Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ראשית, תודה למגיבים על הודעתי הקודמת!

שנית, קיבלתי הצעת מחיר לתיקון הדפיקה ברכב (מצ"ב תמונות): 7,129ש"ח. להלן פירוט הצעת המחיר: החלפת דלת קדמית שמאלית משומשת: 1,200ש"ח, כנף קדמית שמאלית חליפית:506ש"ח, עבודות פחחות:2,000ש"ח, עבודות צבע+חומרים לפי תחשיב:2,400ש"ח, עבודות חשמל:40ש"ח.

 

כמו-כן, נתן לי הפחח הצעת מחיר בגין תיקון הדלת בלבד:3,410ש"ח, לפי הפירוט: החלפת דלת קדמית שמאלית:1,200ש"ח, עבודות פחחות:800ש"ח, עבודות צבע+חומרים לפי תחשיב:900ש"ח, עבודות חשמל:40ש"ח.

אלה הם סכומים לא מבוטלים בהתחשב בכך שמדובר במיצובישי שנת 96'.

אשמח לקבל המלצות לתיקון חלקי כך שאפשר יהיה לפתוח את הדלת ללא החריקות הנובעות מהתחככות הדלת בכנף הקדמית.

 

בברכה, ברק

תמונות 010.jpg

תמונות 007.jpg

תמונות 008.jpg

תמונות 009.jpg

תמונות 005.jpg

פורסם

מחיר שחיטה,לא לעשות מאיפה אתה בארץ?במחיר הזה אפשר לעשות צבע פחחות כללי אצל פחח ליגה

פורסם

אני מחולון. גם לא המחיר נשמע גבוה מדי. יש לך פחח אמין שאתה יכול להמליץ לי עליו ושלא ינסה לתחמן אותי בתואנה שאת הכל ישלם הביטוח המקיף?

רוב תודות

פורסם

לפי דעתי, אם תגיע לאיזור חיפה\קריות, תוכל לבקר בכמה פירוקיות ולהביא לו את החלקים במחירים שאתה לא מבין בכלל...

שלא נדבר שאם תרצה להשאיר את הרכב לתיקון אז אתה תחסוך לפחות חצי, אם לא יותר (שוב, לפי דעתי ונסיוני .)

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

לא אני לא פחח.:-) יש גם את יהודה וישראל צרפתי פחחות וצבע לרכב" שברח' המשביר 20 א.ת חולון, טל' 03-5569536

ואוטו סנטר יושבים ברחוב העמל העמל 21 א.ת בת-ים 03-5520222

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...