתפרסמת כתבת התחקיר על מיסוי רכבי אספנות - השתלשלות העניינים, פירוט מקרים פרטיים, פרשנות מומחי מיסים, וכמובן תגובת המכס לטענות. קריאה מהנה ומועילה, תגובות יתקבלו בברכה.

ביום ד' בבוקר הכתבה תהיה הכותרת הראשית של אתר גלובס, וככזו ודאי תמשוך טוקבקים רבים - יהיה מעניין לעקוב.

תודה מקרב לב לחברי הפורום ששיתפו עמי פעולה - למצוטטים וגם למקורות השקטים...

חג שמח ונסיעה בטוחה

רון פז

ליויתי אותך לאורך ההריון ובמהלך חבלי הלידה,לבסוף נולדה כתבה מקצועית וממצה.אין לי ספק שתלווה אותנו לכל אורך מאבקינו הצודק כנגד גזילת המכס ומתן אפשרות לאספני הרכב בישראל להגשים את חלומם.לדעתי המאבק טרם הסתיים אבל אין ספק שפרק ממנו ירשם על שמך.

 

בידידות דני

פורסם

כתבה מרשימה, במיוחד מנקודת המבט של האספנים :)

בתגובת המכס נכתב כי "החלטת ועדת ערר, לרבות המסמכים עליהם נסמכה, פתוחה בפני היבואן והוא רשאי לקבלם על פי בקשתו.".

למיטב ידיעתי דני לוי לא קיבל את המסמכים, אבל הוא ביקש אותם בטרם שהועדה התכנסה, כך שהמצב מעט שונה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

קראתי בכתבה משהו שנראה לי אפילו יותר הזוי ממה שחשבתי.

 

המכס מחשב את ערך הרכב ע"פ ערכו בארץ?? מה זה?????!!!!!

 

האם זה אומר שאם מעכשיו אביא למשל טלויזיה המכס יחשב כמה ההפרש בין מה ששילמתי לבין מה שזה עולה בארץ ויקח את ההפרש?? ממתי קיים דבר כזה?! זה הזוי לחלוטין.

 

עכשיו נגיד שאביא רכב דרגה 5 ואחליט להיות פראייר ולשלם למוכר פי 10 ממה שהיא שווה, האם לא אחויב במכס כי זה עובר את השווי בארץ?? מישהו יכול להסביר לי את זה??? ואם ככה איך בדיוק מחשבים אחוזי מכס לתשלום?

 

אני מנסה להבין אבל כנראה שהאינטליגנציה שלי לא מספיקה, אם מישהו יכול אני אשמח להחכים...

פורסם

התקשרה אלי היום גברת מהמכס בעקבות מספר מכתבים שהפניתי אליהם. אני חייב לציין שהיא היתה נחמדה והשיחה היתה נינוחה. שתי נקודות חשובות שעלו-היא ממש נתנה לי להרגיש שהם "ממליצים" להגיש ערעורים ושההיתיחסות שם תיהיה עינינית.

להפתעתי, לדברי שיבואני רכבי האספנות עצבניים ואיך יתכן שהמכס לא קשוב למחאות היא ענתה לי "אז מדוע לא מגישים ערעורים?" נשאלת השאלה,היתכן שהגזילה עוברת בשלום?

פורסם

קראתי את הכתבה בגלובס הערב. "פול מס בניוטרל" היא נקראת.

 

רשות המיסים טוענת בתגובה לכתבה "קיים סיכון גבוה להצהרות כוזבות".

לא נמסרה תגובת שמאי הרכב.

 

מקורב סיפר לי שהמוכסים וכל השמאים מסיירים באתרי ebay motors ומגששים לגבי מחירים ממוצעים של כל מיני סוגי רכבים.

 

האמנם?

 

בהצלחה לכל האספנים.

פורסם

איך היית מתיחס אל שמאי הרכב בבריטניה אם היה נאמר לך שהם משוטטים באיביי מוטורס כדי ל"הרגיש את המחיר בשוק"? זה היה נראה לך ראוי? מקצועי?

