Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,קיבלתי לא ממזמן מאבא שלי את ההונדה שלו וכמובן את הקוד לקודנית בשביל להתניע את האוטו,עכשיו אני כבר נוהג באוטו הזה בערך 3 חודשים ואני תמיד זוכר תקוד..

היום בבוקר קיבלתי בלאקאאוט ופשוט שכחתי את הקוד!

מה אפשר לעשות,אני לא מצליח להיזכר,בא אליי גרר מקודם ורצה 1500 שקל על פירוק ושטויות כאלו אמרתי לו שיסע..

אז יש למישהו פיתרון?

חוץ מלקחת אותו למוסך יום ראשון.

פורסם

אבא שלי כבר שכח ממזמן....

ניסיתי את זה מהבוקר הוא זה שבעצם אחראי לזה כי שאלתי אותו את הקוד לאוטו שלו והוא אמר שהוא שכח ואז בדרך אני שכחתי לשלי :(

פורסם
היי,קיבלתי לא ממזמן מאבא שלי את ההונדה שלו וכמובן את הקוד לקודנית בשביל להתניע את האוטו,עכשיו אני כבר נוהג באוטו הזה בערך 3 חודשים ואני תמיד זוכר תקוד..

היום בבוקר קיבלתי בלאקאאוט ופשוט שכחתי את הקוד!

מה אפשר לעשות,אני לא מצליח להיזכר,בא אליי גרר מקודם ורצה 1500 שקל על פירוק ושטויות כאלו אמרתי לו שיסע..

אז יש למישהו פיתרון?

חוץ מלקחת אותו למוסך יום ראשון.

 

כמה ספרות היה הקוד שלך 4 או 5 לא משנה פשוט מאוד תכניס את המפתח תלחץ כוכבית ואז את הקוד ותוציא סיויץ ואז שהוצאת סוויץ תעשה שוב את הקוד שבחרת לעצמך דוגמא 1234

תכניס מפתח תעשה שוב את הקוד שבחרת לדוגמא שלנו זה היה 1234 אבל אל תשכח ללחוץ על כוכבית לפני הקוד שלך ואז תניע ושאטוט הניע תכבה מיד את האוטו תעשה שוב את הקוד כולל את הכובבית ואז תניע וסע לשלום תהנה

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

תתקשר למוסכניק שלך/חברת ביטוח, תבקש שיגיע/ישלוח ניידת חילוץ "כי הקודן לא עובד"

תבקש שיעקפו את העלוקה, ותניע בלי צורך בקוד. סע למתקין ותחליף קודן.

קרה לי פעם שהקודן החליט שהוא לא מקבל את הקוד, לקח לבחור 3 דקות לעקוף את העלוקה ונסעתי לדרכי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

היום בבוקר קיבלתי בלאקאאוט ופשוט שכחתי את הקוד!

 

פשוט מאוד תכניס את המפתח תלחץ כוכבית ואז את הקוד

 

 

:lol:

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
לקח לבחור 3 דקות לעקוף את העלוקה ונסעתי לדרכי.

 

בוא נשמע מה חושבים על זה בחברות הביטוח שם מתעקשים על התקנת עלוקה . 8)

×
×
  • תוכן חדש...