Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיבו לא שטפתי את הרכב הרבה מאוד זמן מבפנים, אני מחפש מקום שעושה שטיפה פנימית וחיצונית והוא גם שואב את האבק מתוך הרכב ומעביר מטלית וסקיי על הדשבורד.

 

יש מקום כזה ?

 

אזור: בת ים - חולון - ראשל"צ.

 

אצלי הפרסי אולי ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המלצה למכון שטיפה שכדאילהתרחק ממנו נמצא בנס ציונה בפאוור סנטר בצמוד לתחנת הדלק, זה מכון השטיפה הכי גרוע שנתקלתי בו ,ברגע ששילמת על הרחיצה אתה שבוי שלהם וחוץ מזה שהרחיצה לוקחת 45 דקות, אין לי בעיה עם זה אבל כשהרכב עומד יותר מ 15 דקות אפילו כשהוא עומד בצל הוא מתמלא בסימני מים וכמה שתנגב הסימנים לא ירדו ואם אתה לא תגיד להם לנגב את הגג אז הוא לא יתנגב מעצמו ,אתה משלם על ניקוי גנטים ולא מנקים טוב ,או שלא מנקים בכלל,המנקה קופץ מהרכב שלך לרכב אחר שיוצא מהשטיפה פשוט שרות גרוע הגעתי בגלל שובר בגרופון, ובחיים בחיים לא אכנס למכון השטיפה הזה !!גם בחינם.....פעם אחת יותר מדי הספיקה לי

פורסם
תקשיבו לא שטפתי את הרכב הרבה מאוד זמן מבפנים, אני מחפש מקום שעושה שטיפה פנימית וחיצונית והוא גם שואב את האבק מתוך הרכב ומעביר מטלית וסקיי על הדשבורד.

 

יש מקום כזה ?

 

אזור: בת ים - חולון - ראשל"צ.

 

אצלי הפרסי אולי ?

תקרא את ההודעה שלי אחת מלפניך סוף עמוד 6,הם עושים גם פנימית עם שואב וסקיי על הדשבורד.

 

 

היום הייתי בשטיפה בקיטור שבחניון שבקניון חולון,לקחתי רק חיצונית (35 ש"ח) ועבדו על הרכב יפה מאוד וביסודיות אך נשאר טיפה לכלוך במכסה בגאז'.

פתחו את כל הדלתות ואת הבגאז' לנקות גם בקאנטים ובצדדים שלא ישאר טיפה מים, ממליץ.

עושים שם גם ניקוי פנימי,ווקס,פלסטלינה ועוד.

Miata ND2

 

פורסם

לקראת החג יצאנו בדיל מטורף כולם מוזמנים!!!

הדיל מפורסם בגרופון..

 

רחיצה פנים וחוץ ידנית ב32 ש"ח.

כרטיסיה 5 רחיצות 124 ש"ח..

 

מהרו והזמינו

טל: 04-8207070 פקס: 048207076

דוא"ל: [email protected]

כתובת: נשר, מסילה 4, (ליד מרצפות אלוני).

שעות פתיחה: א'- ה' : 07.30-18.30 ו' : 07.30-16.00

פורסם
לקראת החג יצאנו בדיל מטורף כולם מוזמנים!!!

הדיל מפורסם בגרופון..

 

רחיצה פנים וחוץ ידנית ב32 ש"ח.

כרטיסיה 5 רחיצות 124 ש"ח..

 

מהרו והזמינו

 

כרטיסיה 5 רחיצות 145ש"ח ולא 124

פורסם

אחרי שטיפה בתחנת פז בדרך עכו צו"ש

עשו שטיפה באמת טובה בתמורה ל70 שח לרגל הפסח

ולא נתנו חבילת מצות. מחיר מוגזם לכל הדעות

פורסם
המלצה למכון שטיפה שכדאילהתרחק ממנו נמצא בנס ציונה בפאוור סנטר בצמוד לתחנת הדלק, זה מכון השטיפה הכי גרוע שנתקלתי בו ,ברגע ששילמת על הרחיצה אתה שבוי שלהם וחוץ מזה שהרחיצה לוקחת 45 דקות, אין לי בעיה עם זה אבל כשהרכב עומד יותר מ 15 דקות אפילו כשהוא עומד בצל הוא מתמלא בסימני מים וכמה שתנגב הסימנים לא ירדו ואם אתה לא תגיד להם לנגב את הגג אז הוא לא יתנגב מעצמו ,אתה משלם על ניקוי גנטים ולא מנקים טוב ,או שלא מנקים בכלל,המנקה קופץ מהרכב שלך לרכב אחר שיוצא מהשטיפה פשוט שרות גרוע הגעתי בגלל שובר בגרופון, ובחיים בחיים לא אכנס למכון השטיפה הזה !!גם בחינם.....פעם אחת יותר מדי הספיקה לי

 

אני עובד שם.

