Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופיר לא ברור לי עד איזה רמה הגעת בניסיונות שלך, ובטוח שהשתנו הרבה דברים בזמן האחרון

 

אבל שאני הרמתי את הפרוייקט ניסיתי להגיע לפתרון והיו מספר בעיות שניתקלתי בהן :

אקו ובעיות סאונד (שומעים אותך כפול, אתה שומע כפול, לופים, צפצופים - כל פעם משהו אחר)

בעיות יציבות - לפעמים אתה נכנס לרכב והBT לא מתחבר ישר, לפעמים אתה באמצע שיחה ופתאום הוא מנתק את ה-BT וכו'.

 

בקשר לאקו יש מיקרופונים שאמורים לפתור את הבעיה למה אמורים ? כי בפועל אין לנו ניסיון עם זה,

וגם הביקורות בחול לא חד משמעיות

 

בקשר לבעיית היציבות, אפילו ברכב שלך אופיר היום שנת 2010 הסטאפ לא יציב, מנסים להתחבר ל-OBD וזה לא מתחבר, כן מתחבר, מתנתק וכו'.

 

אגב בזמנו ניסיתי מספר דונגלים בינהם של - בלקין, סיסקו, ואפילו טסט דונגל של TI שאמור להיות משהו ברמה של ציוד מעבדה,

כולם גילו יציבות מעוררת רחמים

 

אני הראשון שאשמח לגלות שיש פתרון לזה, זה מאוד מאכזב אותי לדעת שכלי כלכך מודולרי כמו CARPC, ועם כח טכנולוגי כלכך נרחב נופל בדבר כלכך פשוט.

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון - עדכון חשוב למען האמת.

 

אתמול שלחתי אימייל לניסו אוטומוטיב שהקובץ רג'יסטרציה שלהם נותן לי טיימאווט וגם לכל מי שמנסה כנראה להתחבר.

 

הם ענו לי במהלך הלילה שהשרת שלהם נמצא כרגע בתחזוקה - אבל הם גם סיפקו לי את קוד ההרשמה והוראות ההגדרה שלו.

 

 

צביקה - הגרסא שאתה הורדתה - יש לה תאריך תפוגה ל20 לינואר... שזה מחר...

 

אם במקרה אתה מקבל את ההודעה הזו שוב... דבר איתי :-D

 

לגבי הטלפון - כמו שאמרתי זה לא קריטי מבחינתי שזה יעבוד - אבל זה יכול להיות נחמד.

 

אני גם חושש מבעיות מטורפות של אקו והכי מפחיד אותי זה להרוס את הרמקולים עם פידבק (את הטוויטרים) - אז ככה שלא בכל מחיר רבותיי, לא בכל מחיר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אממ בזמן הנסיונות שלי לא חוויתי נפילה אחת , אבל אלה לא היו נסיונות ארוכי טווח

בנוסף לא ניסיתי לחבר את המיקרופון

אבל הד אני לא שמעתי , רק בצד השני שמעו ( וזה הגיוני , כי הוא דיבר כביכול לעצמו )

צפצופים גם לא היו

 

חיבור למכשיר , לצערי ( או למזלי? ) לא הייתה פעם אחת שהוא לא ניסה להתחבר למכשיר - מה שמאוד הציק לי בחיי היומיום בלי שהנושא של הדיבורית מסודר

נוסף על זה , הוא זרק לי ארור כשהוא לא זיהה את המכשיר שלי וזה מהווה לי בעייה אחרת כי אמא שלי נוהגת ברכב גם

 

קיים פתרון כמעט אבסולוטי שעובד נראה לי על כל טלפון עם bt - הוא נקרא centrafuse

הם התאימו stack משלהם עם bluesoliel ולפי דיווחים הוא עובד מדהים ( גם לחגי יש נסיון מעולה איתה )

 

למה לcar-pc אין פתרון נורמלי לשליטה על פאלפונים? פשוט כי אין סטנדרט אחד

כל חברה עושה מה שבא לה , וחוץ מדיבורית דרך bt ( כמכשיר שמע ) הכל משתנה מחברה לחברה

בנוסף הstack המקורי של הווינדוס מאוד מוגבל ולכן אתה חייב להשתמש בתוכנה בתשלום ( bluesoleil ) , והתמיכה והפתיחות שלהם בנוגע למוצר על הפנים...

 

אתה מוזמן יום אחד לקפוץ , נשב על זה כמו שצריך ונראה בדיוק מה צריך לסדר :)

 

עריכה :

בנוגע לסטאפ שלי , הוא מאוד יציב בדברים שסגרתי

כן יש המון דברים שעוד לא סגרתי כמו הobd , פלאפון , dvb-t , gps , wifi שבהם יש חוסר יציבות

שאלה אקסטרות מבחינתי

אם תהיה תקלה במחשב מנוע אני אקרא את זה מבחוץ כרגע , כי כשזה יהיה סגור אני אקבל את כל המידע לתוך הrr כולל חישוב צריכת דלק

אם אני אצטרך wifi אני אחבר את הדונגל כרגע , כי כשזה יהיה סגור הוא יקפוץ בין תחנות wifi ויבצע קריאה של נתונים כלשהם בזמן החיבור כמו מזג אוויר , דיווחי תנועה וכו'

אם תביא לי את הigo מוכנה הgps יעבוד כמו שצריך :)

וdvb-t אתה יודע למה מחכים..

