Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2.תכנס לאשכול בmp3car תראה אם יש משהו שם , אני חושב שיש לי גם את זה בגרסא האחרונה תנסה אולי להשתמש בגרסא פחות מתקדמת

 

3.kx רץ על windows 7 32bit מעולה , יכולות להיות כמה בעיות אבל לרוב ניתן לפתור אותן ( רוב הבעיות האמת קורות כשהמערכת היא 64 ביט אז אין פה יותר מדי בעייה )

רק תוודא שאתה מתקין את הגרסא האחרונה שהיא 3550 - נעשתה הרבה עבודה לתיקון בעיות בגרסאות האחרונות..

תכיר שעדיין יש בעייה עם asio וhibernation/standby אם אתה מתכנן לעבוד על asio ( לפחות בxp , לא בדקתי עם 7 )

 

עריכה :

תאמין לי אני חמוד :)

הגרסא שבאה עם rr היא 0.76c

תיקנו את הבעייה ב0.76d תוריד אותה מפה :

http://www.mp3car.com/vbulletin/rr-skins/127421-skin-editor-v0-76d-updated-10-29-09-a.html

 

בדקתי וזה תקין עכשיו

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קוקון שכמותך :-P

 

עכשיו תגיד משהו - ידוע לגבי RR וW7 אם יש באמת חוסר התאמה?

 

לגבי KX - פנטאסטישן! וונדרבאר!

פורסם

תסלחו לי על ההקפצה -

 

גוצי - עורך הסקינים אכן עובד עכשיו - אני עדיין לא מבין מה לעזעזל הולך שם :-D

 

אני אנסה אולי עם סקין יותר ברור מאוחר יותר.

 

 

אפרופו אני צריך לדעת אם בכדי לקבל קליטה בGPS אני קודם כל צריך להיות בתנועה או לא... אם אני לא טועה - התשובה צריכה להיות שכן, המקלט יודע לעשות נעילה על המיקום שלו ברגע שהוא נמצא בתנועה - אבל אני לא בטוח בקשר לזה...

פורסם

לא, ה GPS מקבל מידע על מיקומו הנוכחי מהלווינים.

חישובי כיוון, מהירות ותנועה באופן כללי זה משהו נפרד.

מתחדשת*

פורסם

רומם אתה צודק

 

חיברתי את הGPS בבית, נתתי לו קצת זמן והוא מצא את המיקום המדוייק - החור שאני גר בו :-P

 

(הרבה חושבים על שכונה הולנדית באמצע יער ראש העין כחור... אני רואה בזה אוצר)

 

אבל מה - נראה שהמהירות שלו משתנה מידי פעם לפעם מאפס עד שלוש קמ"ש - והוא בתוך הבית, על עדן החלון - יתכן והרוח משפיעה? :shock::shock::shock:

 

טוב... זה יותר מידי בשבילי - נחזור לבנות שואבי אבק מגלילי נייר טואלט :-P

 

אפרופו - מבחינתי המודל הטכני לCARPC הושלם!

 

מערכת ההפעלה תהיה XP

 

RR וחלונות 7 לא עושה עליי רושם חיובי...

פורסם

ה-GPS מראה תנועה בגלל צורת חישוב המיקום שלו והפרעות, לרוח אין שום פרמטר הנושא.

GPS מחשב מיקום ע"פ הפרשי השעות שיש בינו לבין הלווינים שהוא מתקשר איתם. היות ומדובר במילישניות אזי ניתן לפעמים לקבל סטייה קטנה במיקום ואז על-אף שה-GPS לא זז אך הוא רואה סטייה בזמנים (בעיות קליטה וכו) אז הוא חושב שהוא זז.

 

שכונה הולנדית בראש העין נשמע כמו מתכון של התבוללות לא מוצלחת.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

בנוסף למה שנאמר

הוא דינאמי כל הזמן מתווספים ויורדים לווינים כתלות בעוצמות הקליטה

כל הוספה או הורדה של לווים כזה, משנה את המיקום בכמה מטרים (מעלה \ מורידה דיוק)

ואז הוא "נוסע" בין המיקומים שמשתנים לו

פורסם

אדי מה בדיוק הבעיות שלך עם ווינדוס 7?

