Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהנעה ראשונית בבוקר

 

האם אפשר להוסיף עוד כמה מילות הסבר. האם מדובר במשאבה דוחסת אוויר במסלול בין מצערת לסעפת או עושה פעולה אחרת.

פורסם
האם אפשר להוסיף עוד כמה מילות הסבר. האם מדובר במשאבה דוחסת אוויר במסלול בין מצערת לסעפת או עושה פעולה אחרת.

 

נחכה למומחים :onfire:

פורסם

לגבי המשאבת אויר

מדובר במפוח חשמלי שנמצא בין הרדיאטור למצבר למטה.

יוצאים ממנו שני צינורות, אחד ליניקת אויר שבקצהו יש מכסה לחסימת לכלוך שנימצא משמאל למצבר ואחד שמעביר את האויר דרך שסתום חד כיווני לראש המנוע ומשם למערכת הפליטה.

תפקיד המשאבה הוא לספק אויר טרי למערכת הפליטה כאשר המנוע יחסית קר והתערובת עדין עשירה כדי להקטין את זיהום האויר.

המשאבה עובדת על 12V

בדיקת התקינות שלה היא די פשוטה, בזמן שהמנוע כבוי יש לנתק את שני החוטים המזינים אותה ולחבר לה 12v קבוע.

היא אמורה לעבוד ולהזרים אויר דרך האגזוז החוצה. צריך פשוט להיות ליד האגזוז בזמן שהמפוח הזה עובד כשהמנוע כבוי ולהרגיש שיוצא משם אויר.

אם המפוח עובד ולא יוצא אויר באגזוז אז יש לפרק את צינור הולכת האויר למנוע ולראות אם משם כן יוצא אויר.

אם משם גם לא יוצא אויר אז משהו במפוח לא טוב, אם משם יוצא אויר אז יש חסימה בשסתום או בראש המנוע במקרה כזה אפשר לנסות לפתוח את החסימה עם לחץ אויר חזק לתוך השסתום וראש המנוע, אם החסימה לא קשה הלחץ אויר החזק יפרוץ אותה.

 

כל זה כמובן לא רלונטי לתקלה שמוזכרת בשרשור הזה.

בדרך כלל קוד P0410 קשור למשאבה הזו

פורסם
ל odednovo

תודות על ההסבר המפורט. אם סיטרואן חושבים שזו פונקציה חשובה, עד כמה שאני יודע שאר היצרנים לא משתמשים הפונקיצה הזו , מעניין.

 

משתמשים...אפילו ב.מ.וו סידרה 7 (לפחות הדגם הישן)

×
×
  • תוכן חדש...