 

דרך אגב אם אתם מעוניינים בפלאגין למציאת תחנת דלק זולה בישראל בהתאם למיקום , זה ניתן לביצוע

אותי זה פיצ'ר שפחות מעניין אבל אם זה מעניין מישהו אז תגידו

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אולי אפשר לבצע מניפולציה על הסורס שיהיה סורס עצמאי

ואז לנתב אותו רק למידים :)

 

בעקרון יש לי תוכנית מגירה שתצא לפועל בקרוב

לקחת דיבורית BT פשוטה לרכב, ולהפוך אותו למשהו שמתחבר ל-CARPC

זאת אומרת שזאת תהיה החלאה של דיבורית BT לרכב עם שליטה מתוך הCPC,

 

שזה מושלם מבחינתי

פורסם

מיקרופון פחמי :-P

 

שנתלה מהתקרה :?

 

סתם שתדעו - הקוד הפעלה שקיבלתי מניסו לא פתר את הבעיה, הייתי חייב בכל זאת להתקין את התוכנה מחדש - אם כי כל ההגדרות נשמרו כולל קוד ההפעלה - נחכה ונראה אם זה חוזר.

 

השרת שלהם בפעולת תחזוקה ואמור לעלות לאוויר מחדש בזמן הקרוב אז אני אנסה שוב לקחת את הקוד.

 

הבלוסוליי הותקן והאקטיבציה עבדה יופי - סה"כ נראה יציב רק נשאר לי לבדוק באמת אם שומעים אותי מהמיקרופון של הטלפון או לא.

 

סה"כ מודמים וטלפונים סלולריים עובדים על פקודות AT

 

ATTENTION במילים אחרות...

 

לפעמים פקודת AT סטנדרטית יכולה להתחלף באחת אחרת שיש לה תוספת כזו או אחרת - הכל תלוי באם הפרוטוקול של אותו יצרן עומד בRFC או לא (שם קוד לתקינת פרוטוקולים) אני מתאר לעצמי שנוקיה עובדים לפי הסטנדרטים המקובלים - אפל... אני פוחד שהם מאלה ש"חייבים להיות מיוחדים" מוזר שחברה קנדית מתנהגת כמו חברה צרפתית :-D

 

עכשיו לשאלה הבאה - לIGO שלי יש סקין מגעיל ומג'ייפה

 

איך קוראים לסקין שמותקן אצל צביקה בתוכנה של הIGO? איך אני מוריד אותו? מתקין אותו?

 

הGPS מדבר לי בעברית אבל כותב באנגלית

"ח" זה "KH" למשל... אפשר להתרגל ולא נורא.

 

אבל המפות והסקין הכללי פשוט גועל נפש!

 

 

עריכה - תתעלמו מהשאלה - פטרתי את הבעיה :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ה-IGO הנל הוא גירסה 8.0 והמפות הכי חדשות שלו הן 03.2009 שהן קצת ישנות

בנוסף קובץ המכמונות לא עובד כלכך טוב עליו ולפעמים הוא לא מתריע, למרות שבפועל רואים בבירור את המכמונת על המסך

 

צריך IGO 8.3 ואז החיים יהיו יפים משמעותית.

נקווה לטוב

פורסם

הקונסטרוקציה כבר מאחריו. לעניות דעתי 800 גרם של פילה עגל ברוטב יין אדום, בלסמי ובצל באחד המקומות החביבים שבנווה צדק ייתן לו השראה למציאת פתרון סופי שיסגור את הענין. זה יקרה כנראה ביום חמישי הקרוב בערב. צריך לבדוק את הלו"ז..

פורסם

מה קורה פה ? :sissies:(קחו חדר..)

 

אז סוף סוף יהיה לנו IGO נורמאלי בעברית ? עם ח' ועם ערים בעברית ומקלדת נורמאלית שעובדת כל הזמן ?

 

מה עם קישור לאנטנה של ה DVB ?

...CASKA for life

פורסם

סליח'ה

 

אבל בשביל ח' אמיתית צריך לגור בראש העין :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

WHERE AND WHEN... ??

 

על הדרך אומר, שאני אישית, חובב המבורגרים ומכיר את כולם (פרט ל"רק בשר", לשם עוד לא יצא לי להגיע ואני אפילו לא יודע אם יש שם בכלל..) ואני מכריז בזאת שב WOLF-NIGHTS יש את ההמבורגרים הטובים בארץ ! בגללם לא ביקרתי ב DIXIE כבר חודשיים בערך..

...CASKA for life


×
×
  • תוכן חדש...