אני עובד איתו בבית לטסטים שונים בלי שום בעייה..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

ניסיתי להריץ RR על חלונות 7 - אמנם על מחשב מאוד ישן, והוא לא מצליח לעלות, הקונפיגורטור שלו עולה בקושי (לוקח איזה שלוש ארבע נסיונות כל פעם) אבל הRR עצמו לא עולה.

 

אני לא חושב שאני רוצה להתחיל להרים עכשיו חלונות 7 בשביל לגלות בסוף שהRR לא רץ

 

סה"כ הצלחתי להרים על הלפטופ מערכת שלמה כולל GPS ורדיו והכל עובד כמו שצריך - לא צריך יותר מזה.

 

מעבר לזה יש לי לבטים עוד לגבי הביט1 וחיבור שלו למחשב שעובד על מסך 7 אינטש - לא יודע עד כמה זה יהיה אפקטיבי - אבל רק ניסוי ותהייה וטעיה יעזרו לי כאן.

פורסם

זה כנראה משהו במחשב

אצלי הוא עובד בלי שום בעייה..

 

אני גם במקומך הייתי הולך על אקס פי..

רק אם היית עם ssd הייתי ממליץ על 7 אבל חוץ מזה אין לך מה לחפש בו

 

לגבי הביט1 יש לפחות 2 אנשים שאני מכיר שעובדים בתצורה הזאת שזה אלי ולאון

דבר איתם

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני צריך לראות את זה באמת כי כשאני עובד עם הנוטבוק שלי - אני לא רואה את כל ההגדרות (רק את מה שבאמת צריך אני כן רואה - למשל גרפים של האקולייזר עצמו אני לא רואה וחלק מהתחתית של הציור של הרכב בצד שמאל) אבל בלפטופ הרגיל אני רואה הכל.

 

עכשיו זה עניין של איך זה יראה דרך מסך 7 אינטש.

 

חודש הבא אני קונה את המארז - בסוף החלטתי שאני רוצה מוצר מוגמר ומקצועי בתור מארז ולא לבנות באופן אישי, אין לי סבלנות לזה.

פורסם

תאמין לי עדיף בשביל שקט נפשי

אני גם מתכנן לעבור למארז מוכן

מספיק בעיות יצר לי המארז המאולתר שעשיתי - כל דבר לסדר זה סרט ואם אתה לא מתכנן אותו כמו שצריך אז דברים משתבשים

לצערי התכנון הלקוי שלי אפילו גרם לזה שפחות או יותר הרסתי את הספק שלי ( שברתי את הטרמינל של הפלוס והמינוס ) ועכשיו אני עובד עם משהו מאולתר שלפעמים לא עובד טוב וצריך תחזוק..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם
אני צריך לראות את זה באמת כי כשאני עובד עם הנוטבוק שלי - אני לא רואה את כל ההגדרות (רק את מה שבאמת צריך אני כן רואה - למשל גרפים של האקולייזר עצמו אני לא רואה וחלק מהתחתית של הציור של הרכב בצד שמאל) אבל בלפטופ הרגיל אני רואה הכל.

 

עכשיו זה עניין של איך זה יראה דרך מסך 7 אינטש.

 

חודש הבא אני קונה את המארז - בסוף החלטתי שאני רוצה מוצר מוגמר ומקצועי בתור מארז ולא לבנות באופן אישי, אין לי סבלנות לזה.

הסיבה שאתה לא רואה

שהנטבוק שלך עובד ב600\800

והתוכנה של הביט המטומטם עובדת ב1024\768 לא משנה מה גודל המסך

והיא לא RESIZEABLE

הפתרון לזה פשוט, בונים סטרינג הרצה דרך תוכנת POWER STRIP,

שגורמת לשינוי רזולוציה לפני הפעלת התוכנה

ומחזירה בסיומה

פורסם

באמת גורל?

איזה נפילה

 

הייתי יוצר עם אודיסון קשר ומבקש שיתקנו את זה..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...