Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מישהו שיכול למכור לי אזעקת ביפר של רב בריח דגם 650 במחיר של 400 חדש דנדש, עם אחריות.

 

 

האם שווה לקחת, הוא לא הצליח לארגן את הדגם 625 לכן אני שואל על דגם 650 ב400 שקל חדש ג'דיד.

 

 

תודה לעוזרים זה דיי דחוף לי כי אני צריך להחזיר תשובה לבחור

פורסם

גארד פשטו רגל ורב בריח לא פשטו רגל ויש אחריות מהם.

אני שואל בכוונה על האזעקה הזאת כי יש לי במחיר טוב אני חושב אתה ממליץ לעזוב את הדגם של האזעקה הזאת מאיזו סיבה?

פורסם

גארד פשטו או לא פשטו

ניתן לרכוש אזעקות שלהם עם אחריות לשנה בלי שום בעיה, בעשרות בתי עסק בארץ !

היא אזעקה טובה משמעותית, הטווחים שלה טובים יותר, אמינות טובה יותר,

ופונקציונאלייות רחבה יותר

פורסם

וכמה עולה הרכבה של דבר כזה ואיזה דגם מבית גארד ללכת 635 ?

ובמה גארד יותר טובה מהרב בריח?

ולגביי הסירנה יש לי סירנה כזאת מורכבת באוטו:

oe_107.jpg

אני חייב לקנות אחרת?

פורסם

הסירנה הזאת של אזעקה מסוג צ'מפיון קלאס

מה שהותקן בזמנו ע"י רדיו מילאנו

 

הסירנה הזאת מקבלת DATA ולא פיקוד

לכן אתה לא יכול להשתמש בה

פורסם

אוקיי ואני אשאל שאלה אחרת האזעקה הזאת של גארד הוא איטלקית עד כמה שהבנתי והרב בריח זה כמו חיקוי כזה לא ניתן להזמין מחו''ל את האזעקה הזאת? אני בטוח שזה יהיה הרבה יותר זול

פורסם

איטלקית ?

טייונקית אולי :)

 

מיוצר בטיוואן פותח בסין :D

 

אני לא מבין על מה ההתלבטות ? מה אתה מנסה לחסוך עוד 100 שקל ?

התקנה לבד של אזעקה כזאת התקנה טובה,

לא תרד מ-350 שקלים

 

נגיד תקנה בארהב אזעקה כזאת

היא תעלה נגיד 50 דולר, תוסיף משלוח 38 דולר

מעמ + מכס 33 אחוז

זה 117 דולר - 470 שקל

מה הרווחת פה מאה שקל ?

 

מה עם אחריות ? שירות ? בהצלחה

פורסם

אוקיי ומבין הגארד והרב בריח למה אנשים יותר ממליצים על הגארד היא יותר מוצלחת מהרב בריח?

×
×
  • תוכן חדש...