אני יכול להגיד לך שבאמת שטיפה זבל. בקשר לדבריך - אנחנו עובדים כמו חמורים והמוטיבציה יורדת כשאתה עובד חצי שעה משקיע ובסוף אומרים לך " תודה רבה" בלי טיפ, או שאתה מקבל טיפ של 5 שקל. זאת המשכורת שלנו. אם אתה נותן טיפ קטן כמו חמש שקל, המשכורת שלנו יוצאת פחות מהמינימום. תגיע תגיד שאתה מתכוון לשטיפה מושקעת תביא 20 שקל טיפ אני מצחצח לך את האוטו. יש אנשים שמגיעים עם רכבים מאוד מלוכלכים, עם המון המון כתמים על המושבים, אבק, חול ולכלוך מתחת לשטיחים ואין אפשרות להוציא את זה. רק בטיפולים מיוחדים שעולים 350-500 שקל. כשיש עומס אז מנקים פחות טוב זה הגיוני, והסיבה לכתמים על הגג ועל האיכות הגרוע זה בגלל שמנקים לך את האוטו סודנים ואריתראים שיכולים גם לזרוק לך משקפיים לפח כי חשבו שאתה לא צריך אותם. בקיצור, תבחרו לכם פינה באחת השטיפות ותנסו להתחשב בעובדים, תנסו ללכת לאותו פועל כל פעם ולא תצטערו, אנחנו באמת רוצים לנקות לכם את הרכב ולא סתם להעביר סמרטוט מלוכלך בחפיף, לפחות אני.

45 דקות? אף פעם לא יוצא לי לנקות רכב נורמלי ביותר מ25 דקות. וכבר אמרתי לך שאני לא אחד שמחפף...

 

 

 

המלצה שלי למכון שטיפה - אוטו רונית בראשון לציון. ליד הקומפיוטסט משה בקר 29 אני חושב. רמה גבוהה מאוד.

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
מחפש חלופה לשטיפת המכוניות הידנית שהייתה ליד ולפסון ונסגרה.

 

יש המלצות לשטיפה ידנית באיזור שבין ראשל"צ לתל אביב?

 

השטיפה של הערבים בוולפסון נסגרה??? :eek:

פורסם
10. שטיפה ידנית לבד ללא שריטות עם חומרים איכותיים.

מחיר: חינם.

 

ממש לא חינם ;) חישבת את עלות החומרים? הזמן? לא זול, אבל שווה את המחיר בסוף.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

השטיפה בוולפסון נסגרה חלק מהצוות עברה לשטיפה ממול בתחנת דלק.

אני לא יודע איך שוטפים שם, אבל אתה מוזמן לדגום, ולתת חוות דעת , לפחות אני אשמח לחוות הדעת.

תודה

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

בזמן האחרון אני שוטף בשטיפת השדרה בשד' ירושלים ביפו/בת ים.

אם נוסעים לכיוון בת ים, השטיפה נמצאת בשד' ירושלים כמה מטרים אחרי הפניה למרכז טניס -- הפנייה מובילה לכיכר הענקית שליד וולפסון ומעל האיילון.

 

רוב הזמן שוטפים שם דיי טוב, עם ספוג או עם כפפה, עוברים על הג'נטים בצורה סבירה. שוטפים מהר יחסית, והמחיר טוב.

אבל זה תלוי מי שוטף, יש כאלה שעושים עבודה פחות יסודית.

פורסם

מכיר זה היה פעם מחסן ברזל שם

הם לא שוטפים טוב את הרכב

וגם הוא שוטף עם מטאטא ולא ספוג! ומשפשף חזק

פנימי לא משהו

והם מתיזים חומר על הלוח שעונים שגורם לכתמים ולא שווה את הכסף 50 ש״ח לא כולל טיפ זה המון

הניגוב מתבצע בעזרת מגב סיליקון ויש מקום שהוא בכלל לא עובר עם מטלית

אל תלך לשם והייתי אצל כול הפועלים שם מקסימום אתה נותן לו טיפ הוא משפשף את האוטו כמו חמור וזה לא טוב הוא שרט לי את כול המגיני רוח

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

שטפתי שם כמה פעמים, שטפו לי עם ספוג ופעם אחת עם כפפה, שטיפה חיצונית עלתה לי 20ש"ח + טיפ...

איפה אתה שוטף?


×
×
  • תוכן חדש...