Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

עקב מעבר דירה צריך בצער להפתר מפונטו ספייס ידנית שהיתה לאישתי עד היום(מודל 2005)

 

בגלל שהדרך התארכה לה , היא רוצה עכשיו אוטו אוטומט כי קשה לה עם הקלאץ בפקקים ארוכים.

 

 

בכל מקרה, אני צריך אוטו בין השנים 2003-2006 עד 40000 שקל.

 

מה שחשוב שיהיה לו אמינות גבוהה, עלות תיקונים נמוכה וצריכת דלק נמוכה.

 

חשבתי על הדגמים הבאים

 

 

קליאו B II מודל 2003-2004 , הבנתי שהטיפולים שלהם יקרים.

 

יונדאי אטוס 2004-2005 - האם יש בעיות מיוחדות?

 

פונטו אוטומטיות 2004-2006 - הבנתי לממש הרבה יש בעיות בגיר( לשני בעבודה שלי שהיה להם - לשניהם הלך הגיר)

 

פנדה 2004-2006 - האם יש בעיות מיוחדות?

 

 

מה אתם אומרים בין המכוניות האלה? והאם יש המלצות אחרות?

פורסם
אתם הפונטו שרציתי, לא?

שברתם לי את הלב.

 

לא יודע :) היה מבול של טלפונים .... יש תמיד סיכוי קטן שלא יתסדר מחר במכירה \ העברת בעלות. אם

יקרה משהו והמכונית תהיה שוב פנויה אני יודיע.

 

כל מקרה, מה בנוגע לעצה איזה מכונית לקנות?

פורסם
היי,

 

עקב מעבר דירה צריך בצער להפתר מפונטו ספייס ידנית שהיתה לאישתי עד היום(מודל 2005)

 

בגלל שהדרך התארכה לה , היא רוצה עכשיו אוטו אוטומט כי קשה לה עם הקלאץ בפקקים ארוכים.

 

 

בכל מקרה, אני צריך אוטו בין השנים 2003-2006 עד 40000 שקל.

 

מה שחשוב שיהיה לו אמינות גבוהה, עלות תיקונים נמוכה וצריכת דלק נמוכה.

 

חשבתי על הדגמים הבאים

 

 

קליאו B II מודל 2003-2004 , הבנתי שהטיפולים שלהם יקרים.

 

יונדאי אטוס 2004-2005 - האם יש בעיות מיוחדות?

 

פונטו אוטומטיות 2004-2006 - הבנתי לממש הרבה יש בעיות בגיר( לשני בעבודה שלי שהיה להם - לשניהם הלך הגיר)

 

פנדה 2004-2006 - האם יש בעיות מיוחדות?

 

 

מה אתם אומרים בין המכוניות האלה? והאם יש המלצות אחרות?

 

 

לגבי הקליאו אני יודע שהיא מכונית מצוינת, שאר הפרטים היותר טכנים אני משאיר לרוני.

 

על פי מיטב זכרוני יש מעט מאוד אטוס משנת 2003 ואין כבר בכלל משנת 2004.

 

אני לא יודע אם יש בעיות לפנדה ואיזה אבל אין גירסה אוטומטית אלא רובוטית, אני לא יודע כמה זה מתאים לכם.

 

מכונית שאני הייתי שוקל לחפש זה דייהטסו סיריון מאותן שנים. אני בספק אם תמצאו את הסיריון החדשה

עם קידומת של 40 אלף שקלים, אבל אם כן. מה טוב.

שלומי.

פורסם

טוב, הפונטו נמכרה סופית והלכה....

 

צריך למצוא עכשיו משהו -

 

תגידו - איך הסיריונים מודל 2003-2004 של ה1000 סמ"ק? האם נכון שמנוע שלהם שובק חיים ב100K?

 

גם עלה סקודה פביה בתור אופציה, מה יש לחברה פה להגיד מבחינת אמינות ותחזוקה?

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...