Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, קצת כבוד במגזר

 

בוא נתחיל את הסיפור ככה -

 

בצבא הייתי בלוחמה אלקטרונית כמפעיל אבל גם יש לי הבנה באלקטרוניקה וחשמל מהבית.

אחרי זה הייתי הלפדסק בחברה גדולה

לאחר מכן עברתי לחברה שעובדת מול משרדי נסיעות ועבדתי כהפלדסק\טכנאי PC

 

באותה חברה נהייתי אינטגרטור לכל דבר שמתעסק ב- טכנאות PC, טכנאות שרתים תחזוקה והקמה, הקמת נתבים וחומות אש, VPN, ניהול מערכי גיבויים מהרבה סוגים וגוונים, חיווט ותשתיות, הקמת ותחזוקת שרתי דואר

 

תוך כדי עשיתי קורסים והשתלמויות שקשורות לLINUX, תכנות דוט נט, תקשורת ואבטחת מידע

 

היום אני עובד כמהנדס תקשורת בתחום תמיכה טכנית בחרת היי-טק שהיא ונדור.

מדובר בתמיכה טכנית ברמה הכי גבוהה שניתן להגיע ותחומי ההתמכות שלי הם תקשורת, ניתוב עומסים, אבטחת מידע

 

אז יש לי קצת ידע בהרמת מערכת... :-D

 

הדברים שאני יכול לאמר מנסיון - זה שאין לזלזל ולקחת כמובן מאליו שום דבר בתחום המחישוב - הסיבה שאני מתייעץ אתכם היא שאני באמת באמת מיושן ולא מעודכן במפרטים של חומרות וכנראה גם לא בטכנולוגיות עכשוויות וגם אין לי נסיון בפרוייקט CARPC.

 

וחברה - שאפו מטורף על הידע בנישה של הCARPC.

 

- קניתי ספק כוח ביתי בכדי להרים עליו את המערכת מבלי שאצטרך לאלתר יותר מידי.

- אני עושה מודל טכני קודם כל על הנוטבוק שלי בכדי לראות עד כמה סביבת מערכת ההפעלה והתוכנות והאביזרים היא יציבה ונוחה לשימוש ורק אח"כ אני הולך להרים את הפרוייקט על המחשב המיועד עצמו.

- לאחר שהמערכת תעבוד אצלי בבית אני מעתיק את המיקום שלה לרכב.

 

לאחר שהמערכת תוכנס לרכב אני מתכוון לעשות בדיקות רבות הקשורות ליציבות שלה לפני שאני מתקין וממקם סופית את כל הרכיבים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה רק אני הרמתי את הסטאפ בבית

התקנתי windows וrr

בדקתי שיש סאונד

בניתי מארז

וזרקתי לאוטו ישר ? :)

 

רק אחרי זה התחלתי להתעסק

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לשבור את העיניים על מסך 7 אינטש... לא תודה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שזה נוח

אני עם dpi מוגדל בווינדוס ואני רואה הכל בבירור וכמו שצריך

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

האמת היא שהפעם הראשונה שניסיתי להתקין RR היה משהו כמו שנה אחורה - הורדתי את זה מאיזה אתר שרק אלוהים יודע איך הגעתי אליו.

 

ההתקנה ממש לא הצליחה לעלות, נראה לי שיש סיכוי שזו גירסא שמישהו עשה לה מודינג לקרנל מבוסס לינוקס - לא יודע אפילו איזו מהדורה כלומר סוסה, אובונטו, פדורה וכו' וכו'

 

אז קצת ירדתי מהעניין כי אז גם ממש לא רציתי להכנס לפרוייקט הזה.

 

אח"כ הורדתי גרסא אחרת והרצתי אותה על הVM בלפטופ של העבודה שלי וראיתי שסה"כ עובד, אבל מהר מאוד איבדתי את המומנט והלפטופ גם עבר פירמוט מאז.

 

ועכשיו זה סטרייק 3 - ואני בפנים ורץ עם זה כבר.

 

עד עכשיו אני רואה שהכל עובד כמו שאני מצפה שיעבוד כולל התוכנת ניווט, כולל הרדיו, כולל הוידאו, כולל המוסיקה.

 

להתעסק עם מערכת הפעלה זו לא הבעיה שלי וגם לא שליטה בהדלקה ובכיבוי של המחשב - אני הולך לחבר את הרימוט לספק כוח דרך הביט1 ולשלוט בכיבוי ובהדלקה של המחשב דרך הDRC - כמו שלאון עושה.

 

הבעיות שאני עוד לא התעסקתי איתן הן - א. פלייליסטים, לא ברור לי עדיין איך לעבוד עם זה (לא משהו שאני צריך בו ייעוץ, אני כבר אעלה על זה לבד - פשוט שעוד לא ניסיתי)

 

והשני זה שאין לי כרגע עדיין מסך ואני בטוח, אבל בטוח שיהיו כל מיני בעיות מוזרות של להתאים את המסך של הRR בדיוק לדפנות של המסך עצמו.

