Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום .

 

ברשותי רדיו דיסק של פיוניר דגם דגם DEH-P90HDD .

 

סט קומפוננט של MB QUART דגם QSD216 .

 

כבל RCA של STINGER EXPERT .

 

מגבר שתי ערוצים שמחובר לקומפננט של SOUNDTREAM TRANTULA 200 RMS לערוץ .

 

בימים האחרונים שמתי לב שהרמקול בצד ימין של הרכב והטוויטר בצד ימין חדלו לעבוד .

 

איך עלי לבדוק שהיציאה במגבר , הכניסה ברדיו דיסק תקינות .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אתה צריך לבדוק כמה דברים.

 

שה RCA תקין

שהיציאות [חיבור החוטים] מהמגבר לקרוס תקינות

שהכניסות לקרוס תקינות.

 

אם אתה רוצה לשלול כשל במגבר תמדוד מתח יציאה עם רב-מודד - וזה בתנאי שה RCA תקין [גם את זה אפשר למדוד עם רב מודד]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לגבי תקינות הקרוס אובר , חיברתי לקרוס של הרמקול הימני שלא עובד - את החיווט של הרמקול השמאלי - והרמקול המשאלי עבד .

 

המסקנה שהקרוס אובר של הרמקול הימני תקין .

 

איך ניתן לבדוק את שאר הדברים ? .

 

תודה מראש על התשובות .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

הצעד הראשון, כנס לHU תבדוק BALANCE, נשמע מזלזל אבל זה קורה לפעמים אנחנו בסך הכל אנשים.

אם הכל תקין ואתה לא על L אלא על האמצע.. אז אפשר להתחיל בהצלבות.

אמרת שלקחת את החיווט של הרמקול השמאלי ושמת ישר לקרוס הימני (שלא עובד) ואז הכל היה תקין,

מה שאומר שהקרוס הימני תקין בעצם- וזה אומר שהבעיה היא בין הקרוס למגבר בערוץ הימני.

תחזיר את החיווט של הקרוס כמו שהיה, ולך למגבר, תחליף את החיווט בין L ל-R במגבר עצמו.

מה שעשית עכשיו החלפת את הקרוס (והרמקולים) בצדדים. אם אתה עדיין לא שומע בערוץ הימני-

הפיתרון הוא החלפה של החיווט בין המגבר לקרוס בערוץ הימני (כיוון שגם הערוץ במגבר תקין וגם הקרוס תקין).

אם אחרי שהחלפת את הצדדים במגבר, אתה כן שומע בערוץ הימני- אתה כבר יכול ללכת אחורה עוד קצת,

לחיבורים בין המגבר לHU. תחזיר את החיבור לאיך שהכל היה, ואז תלך לRCA שמתחבר מההד יוניט למגבר ותחליף ביניהם

בין הR ל-L אם אתה שומע עכשיו בצד הימני ובשמאלי לא (ההפך ממה שהיה קודם לכן)

זה אומר שאחד הערוצים (L או R) לא תקין בהד יוניט (או שהכבל RCA המחבר לא תקין- נסה להצליב חדש).

אם לא תשמע מאף אחד מהם- הערוץ השמאלי שלך במגבר לא תקין.

 

 

(יכול להיות שהסתבכתי למרות שאני די בטוח בעצמי, תקנו אותי אם אני טועה.)

 

בהצלחה ושבת שלום, רותם.

פורסם

עידכון בנושא :

 

ראשית כמו שאמרתי התבלבלתי הערוץ שעובד הוא הערוץ הימני , הערוץ השמאלי לא עובד .

 

ראשית חיברתי לקרוס אובר שמחובר לרמקול השמאלי את כל הכבלים שהיו מחוברים לקרוס אובר הימני - והרמקול והטוויטר השמאלי עובדים - מקנה שני הקרוס אוברים תקינים .

 

כשעשיתי את ההצלבה בין הקרוס אוברים זה מראה שכל החיווט גם הוא תקין .

 

פירקתי את הרדיו דיסק - והחלפתי את היציאות ה - RCA - כדי לראות ששני היציאות תקינות - ואכן הן תקינות .

 

מה שנשאר זה היציאה השמאלית של המגבר - בדקתי שה- + (שנכנס למגבר בערוץ השמאלי מחובר כראוי , כנ"ל לגבי המינוס שמחובר למגבר) - מסקנה ככל הנראה יש בעייה ביציאה השמאלית של המגבר .

 

המסקנות שלי עד עכשיו :

 

1) כבל ה- RCA תקין .

 

2) הרדיו דיסק תקין (כנ"ל לגבי שני היציאות RCA - שיוצאות מהרדיו) .

 

3) החיווט תקין .

 

4) הקרוס אוברים תקינים .

 

5) מה שנשאר זה היציאה השמאלית של המגבר - שככל הנראה תקולה בסבירות גבוהה .

 

במידה ואני אפתח את המגבר מה שאני צריך לחפש בעין - שנראה לא תקין ? .

 

אשמח לכל הכוונה בנושא .

 

בתודה מראש ושבת שלום .

 

המגבר הוא SOUNDSTREAM TRANTULA שני ערוצים שמספק 200 RMS לערוץ .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

איזה חוטים במגבר - יש כבלים שמחוברים למגבר כמו כבלים של רמקולים - יש במגבר כניסה שמאל וימין - ולכל אחד מהצדדים מחובר כבלים מהקרוסאוברים - אחד מחובר ל - + במגבר ואחד מחובר ל - (-) במגבר .

 

ויש את כבל ה- RCA שמחובר בין המגבר ל - לרדיו דיסק .

 

תודה מראש ושבוע טוב .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

עידכון בדקתי את כבל ה - RCA בצורה הבאה בדקתי את ה"בננה" של ה - RCA פעם בערוץ הימני של המגבר והכל עובד - אך כשמחברים את אותה בננה לערוץ השמאלי במגבר - לא שומעים כלום .

 

בדקתי גם את הבננה השנייה על ידי חיבור למגבר בערוץ הימני היא עובדת - ובחיבור לערוץ השמאלי היא לא עובדת .

 

איך ניתן לבדוק את תקינות הערוץ השמאלי של המגבר ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

החיבורים שיוצאים מהמגבר (אל הקרוס), הם פלוס ומינוס, לכל אחד לכל אחד מהערוצים (ימין ושמאל).

הרמקול הימני עובד נכון? כשהוא מחובר ליציאה של R. אם תוציא את המינוס והפלוס בR ותשים אותם בL

והרמקול לא יעבוד, אז זה ברור שהיציאה שרופה.

 

אם אתה מסתבך, תחבר ישר את אחד הרמקולים (לא דרך הקרוס) ליציאה ימין, ואז לשמאל.

אם הוא עובד רק בימין ולא בשמאל, היציאה שרופה ב 100%.

פורסם

בדר"כ שנשרפת יציאה במגבר , ממה זה נגרם ? .

 

איזה רכיבים בדר"כ צריך להלחליף בתוך המגבר ? .

 

אשמח לקבל על מעבדה מומלצת במרכז הארץ (אם מישהו מכיר באיזור כפ"ס והסביבה אדרבה).

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...