Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי כמו שציינתי בכותרת סובארו ליאונה 1990 ידנית,

הרכב מבחינת מכני מושקע מאוד,

אני לא חוסך כלום מהרכב, טיפולים בזמן וכדומה,

הרכב עשה כ-143000 קילומטר ,

הרכב ברשותי לא נמצא הרבה זמן , למרות שהיכרתי אותו במשך 13 שנה,

של סבא של חברי הטוב,

הרכב צורך בין 10 - 11 ק"מ לליטר,

עיינתי באתר ובספרים והבנתי שהצריכה שלו לא ראוייה,

אני מציין הוחלף ברכב קרבורטור ( לאחר שיפוץ ) הרכב עבר טיפול הכוללים פלגים , שמן , פילטרים,

אני לא מוצא את הבעיה לצריכת דלק הנ"ל,

למרות משהו אחד....

הרכב עבר כיוון שסתומים ,ולפי הבנתי כיוון לא נכון יכול לגרום לצריכה גדולה יותר?

מחר אשאל את המוסכניק באיזה מידה הוא כיוון!

אבל כדי שאדע, מישהו בבקשה יכול לומר לי מה הוא הכיוון שסתומים הנכון?

או לתאר לי איזו בעיה נוספת יכולה להיות?

 

תודה מראש

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

כאחד היו בבעלותו 3 כאלה, 2 אוטומטיים ואחד ידני, אני יכול להגיד לך שהצריכה שלו סבירה בהחלט.

חבל על המאמץ והכסף לנסות לשפר את צריכת הדלק.

×
×
  • תוכן חדש...