 

בזיון.

פורסם

לגבי אישור נוטריון-

 

"למיטב הבנתנו נוטריון אינו מאשר את אמיתות העסקה או תוכן המסמך עליו היבואן חתום,אלא בית המשפט הוא המוסמך לעשות זאת." סוף ציטוט.

 

לגבי השמאי האנגלי.

להזכירך אנחנו בישראל ולא באנגליה.

איך אתה היית נוהג במקום המכס ,כשנפתחת חקירה של 4 אספנים רק לאחרונה?

הם בפניקה כנראה.

 

בהצלחה לכל היבואנים והאספנים.

פורסם

מקורב סיפר לי שהמוכסים וכל השמאים מסיירים באתרי ebay motors ומגששים לגבי מחירים ממוצעים של כל מיני סוגי רכבים.

 

 

אפשר להתקבל לעבודה במכס? נשמע לי סידור מצויין לעשות את מה שאני עושה להנאתי(בין השאר) בשעות הפנאי וגם לקבל על זה תשלום :lol:

 

רון, תבורך על הכתבה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כל הכבוד על הכתבה !!!

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
איך אתה היית נוהג במקום המכס ,כשנפתחת חקירה של 4 אספנים רק לאחרונה?

הם בפניקה כנראה.

 

 

אכן גידי, אנחנו בישראל ולא באנגליה - ולכן מענישים אותנו בעונש קולקטיבי כאילו היינו חבורת טירונים. מנטליות כוחנית ומטומטמת.

 

הרבה יותר קל להעניש - ועוד לחמוס כמה ג'ובות מהאזרח - מאשר להודות בטעות ובחוסר המקצועיות. אם אדם מציג את הטובין שייבא כגרוטאות או כרכב מדגם אחר בעל כינוי דומה חובה על המכס לבדוק פיזית את הטובין על מנת להווכח באמיתות ההצהרה. עם 190 מכוניות שיובאו בשנה החולפת, הדבר אפשרי.

 

האמן לי, אדם ישר(ורובנו המכריע והנורמטיבי, כך אני מאמין, כאלה) לא צריך לחשוש מבדיקה פיזית של הטובין המיובא. המכס פישל, שיסיק מסקנות וימשיך להתנהל כפי שבית מכס הגון בכל מדינה מערבית מתנהל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

חברים

המכס אינו מראה שום מסמך בזמן קביעת גובה השומה,אינו מנמק מדוע נפסלה הצהרת היבואן

המכס יצטרך כנראה לפתוח את ה"קלפים" בבית המשפט אולאחר הערעור.

?בינתיים במקום לדון בערעורים מהר,הם מושכים זמן למה? אין לי מושג, האם זה מכוון או שמא הזלזול באזרח ממשיך

מירוצי מכוניות

פורסם
אכן גידי, אנחנו בישראל ולא באנגליה - ולכן מענישים אותנו בעונש קולקטיבי כאילו היינו חבורת טירונים. מנטליות כוחנית ומטומטמת.

 

אם אדם מציג את הטובין שייבא כגרוטאות או כרכב מדגם אחר בעל כינוי דומה חובה על המכס לבדוק פיזית את הטובין על מנת להווכח באמיתות ההצהרה. .

 

איך ייתכן ששמאי קובע שומה בלי יכולת לפתוח מכסה מנוע? תמוה מאוד בעיניי.

פורסם
חברים

המכס אינו מראה שום מסמך בזמן קביעת גובה השומה,אינו מנמק מדוע נפסלה הצהרת היבואן

המכס יצטרך כנראה לפתוח את ה"קלפים" בבית המשפט אולאחר הערעור.

?בינתיים במקום לדון בערעורים מהר,הם מושכים זמן למה? אין לי מושג, האם זה מכוון או שמא הזלזול באזרח ממשיך

רבותי, לא ערעורים ולא נעליים.רק בית משפט יפתח למכס את "הקלפים" וכנראה את השושנה.


×
×
  • תוכן חדש...