Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכב מבין הבאים הכי בטיחותי לדעתכם?

 

סובארו ג'סטי 92

דייהטסו שרייד 91

דייהו רייסר 94

 

כל הדגמים אוטומט

 

שאלה נוספת - איזה מהם הכי אמין

(בטח שרייד או ג'סטי - אבל שימו לב כי שתיהן יותר ישנות מהרייסר)

 

תודה מראש

 

פאשה

פורסם
איזה רכב מבין הבאים הכי בטיחותי לדעתכם?

 

סובארו ג'סטי 92

דייהטסו שרייד 91

דייהו רייסר 94

 

כל הדגמים אוטומט

 

שאלה נוספת - איזה מהם הכי אמין

(בטח שרייד או ג'סטי - אבל שימו לב כי שתיהן יותר ישנות מהרייסר)

 

תודה מראש

 

פאשה

 

חא יודע לגבי בטיחות (לדעתי כולן גרועות לפי הסטנדרתים של היום)

 

אבל תזהר מאוד מהגיר האוטומטי של הג'סטי, אמינותו מוטלת בספק והוא מאוד מאוד יקר לתיקון - וכשאני אומר מאוד אני מתכוון ל8000 ~ ש"ח

 

גיא.

 

תשקול גם סוזוקי סוויפט 1.3 אוט'

פורסם

אף אחד מהם לא בטיחותי.

 

כולם תוכננו לפני עידן מבחני הריסוק כדוגמת NCAP, כך שאל לך לצפות לכוכבים. הבטיחות שלהם בסיסית ביותר. מבין שלושתם מבחינת בטיחות הייתי לוקח את הרייסר פשוט כי היא גדולה יותר מהאחרות (יותר מסה = יותר בטוח). אבל ההפרש קטנטן.

 

אמינות - על הג'סטי והשרייד באמת שמעתי דברים טובים. אבל יש לזכור אצל כולן שאלו מכוניות בנות 10 פלוס והחשיבות של הטיפול בהן עד היום (ואח"כ) משפיעה הרבה יותר מהאמינות הצפויה מהסמל על הגריל מלפנים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איזה רכב מבין הבאים הכי בטיחותי לדעתכם?

 

סובארו ג'סטי 92

דייהטסו שרייד 91

דייהו רייסר 94

 

כל הדגמים אוטומט

 

שאלה נוספת - איזה מהם הכי אמין

(בטח שרייד או ג'סטי - אבל שימו לב כי שתיהן יותר ישנות מהרייסר)

 

תודה מראש

 

פאשה

 

חא יודע לגבי בטיחות (לדעתי כולן גרועות לפי הסטנדרתים של היום)

 

אבל תזהר מאוד מהגיר האוטומטי של הג'סטי, אמינותו מוטלת בספק והוא מאוד מאוד יקר לתיקון - וכשאני אומר מאוד אני מתכוון ל8000 ~ ש"ח

 

גיא.

 

 

:mm_yeah:

 

מסכים איתך שעניין הגיר האוטו' בג'סטי הוא בעייתי, לגבי המחיר שציינת אינני יודע אך בכל מקרה רצוי להימנע מהימור שכזה, בייחוד כשמדובר במכוניות דלות תקציב שתיקון/החלפת חלף שכזה עולה כמעט יותר מחצי ערך הרכב (ולרוב אף יותר).

פורסם

מבין השלושה מרכיב הבטיחות הוא הזניח בשיקול הבחירה.

את השרייד(דגם 1.3) הייתי לוקח ללא היסוס, אם מדובר על על ה-1.0 הייתי שוקל אפשרויות אחרות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מבין השלושה מרכיב הבטיחות הוא הזניח בשיקול הבחירה.

את השרייד(דגם 1.3) הייתי לוקח ללא היסוס, אם מדובר על על ה-1.0 הייתי שוקל אפשרויות אחרות.

 

עמית

 

 

אני מחזק את ידיו של עמית, ומוסיף שהשרייד בגרסת ה1.0 (3 צילינדר) היא זוועה מוטורית עם גיר ממש ממש עלוב (היתה לנו כזאת).

אצלנו למיטב זכרוני היתה גם בעיה בשיכוך של מערכת הפליטה והרכב היה רועד כמו מטורף, היה צריך כל חצי שנה בערך להחליף את ה"כריות" שאמורות לבודד את מערכת הפליטה מהרכב, מצד שני אולי אלו היו תושבות (מנוע/גיר) , אבל בכל מקרה, הרכב היה רועד כמו מטורף על בסיס דיי קבוע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...