Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירים את הכביש מצ'ק-פוסט לכוון הקריות? ממש בסוף הגשר של צ'ק פוסט יש רמזור עם נתיב אחד לכוון קריות, ועוד רמזור של תחבורה ציבורית.אני תמיד נוסע בנתיב הרגיל ואני רואה הרבה מכוניות נוסעות על הנתיב של התחבורה ציבורית כשיש עומס(ושתי הרמזורים משתנים באותו זמן). זה מותר? כי אני מרגיש פראייר שאני מחכה בנתיב הזה ומתחלפים 4 פעמים הרמזורים לירוק ורק אז אני עובד תצומת.אז מותר לנסוע שם? כי תמיד שאני באמצע הרמזור מחכה מחכה וכמה מכוניות באות בנתיב של התחבורה ציבורית ועובר תרמזור מהר מאוד.

פורסם

נתיב תחבורה צבורית כשמו הוא, מיועד לתחבורה ציבורית בלבד.

אינני מכירה את הצומת עליה אתה מדבר לכן לא אתייחס ספציפית לאותו המקום אלא לגבי החוק.

מעל נתיבים של תחבורה ציבורית יש שילוט בו כתוב ימים ושעות בהם אסור לנוע בנתיב (אלו הם בדרך כלל שעות העומס בהם תנועת האוטובוסים ערה).

כמו כן לעיתים במקרים מסויימים יש שילוט המאשר לרכב פרטי לעבור בנתיב זה אם הרכב מלא בנוסעים, זאת אומרת נהג +4. (תמרור ב-35).

"זה לא להרגיש פראייר", זה לנהוג על פי חוק ודרך ארץ.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לתחבורה הציבורית בחיפה יש נתיבים מיוחדים במיוחד- הם מוגבהים מעל הכביש, יש להם פס אדום רחב באמצע ואפילו רמזורים מיוחדים.

 

כאמור- הם מיועדים לתחבורה ציבורית ותו לא.

dirty old man

need love too

פורסם

הנתיב הזה הוא בשביל אוטובוסים שבאים למרכזית המפרץ אבל הוא לא מוגבה עם מדרכה ואני גם לא חושב שיש שם שלט שמותר לנסוע עם 4 אנשים+ ומה גם שהנהגים שנוסעים שם נוסעים לבד O_O.

היום אני הולך לנסוע שם אני יבדוק איזה תמרור יש.

פורסם

אני עובר באזור הזה כל בוקר, רוב הזמן נמצאים שוטרים שתופסים נהגים ומחלקים דוחות כמו זבל.

לדוגמא בכביש ממרכזית המפרץ לחיפה, לפני הפניה יש נתיב לתח"צ ובד"כ עומד שם שוטר שמחלק דוחות כל 5 דקות לשורה של 10 רכבים.

ממש עוצר את הרכב הראשון וכל הרכבים אחריו, לוקח מכולם רשיונות ומתקתק דוחות כמו שעון.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

טוב עברתי שם היום והיה רק שלט של אוטובוסים בלי שום 4+ ו-א' עד ו' וזה כביש אדום. (למרות שעשו לאוטובוסים כביש מיוחד מהיר יותר).

ובחץ ליד הרמזור היה חץ צהוב ואני חושב שזה רק לתחבורה ציבורית.

הלוואי יתפסו את האנשים האלה אחד אחד.. אני מתאמץ ונמצא בנתיב הרגיל עם הפקקים ומי שבה לו נוסע מהנתיב האסור ועוקף את כל הפקק. זה ממש מרגיז :evil:.

ד"א קניתי לי היום סט בוקסות וראצ'ט של סיגנט 1/2 DRIVE עם בוקסות 10-22 ,24,27 30,32 ו2 בוקסות עומק 16MM ו21MM(לפלאגים),מאריך5",ו10"(3-WAY ADAPTOR) וUNIVERFSAL JOINT במחיר 300 שקל אמרו במבצע בשזר.

הסט הזה שווה? הראצ'ט הוא בלי ידית גומי והוא קל מאוד ופתחתי אותו מהצד של הידית והוא חלול.. יש לי סט בוקסות מACE שקניתי ב160 שקל גם 1/2 והראצ'ט נראה מלא וכבד ועם CHROME VANDIUM.. ולמה משמש המאריך עם המקום לבוקסה השלישית(3-WAY ADAPTOR)? הכניסה לריבוע שבאמצע נראית קטנה ו 1/2 לא נכנס לשם, אז אפםשר להישתמש עם זה עם ראצ'ט יותר קטן?

פורסם
טוב עברתי שם היום והיה רק שלט של אוטובוסים בלי שום 4+ ו-א' עד ו' וזה כביש אדום. (למרות שעשו לאוטובוסים כביש מיוחד מהיר יותר).

ובחץ ליד הרמזור היה חץ צהוב ואני חושב שזה רק לתחבורה ציבורית.

הלוואי יתפסו את האנשים האלה אחד אחד.. אני מתאמץ ונמצא בנתיב הרגיל עם הפקקים ומי שבה לו נוסע מהנתיב האסור ועוקף את כל הפקק. זה ממש מרגיז :evil:.

ד"א קניתי לי היום סט בוקסות וראצ'ט של סיגנט 1/2 DRIVE עם בוקסות 10-22 ,24,27 30,32 ו2 בוקסות עומק 16MM ו21MM(לפלאגים),מאריך5",ו10"(3-WAY ADAPTOR) וUNIVERFSAL JOINT במחיר 300 שקל אמרו במבצע בשזר.

הסט הזה שווה? הראצ'ט הוא בלי ידית גומי והוא קל מאוד ופתחתי אותו מהצד של הידית והוא חלול.. יש לי סט בוקסות מACE שקניתי ב160 שקל גם 1/2 והראצ'ט נראה מלא וכבד ועם CHROME VANDIUM.. ולמה משמש המאריך עם המקום לבוקסה השלישית(3-WAY ADAPTOR)? הכניסה לריבוע שבאמצע נראית קטנה ו 1/2 לא נכנס לשם, אז אפםשר להישתמש עם זה עם ראצ'ט יותר קטן?

 

 

יותר מזה, על השלט שם כתוב "לאוטובוסים בקווי שירות בלבד"- זאת אומרת שאפילו למוניות אסור לנסוע שם.

 

**עריכה: עכשיו פתאום אני רואה שבתמונת פרופיל שלי יש תמונה של אוטובוס של אגד (MAN 18.350 IRIZAR אם זה חשוב למישהו), אבל תכל'ס אני לא עובד באגד כבר לפחות 8 חודשים...**

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...