Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עניין האמינות של ה-C5 הוא בעיקר סטיגמה. זאת אולי לא ניסאן אלמרה אבל אין רכב שלא מתקלקל, טיפול נכון ימנע הרבה תקלות.

בכל מקרה כשקונים רכב מומלץ להשאיר חלק מהסכום בצד ליישור קו ולא משנה אם בחרת לקנות רנו, סיטרואן או מאזדה.

פורסם
טויוטה קורולה 2007, הצלחתי לדחוס 3 כיסאות מאחור

אומנם קצת צפוף אבל נכנס (מתוך השלוש כיסא אחד מאוד רחב)

יש גם ניטרול כרית אוויר

 

תודה. כן הקורולה היא אופציה מרכזית.

 

 

 

אני לא יכול להבין את האנשים , שנדחסים חמישה, כמו הסרדינים, על לתוך קורולה ,וסובלים מחוסר נוחות לכל המשפחה כמה שנים טובות.

 

לדעתי, הרכב צריך להתאים לצרכים אמיתיים קודם כל.

 

חבל..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ב-C5 יש אפשרות ביטול הכרית מקדימה ואכן מאוד מרווחת מאחור, שלא לדבר על רכות הנסיעה שמסייעת לילדים להרדם בה :lol:

שנת 2005 צורה חדשה מליסינג (אם עדיין תמצא כזו), תוכל לקנות ב-55 או אולי קצת יותר. אם מליסינג רק מחברות שמטפלות במוסכים מורשים (לא ניו קופל לדוגמא).

אגב באתר של אופרייט ליס יש שלוש פיקסו שנת 2007 אבל עם לא מעט ק"מ שלפי האתר, מחיר ממחירון שלכם הוא כ-70 אבל מניסיון, בפועל ימכרו ב-15% פחות אם לא יותר בגלל הק"מ (הייתי אומר אולי 25% פחות)

You can’t really know someone until you fight them

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
מהנסיון אישי ( עוד מעט 3 שנים), סיטרואן קסרה פיקאסו , המושב האחורי מכיל בקלות 3 כסאות תינוק או מבוגר ו-2 כסאות, בגא'ז ענק..

אורך כולל של הרכב 4.27מ' (כמו I30 ,307 וקצרה יותר ממאזדה 3 ופוקוס)

מנוע 2 ליטר 137 כ"ס, 4 כריות אוויר, ESP , אופצית ניטרול כרית אוויר, בקרת אקלים, בקרת שיוט.

התנהגות כביש מצוינת.

הרכב אמין מאוד, ביררתי עם בעלי פיקאסו לפני הרכישה, וכולם מרוצים מאוד.

 

אגב הפיקאסו הייתה הרכב הנמכר ביותר באנגליה בקטוגרית מיניוואן 5 מקומות במשך מספר שנים ברציפות.

 

אורן

 

 

שלום אורן,

 

אני חושב לרכוש קסרה פיקאסו אך מקונן בי החשש לתקלות חשמליות ואלקטרוניות (COM2000,מערכות החשמל ,נוריות הזהרה ...)

 

מה אתה יכול לומר לגבי נסיונך עם רכב זה במשך השנים?

 

רציתי לדבר איתך בטלפון במידת האפשר

פורסם

לגבי כ"א, תבדוק מול המוסך המרכזי בניר צבי. זוג חברים שלי התקין שם נטרול כרית אויר חוקי לחלוטין עם הפעלה/ ביטול ע"י מפתח הנהג המקורי. לא פלילי, לא חאפרי ולא שום דבר. לאותו זוג חברים יש תאומים בדיוק כמוך ושניהם היו יושבים בסלקלים כשהאשה ביניהם. זה לא הכי רחב בעולם, וכן, צריך להיות רזה (או לפחות לא מלא מידי:oops: כדי לשבת שם באמצע), אבל זה סביר.

 

מן הסתם, רכב משפחתי יהיה תמיד יותר צפוף מרכב "מנהלים", ובטח בטח ממיניוואן. בדרך כלל, גם האחזקה, והדלק יהיו יקרים יותר.

שמע, אולי אחרי הכל עם מחיר קניה נמוך, והתחייבות לטרייד אין במחיר מחירון ואחריות מלאה , שווה לבדוק מגאן.סה"כ היא באמת מרווחת יחסית.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

שיהיה במזל. C5 מאפשרת ניתוק כרית אוויר מול מושב הנוסע.

 

המושב האחורי רחב ויש לו לפחות שתי עמדות איזופיקס (האמת שמעולם לא בדקתי אם גם באמצע יש עמדה). ניתן לדעתי לשים שני כסאות תינוק מלאים ולהושיב לצידם אדם סביר (אני אישית לא היתי מצליח להכנס, כן...). במושב הנוסע יש גם עמדת איזופיקס אאז"נ.

 

הבגאז' ענק ונוח לגישה. לא בדקתי אבל הוא נראה הרבה יותר גדול מאשר סניק\פיקאסו. אני מכיר משפחות עם 4 ילדים שמסתדרות יופי עם סניק, אגב.

 

לפני שהייתי חושש מיחידת COM2000 הייתי מוודא שהגיר האוטומטי שמגיע בדגמים האלה הוא תקין. קח בחשבון שזו מכה של אלפי שקלים רבים כאשר צריך לשפץ, ובדר"כ צריך באיזשהו שלב. לגבי בעיות חשמל, אלו יכולות לקרות, אבל בדר"כ מדובר בחיישנים שמשדרים התראות שווא ולא יותר מזה (אגב, חלק גדול מהחיישנים בסיטרואן הם מתוצרת בוש הגרמנית...).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...