Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בן 18 ורוצה לקנות את האוטו הראשון . כרגע יש לי שתי אופצויות:

 

הונדה סיויק שנת 2000 אוטומט מנוע 1.6 שעשתה 100,000 ק"מ יד שניה

או

פולקסווגן גולף שנת 2001 אוטומט מנוע 1.6 שעשתה 85,000 ק"מ יד שלישית

 

איזה מכונית עדיפה מבחינת דלק אמינות וכוח וכו ...

אשמח לחוות דעת שלכם .

תודה לעוזרים !

פורסם

הונדה עדיפה בהרבה לפי דעתי, מבחינת הדלק הונדה תיהיה קצת יותר חיסכונית (אם המנועים זהים בנפחם) אבל תחזוקה, הונדה תהיה זולה הרבה יותר, בדוק..

פורסם

כוח יש להונדה 125 כ"ס אם אני לא טועה .

 

השאלה פה מה אתה מחפש כוח ? פוזה?

חסכוני? צריכת דלק ?

 

אם זה לכיוון החסכוני .

הונדה תענה על הדרישות.

 

אם זה לכיוון היוקרתי והפוזה .(הטיפולים יקרים משמעותית)

גולף תענה על הדרישות .

 

 

אז שהיה בהצלחה .

סע בזהירות.

פורסם

אני עברתי מסיוויק 98 לגולף 2001. סיוויקים 96-00 עדיפים מבחינת מנוע.

הגולף שלי, גם שהוא 2 ליטר, מרגיש אנמי ליד הסיוויק.

 

ופה זה נגמר.

 

הגולף הוא רכב הרבה יותר איכותי גם מבחינת סביבת נהג ואיכות החומרים וגם מבחינת ההרגשה בנסיעה.

גם מבחינה בטיחותית הגולף לוקח בהפרש ניכר.

 

מבחינת מקדם פוזה, הגולף נראה הרבה יותר טוב. נו, כמובן אם לא קונים סיוויק "משופרת" מנצרת.

 

צריכת הדלק בסיוויק היא מעולה. רוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות עם פילטר אוויר פתוח INBOX.

האחזקה של שתי המכוניות די דומה. כל עוד לא צריך לעשות דברים יוצאי דופן באחזקה השוטפת, ההוצאות די זהות. הטיפולים לא "יקרים משמעותית" אם עושים אותם לא במוסך הראשי של החברה...

 

לסיכום, ממש התבאסתי שנסעתי יותר משנה בסיוויק אחרי שעברתי לגולף. ההבדל בנוחות הוא עצום. מה שכן, עדיין מתגעגע למנוע.

Kawasaki Versys !!!

×
×
  • תוכן חדש...