 

אם יש איזושהיא פרוצדורה לגבי הרזולוציה או מלכודות ידועות מראש, בבקשה ספרו לי איך להמנע מהן עוד לפני שהתחלתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין שום בעייה בקטע של המסך

רוב הסקינים בנויים ל800x480

אם המסך שלך עובד על 800x480 והמחשב שלך יודע לשלוח 800x480 אז זה plug and play

ה"בעייה" הראשונה מתחילה בזה שהמסך שלי ( 629 ) בגירסאות firmware הראשונות ( לא יודע אם סידרו את זה בסוף או לא ) כמה שזה ישמע מצחיק לא יודע לקבל את הרזולוציה הטבעית שלו וגם אם אתה מוציא 800x480 הוא חושב שזה 800x600

ה"בעייה" השנייה היא שלא כל כרטיסי המסך ( כמו שלי לדוגמא ) יודעים להוציא רזולוציה של 800x480

 

אצלי למשל אני שולח סקין של 800x480 "מתוח" ל800x600 למסך והמסך כביכול מקבל את ה800x600 ומתאים אותו מחדש ל800x480 שלו וזה נראה נורמלי ( לא נראה מתוח או משהו )

 

ככה או ככה למתוח את הסקין זה עניין של שורה בהגדרה

וזה באמת אחד הדברים הפשוטים

אלא אם אתה מתעקש לעבוד pixel to pixel ( 1:1 ) טהור ואז זה יכול להיות מסובך אם אחת מהבעיות שקיימות למעלה מתרחשות אצלך

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לא, אני מאוד לא עקשן :shock:

 

אבל אני פולני :-):-P

 

כרגיל - תודה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אני באמת לא מבין למה אתה ממשיך להתגאות בזה כל הזמן :lol::twisted:

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מי אמר שאני מתגאה בזה :-P

 

אני מציין עובדה :-D

 

נ.ב - אתה יכול להכין לי סקין עם תמונה של אהיל בצבע בז' באמצע המסך?

 

השאלה הרצינית - היא - האם זה מסובך לערוך סקינים במידה ומתחשק לי?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא זה בכלל לא בעייה

קצת ידע בתכנות בסיסי ( יש להם שם סקריפטים משלהם רק צריך להבין את הלוגיקה )

וקצת ידע בעריכת תמונות ( פוטושופ לדוגמא )

ותוכל לעשות כל מה שאתה רוצה..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

זה דיי פשוט

לקח לאופיר עשר דקות בערך להראות לי איך עורכים כפתורים

תאחלס הכי פשוט זה להסתכל על פקודות שאחרים שמו וכך ללמוד את הסינטק

פורסם

אז באמת לא צריכה להיות לי בעיה, יש לי ידע בתכנות, מעבר לבסיסי ואחד התחביבים הקודמים שלי לפני האודיו היה צילום מה גם שאחותי מעצבת גרפית...

 

אבל בתור התחלה אני אתחיל עם סקין בנוי מראש ובסיסי - אולי אולי אני אחליף את הסמל לסמל של טויוטה אבל מי יודע, אולי יהיה לי רכב אחר עד אז...

 

הורדתי סמלונים מוכנים של רכבים מMP3CAR מהלינקים שסיפקתם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב,

 

קצת עדכונים -

 

הגיע כבר המגבר אנטנה

הגיע המקלט GPS

 

לגבי המגבר אנטנה - אין שאלות...

 

אני מחכה כרגע שיגיעו עוד שני פריטים שהזמנתי -

 

מיקרו מקלדת עם משטח עכבר (עכבר מגע לאצבע)

כרטיס קול audigy2 zs

 

 

לא השתנתה לי התכנית שלי להשתמש בביט1 אם זה מה שאתם שואלים

 

אני פשוט סקרן לגבי פרוייקט KX ואני רוצה לבנות לי מערכת 4 WAY בעבודה קודם כל רק בכדי להתסנות (אני מתכוון גם להזמין שני מגברי T קטנים ולחבר אליהם רמקולים שיש לי בשביל ההתנסות)

 

יכול להיות שבסוף אני החליט להטמיע CARPC ברכב הפרטי ולהעיף משם את ה4XS והHU אלפיין על הדרך (ואז למכור אותם) וברכב ליסינג או נקרא לזה הרכב השני עם הביט1 להביא HU DVD שיש לו יציאה אופטית.

 

ימים יגידו...

 

בכל מקרה יש לי כרגע שתי שאלות:

 

1. מקלט הGPS - בסוף החלטתי לצאת להרפתקה ורכשתי את מקלט הGPS מUSB BRANDO שהוא בעצם בדיוק אותו הצ'יפ סט של הגלובאל סאט.

 

לפי מה שאני רואה - סה"כ מדובר במוצר שמבצע תיאום של USB ל SERIAL RS232 והמקלט הזה תופס לו כלשהיא יציאת COM במהירות של 4800

 

חיברתי אותו לIGO8 שמותקן לי בעבודה (גם על WXP וגם על W7) בשני המקרים הIGO8 הצליח לזהות את הGPS אבל אני לא מצליח לקבל מיקום..

 

האם אני צריך להיות בתנועה בכדי שהGPS יאתר את המיקום הראשוני שלו? כלומר - הוא עושה טריאנגולציה?

 

האם אני צריך להגדיר בRR משהו לגבי המקלט - כי לא מצאתי משהו כזה, סימנתי EXTERNAL וכל השאר זה כבר באחריות של הIGO - האם זה באמת כך?

 

2. עורך הסקינים של הRR - בכל פעם שאני פותח אותו אני מקבל הודעת שגיעה של נתיב לא חוקי 76, לא משנה אם אני מנסה להביא אותו לתיקייה שיושבת ישירות על כונן C

 

וכשאני סוף סוף פותח סקין - אני מקבל RUN TIME ERROR (כלומר התוכנה ניגשה ישירות למעבד וחטפה כאפה ממערכת ההפעלה)

 

מישהו נתקל בזה?

 

אפרופו - הRR לבינתיים זה הדבר היחיד שלא מצליח לעלות לי על חלונות 7 - אבל זה מחשב ממממאוד ישן אז אני לא יכול להיות בטוח.

 

בעצם עוד שאלה -

 

3. מישהו יודע עם KX רץ טוב על חלונות 7?


×
×
  • תוכן חדש...