Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

365 יום ו- 16,000 ק"מ עם קליאו ספורט דור 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כתיבה יפה,רכב מדהים,בהחלט בליגה של עצמו מבחינת התנהגות והנאה מנהיגה.

יצא לי לפגוש בחדשה(מתיחת פנים)בצבע כחול מהמם עם הגריל השחור,נראית פחות אנונימית.

 

אחד שיודע לפנות

פורסם

נהנתי לקרוא.

 

מכונית מצויינת ששמה לעצמה את שמחת החיים בראש סדר העדיפויות ומשלבת עם זה לא מעט דברים טובים אחרים.

אולי אתקדם לכזאת מתישהו...

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אם אפשר קצת ביקורת בונה. פושה בין כותבי הפורומים המנהג לנסות לחקות בסקירותיהם את הסקירות מעולם עיתונות הרכב, וזה חבל ומיותר.

 

מיותר, כי כשעיתונאי רכב סוקר הוא מביא איתו נכס חשוב, פרספקטיבה. כשמישהו מנוסה כותב שלרכב יש אחיזה מצויינת, אז ברור שיש לו אמת מידה. כמישהו לא מנוסה כותב זאת, זו אמירה בעלמא. זה לא ממש מעניין אם הקליאו עושה זמנים טובים במסלול סלאלום זה או אחר. זה מעניין איך הנוהג הרגיש כשנהג בה שם.

 

וחבל, כי יש לכותב הבודד יתרון מוחץ על כתב הרכב - הוא חי עם הרכב ביומיום, נוהג בו שעות ויש לו איתו הרבה יותר זמן. אם כן חבל שהסקירה האישית לא מביאה זווית יותר... אישית, חוויתית במקום לנסות לספר לנו עוד פעם את תולדות דגמי הספורט של הקליאו לדורותיהם, ומה מצבת המתחרות (אלא אם יש לך ניסיון אישי איתן).

 

בקיצור, פחות בכללי ויותר באישי, יותר טוב ונכון. לטעמי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רכב משובח ללא ספק.

בזמנו שקלתי להזמין אחד לעצמי אך בשל חוסר חשק של היבואן + צורך ברכב גדול יותר טירפדו את העסקה.

מה שכן, חבל שברנו לא הישקיעו בעיצוב הפנימי של הרכב.

העובדה שאני תוקף פניות ונותן בגז לא צריכה לאלץ אותי להסתפק בפלסטיקיות ובפשטות של הקליאו הנ"ל ובמחיר שהיא עולה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נהניתי לקרוא.

 

עדיין נותרתי פעור-פה מחיצוניות הרכב שבלשון המעטה, לא מיישרת קו עם רכבים אפילו מלפני 5-6-7- שנים וזה יחסית בן שנה וכמה חודשים.

מזכיר לי מגאן משנת 98-00.

אבל כל עוד אתה מבסוט - אני בעד!

:)

Twincharger Stratified Injection

פורסם
נהניתי לקרוא.

 

עדיין נותרתי פעור-פה מחיצוניות הרכב שבלשון המעטה, לא מיישרת קו עם רכבים אפילו מלפני 5-6-7- שנים וזה יחסית בן שנה וכמה חודשים.

מזכיר לי מגאן משנת 98-00.

אבל כל עוד אתה מבסוט - אני בעד!

:)

 

והצורה של הסיאט ליאונים החדשים יפה כמו סובארית, מה לעשות ?

אבל כל עוד אתה מאבסוט - אני בעד !!

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

העובדה שאני תוקף פניות ונותן בגז לא צריכה לאלץ אותי להסתפק בפלסטיקיות ובפשטות של הקליאו הנ"ל ובמחיר שהיא עולה.

 

זה החיפוש אחרי פלסטיקה ודיPונים הוא זה שהסיט את ה-hot hatch מנתיבה, והפך את המילה GTI למתארת רמת גימור. שישימו את הכסף במנוע, במתלים ובבלמים ויעשו מכוניות שאפשר לנהוג כמו פעם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נסחפתם, האוטו נראה נהדר פנים מול פנים, ולפחות הוא נראה כמו רכב ולא כמו ביצת פסחא.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אם יורשה לי להסיט קצת את הדיון חזרה לנתיב של האחזקה של הקליאו, אני חושב שנראה שהקליאו היא עדיין מכונית ספורטיבית שעלות האחזקה שלה היא נגישה יחסית והיא גם אמינה בניגוד לדיעה הרובצת.

גם השירות של היבואן השתפר כנראה (למרות שכשאני ניסיתי לקנות אותה, כמו עידן, נתקלתי בחומה).

עופר, אני רק חושב שראוי לציין (אם זכרוני אינו מטעה אותי) שלא שילמת על הקליאו את המחיר המלא המבוקש של 180K. זה חשוב לדעתי כי גם אם הייתי מצליח להוציא מהיבואן נסיעת מבחן, לא הייתי מוכן לשלם עליה סכום כזה.

emotion of motion

פורסם

אף אחד לא הוציא על הקליאו את מחיר המחירון (שהיה אז בכלל 170 אם אני זוכר נכון) אלא סכום 5 ספרתי למטה. ועדיין מכרו יחידות בודדות כל שנה בשנתיים האחרונות. אותו הדבר לגבי המגאן. קל להאשים את קרסו אבל האמת הפשוטה היא שהבעיה העיקרית של שתי המכוניות הללו היא שהן פונות רק לנהג. המתחרות פשוט מחניפות יותר לקונה עם עיצוב ואבזור. מרבית הקונים הולכים אחרי זה (אפשר לראות גם בשרשור הזה...) ולא אחרי התנהגות כביש מושחזת (אפילו אם הם אומרים שהם כן, ואז קונים רכב הרבה פחות מתנהג, זורקים עליו מתלים שוברי עצמות וטוענים ש"הוא נוסע כמו קארט!"). בפועל, ואת זה אני אומר אחרי נהיגה על מרבית המתחרות בקטגוריה בשנים האחרונות, גם הקליאו וגם המגאן הן המכוניות המתנהגות ביותר בקבוצתן, והכי מתגמלות עבור הנהג הבאמת ספורטיבי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
והצורה של הסיאט ליאונים החדשים יפה כמו סובארית, מה לעשות ?

אבל כל עוד אתה מאבסוט - אני בעד !!

 

קודם כל זה עניין של טעם. שנית, אתה לא יכול להתווכח עם העובדה שאפילו בסיאט, האיבזור בשנתיים האחרונות לפחות הוא נדיב ביותר ולי לפחות לא חסר כלום מבחינת האיבזור, והרכב הקודם שלי היה גולף 20088) שהגיע הרבה פחות מאובזר.אם כבר פתחת את עניין העיצוב של הלאון, אני חושב שמעטים חושבים כמוך לגבי עיצובה של הלאון.

עריכה - איזה דימיון ראית בין סובארו לבין סיאט? קרא לי עיוור אך אין שום קשר בעיצוב, בקווים, במראה הפנים, באיבזור, ובטח ובטח שלא ביחידות ההנעה.

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...