Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המוצרים הבאים ברכב:

מגבר Mac Audio zx4500

רמקולים MOREL TEMPO 6x9

סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור

רדיו דיסק DVD לרכב AVHP5050DVD Pioneer

 

אני מעוניין להוסיף קומפוננט מקדימה

המקסימום שאני מוכן להוציא גג עד 500 שקל לא מעוניין להשקיע יותר ונראה לי 500 יותר מידי גם.

 

אשמח לקבל הצעות למוצרים.

 

אגב חיפאי אם יש המלצות לאוטוסאונד ששם קניתי לפני כמעט שנה את כל המוצרים הנ''ל אשמח לקנות שם שוב את הקומפוננט יעשה לי מחיר טוב...

 

תנו בהמלצות בבקשה

פורסם

וואי אני מקווה שאין איזו פאדיחה כאן אפשרי לחבר למגבר בכלל עוד קומפוננט?

כרגע יש לי רמקולים של היצרן מקדימה והם עובדים זה ייכנס לאותו חיבור של הישנים נכון?

פורסם

אוף לא רשום בספר רכב את המידה מישהו יכול לעזור לי ניסיתי לפרק את הכיסוי ולא כלכך הצלחתי מדובר ב:

איביזה 2003 1400 סמ''ק 75 כ''ח דגם signo (ספורט)

פורסם

הרכב שלך נראה פחות או יותר כמו הרכב בתמונה של זה שמעליי?

אם כן אז:

דלת שמאלית: אתה מוציא בעדינות את הפלסטיקה שבצד של הידית, ואז את הלוח כפתורים של החלונות חשמל, יש לך שם שני ברגים. גם יש כמה ברגים מלמטה.אחרי שהוצאת הכל תמשוך בעדינות מהצד התחתון ואז הרם טיפה כלפי מעלה.

 

דלת ימנית:

תוציא את הפלסטיקה שבצד של הידית את כבר תראה בורג (או שניים). וכמובן מלמטה.

 

בכל מקרה אם הרכב נראה כמו שציינתי בהתחלה אז 6.5.

פורסם

לך למי שקניתה ממנוע את כל הדברים תגיד לו שאתה רוצה מורל טמפו לאוטו שלך עדיף לך להתקין כבר אצלו כך בחשבון שהמחיר הקומפוננט לבד סביבות 450 500 והרכב עוד 150 שקל בערך.

bmw-530i 3.0L

×
×
  • תוכן חדש...