Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיים:

HU:

8024BT של KENWOOD

סאב:

"‏12 TSW306C Pioneer

מגברים:

יש 2 מגברים של פיוניר (ישנים אבל במצב מעולה!)

ארשום דגמים יותר מאוחר.

 

 

הרכב הוא שירוקו חדשה.

 

לא רוצה לשמוע חזק ולא רוצה גבוה.

כולה רוצה לשמוע קצת באיכות במחיר סביר, במיוחד מוסיקה שחורה, אז בלי סטים של מליון אירו אבל גם לא סטים של 50 שקל.

תקציב ל2 סטים אחוריים וקדמיים כ 1200 ש"ח.

 

 

ברכב הקודם הרמקולים שעבדו היו מורל פולס6 ופיוניר 160W

יש את כל הכבליאדה נקייה ומצוחצחת מחכה לרמקולים שתמליצו.

 

כמובן עוד דעות והמלצות במסגרת התקציב יתקבלו בברכה.

פורסם

יש מצב שתעבוד רק עם סט קדמי? נראה לי מיותר לשים סט אחורי.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

רק סט קדמי כי יש לך כבר סאב אז אתה לא צריך שהם יפריעו לך ויתערבו בשמיעה.

אבל עם אתה מתעקש מוראל פולס 6X9 אבל עדיף ללא.

 

ג'ינו.

פורסם

השלמת פרטים:

קיים:

HU:

8024BT של KENWOOD

סאב:

"‏12 TSW306C Pioneer

מגברים:

1:

Pioneer GM-X334

  • Amplifier Type: Multi Channels
  • Bridgable: Bridgable
  • RMS Power at 4 Ohms: 30 W x 4
  • RMS Power at 2 Ohms: 35 W x 4

2:

PIONEER GMX-622

2X50W

150W

 

קבל:

Duval 1.0 Farad

 

המלצות לסטים?

 

האם קדמיים של מורל טמפו יעשו את העבודה? (עם השדרוג של הקבל שקראתי עליו כאן בפורום לקרוס)

איזה גודל בכלל של רמקולים ניתן לשים בשירוקו 2010?

 

אז מה שאתם מציעים זה לחבר סאב, רמקולים קדמיים ?

לעבוד בלי אחוריים בכלל?

 

אני דווקא כן רוצה אחוריים בשל הסיבה שהרמקולים הקדמיים משתתקים מתי שהGPS מתריע על מכמונות וכאשר הוא מדדווח על פניות וכ אני נשאר רק עם סאב מתי שזה קורה.

ואני צריך את ההתראות שלו.

 

למה 2 סטים מאותו סוג מחוברים למגבר #1 יהרסו את השמיעה?

ואם אני יכוון את זה כך שהסט האחורי יהיה נמוך משמעותית?

אם הבעיה היא סנכרון בסאונד אני מניח שאפשר לפתור את זה ברמת הHU שכן אפשרי להגדיר לו את סוג מרכב הרכב וכדומה..

אשמח להצעות..

פורסם

המגברים שלך ממש חלשים אני לא יודע איזה סט הם יצליחו לנצל לך.

נגיד ואת הסאב תשים על ה2 ערוצים בגישור יהיה לך 150W נשאר לך המגבר 4 ערוצים שנותן 30RMS שזה מאוד נמוך לערוץ.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

אני לא יודע אבל אני מעריך שהם אנדרייטד.

אני הייתי מוכר את הסאב , וקונה c12 , מחבר את הטמפו על המגבר 4 ערוצים בגישור ובודק אם זה מספיק בשבילך (לאחר כמה נסיונות כיוונים ).

אם האחרויים חשובים , אז הייתי הולך על jbl או מורל .

פורסם
קדמי בלבד עדיף, מאיזה איזור אתה?

 

רמלה

 

 

המגברים דוודא עושים עבודה טובה, אני לא מחפש לשמוע חזק.. אני מחפש לשמוע איכותי

לא מעניין אותי לשמוע מוסיקה בפול ווליום..

פורסם

וותר על החלפת הסט האחורי חבר אותו לHU חתוך 80-120 HZ

מגבר 4 יציאות בברידג על סט קידמי של HERTZ 165

מגבר 2 יציאות בברידג על סאב פיוניר

המגברים האלה של פיוניר לא אנדררייטד,הם חלשים וסידרה לא משהו

זו האופציה המועדפת מבחינת תקציב

פורסם

אופר,זה כבר עיניין של תקציב שאתה מקציב לעצמך ל"שדרוג" הזה אני חושב.

גם הסט הכי זול הראשון נישמע ניפלא,מה אתה מקציב לעצמך?

 

ג'ינו.

×
×
  • תוכן חדש...