Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

כבר זמן רב אני רוצה ללכת ללמוד בחו"ל ומצאתי את מכוקשי :

http://www.mobiledynamics.com

זהו בית ספר להתקנות אודיו מאחד המובחרים בחול (ככה שמעתי) אני מתכוון לטוס לפיניקס בעוד שלושה חודשים ולעבור את הקורס ואחריו לקורס צביעת מכוניות מקצועי בבית ספר אחר.

 

תאחלו בהצלחה

 

עם למישהוא יש המלצה לבתי ספר מסוג זה בארה"ב אני פתוח להצעות :)

קו---------------------------------------

פורסם

מותר לשאול בן כמה אדוני? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מותר לשאול כמה יעלה התענוג??

אפשר גם בהודעה פרטית...אני מאוד מעוניין ללמוד את המקצוע הזה גם.

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
מותר לשאול בן כמה אדוני? :roll:

 

אני בן 21 משוחרר מהצבא.

 

יודעים מה אולי יש אנשים שרוצים להצטרף??

זה אחלה טיול 8)

וגם מקצוע :D

קו---------------------------------------

פורסם

ואו, עשית לי חשק 8)

השאלה שלי, איפה אתה מתכוון לעסוק בזה.. בחו"ל או בארץ?

עשית קצת בירורים בענין, סוג התעודה.. איפה היא מתקבלת.. וכו.. :?:

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

אני מבטיח לך שגם רוב המתקינים בארה"ב לא עברו קורס ורוב הגדולים שבהם בטח שלא (לא היו בזמנם קורסים שכאלו). סה"כ אתה לא תצא מהקורסים האלה מומחה על אבל הם נותנים כלים טובים לאדם ונקודת התחלה מצויינת שממנה הוא יכול להתפתח.

סך הכל אין תחליף לניסיון וידע שנרכש עם השנים.

פורסם
אני מבטיח לך שגם רוב המתקינים בארה"ב לא עברו קורס ורוב הגדולים שבהם בטח שלא (לא היו בזמנם קורסים שכאלו). סה"כ אתה לא תצא מהקורסים האלה מומחה על אבל הם נותנים כלים טובים לאדם ונקודת התחלה מצויינת שממנה הוא יכול להתפתח.

סך הכל אין תחליף לניסיון וידע שנרכש עם השנים.

 

1)לפי מה שהבנתי באתר מקבלים מהם תעודה של מתקין מורשה או רמה יותר גבוה (תלוי בקורס).אנ הולך להכי גבוהה 8) .

 

2)שמעתי שבארצנו יש גם לרוקפורד קורסים לאודיו אבל לא איכותיים כמו בחו"ל (תקנו אותי עם אני טועה).

 

3)האם מישהוא מכיר קורסים בארה"ב למכונאות HIGH PERFORMANCE ?.

 

בברכה מושיק גלימידי 8)

קו---------------------------------------

פורסם

1) מה הקשר לתעודה? זה לא אוניברסיטה ככה שתעודה כל אחד יכול לתת.

 

2) לא שמעתי על קורסים כאלו.

 

3) אני לא מכיר.

 

לדעתי תתחיל להסתובב בפורומים אמריקאים תחפש ותקרא בנושא. מי יודע אולי איזה בחור יסכים שתבוא לעבוד אצלו בחינם ושהשכר שלך יהיה הלימוד (לעיתים זה יכול להיות שכר גבוה מזה שתקבל בקורס).

×
×
  • תוכן חדש...