Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא קריטי מבחינתי לנהל את הביט1 עם הנוטבוק - אבל אני אחפש גם סקין שיכול לעבוד ברזולוציה הזו 768/1024

 

תודה - זה היה טיפ מאוד חשוב.

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תאמין לי עדיף בשביל שקט נפשי

אני גם מתכנן לעבור למארז מוכן

מספיק בעיות יצר לי המארז המאולתר שעשיתי - כל דבר לסדר זה סרט ואם אתה לא מתכנן אותו כמו שצריך אז דברים משתבשים

לצערי התכנון הלקוי שלי אפילו גרם לזה שפחות או יותר הרסתי את הספק שלי ( שברתי את הטרמינל של הפלוס והמינוס ) ועכשיו אני עובד עם משהו מאולתר שלפעמים לא עובד טוב וצריך תחזוק..

אופיר, זה שאיזה בהמה בעט לך בספק

לא אומר שהתכנון לקוי

:)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב,

 

קצת עדכונים - אבל השאלה שלי הפעם תהיה לא קשורה לCARPC שאני בונה כרגע.

 

קודם כל, המארז כבר הגיע - מארז של MOREX כמו שיש לאלי

 

הרכבתי כבר את חלקי המחשב פנימה - לא חשבתי בכלל שזה יהיה כל כך דחוס בפנים... חייב להודות שאני לא מתלהב מזה.

 

המאוורר של המעבד היה סרט להרכבה מבחינתי - אף פעם לא הסתדרתי עם הקליפסים האלה למען האמת.

 

אני מתכוון בימים הקרובים להתחיל להעלות עליו מערכת הפעלה - הנסיון הראשוני יהיה חלונות 7 - אם אני אראה שזה לא הולך טוב, אני אחזור לXP.

 

אני כבר אפתח ת'רד חדש לגבי המחשב ברגע שאני ממש אכנס לעניינים.

 

ולשאלה - השאלה היא לגבי KX PROJECT מעכשיו נקרא לזה פשוט KXP

 

אני עושה נסיונות כרגע בעבודה על המחשב הישן שלי שהלוח שלו חצי מת גם ככה - DIM אחד של זכרון הלך לי השבוע וירדתי ל256 מגה במקום 512 של זכרון - אבל הWIN7 שהתקנתי עליו עדיין רץ סה"כ.

 

מתוך שלושה חריצי PCI שניים מתו, הצלחתי להפעיל ולהתקין את הZS2 על המחשב הזה - רק שתדעו שמערכת ההפעלה לא מצליחה לזהות לו דרייבר מסויים בשביל הGAME PORT כי זה קוד שנכתב לW95 לטענת מערכת ההפעלה ומדובר בדרייברים שהורדתי ישירות מהאתר של קריאייטיב.

 

הבעיה היא שכשאני העליתי את הכרטיס ללא הדרייברים שלו - הKXP לא הצליח לזהות שיש לי כרטיס נתמך.

 

אם אני מתקין את הדרייברים והכרטיס עובד - אני מצליח להתקין את הKXP אבל אחרי הריסטרט אני רואה שהמחשב לא מזהה את כרטיס הקול יותר אבל אני יכול לפתוח את המיקסר של הKXP

 

ואז אם אני מתקין בחזרה את הדרייבר של הכרטיס - הKXP כנראה שלא עובד יותר - אבל את זה אני אנסה לבדוק מחר.

 

זה בעיה שנובעת אולי מהחומרה הישנה?

 

או שאני מתקין בסדר לא נכון?

 

מומחים - להתפקד! :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

או התגעגעתי לאשכול :)

 

איזה גרסא של דרייברים אתה מתקין?

 

*הgame port ניתן לתיקון אם זה מעניין אותך , זה לא קשור לבעייה שלך

**אתה יכול לקרוא לזה גם kx

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

האחרונה ה3550

 

הגיימפורט ממש לא מעניין אותי :-D

 

השאלה היא מה סדר הפעולות הנכון? אני בכלל אמור להתקין את הדרייברים של הכרטיס עצמו?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא אתה לא אמור להתקין את הדרייברים לפני לדעתי ( יש לי sb live בבית על 7 ואת הaudigy באוטו על xp ובשניהם לא נגעתי בדרייברים המקוריים לפני )

איזה בורד יש לך של הaudigy?

sb0350?

ניסית לבדוק את הid של הpci ולערוך את הinf של הדרייברים? אולי אתה צריך לדחוף לו אותם

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני צריך לבדוק את זה אבל אני חושב שהKX זיהה אותו במספר קצת שונה אם כי אני לא סומך על מה שהולך שם - הלוח אם הזה חצי מת גם ככה... בגלל זה אני לוקח את זה בערבון מוגבל.

 

מה הID של הPCI - אני צריך לבדוק גם את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גם אצלי בהתקנה המחודשת נוצרה בעיית מחסור בדרייברים של ה-GAMEPAD, כרגע אני מתעלם ממנה באדישות.

בהתקנה הקודמת התקנתי קודם את הדרייברים המקוריים מקריאייטיב של הA2ZS ולאחר מכן את ה-KXP שככל הנראה החליף רק את מה שנוגע לו ומשאיר את השאר.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

היום התקנתי סוף סוף את המערכת הפעלה והתוכנות על הCARPC וגם העברתי את כל השירים.

 

עוד לא נגעתי בהגדרות והכל יפול ויקום עכשיו אם הRR יעשה לי בעיה לעלות אבל המחשב הזה טס כמו חיה מטורפת, לא מראה שום סימני התחממות אחרי יום שלם של עבודה.

 

סה"כ אני לא הולך להעמיס על המחשב הזה הרבה, מצלמת רוורס, אינטרנט, ניהול מנוע, טלפון - כל אלה לא מעניינים אותי בכלל

 

רק מוזיקה, רדיו, GPS ודונגל BT להעברת קבצים אם בא לי וזהו.

 

אני חושב שכל הצרות שלי עם הZS והRR על W7 קורות לי בגלל שאני רץ על חומרה ישנה מידי ופגומה במחשב שפן נסיונות הזה שאני בודק עליו את הדברים האלה...

 

אל תשכחו שהCARPC האמיתי בכלל מוציא מהיציאה האופטית שלו ישר לביט1 - אין כאן שום קשר לZS...

 

מחר ובמהלך יום ראשון אני אתחיל להגדיר הגדרות, שיפור זמן עליית מערכת (אם כי היא עולה ממש מהר), הגדרה של הוצאת הצליל ישירות מהיציאה האופטית, הגדרת PASSTHROUGH בWINAMP, הגדרת הRR וחיבור הדונגלים.

 

החלטה על איזה חיווט אני מושך לאן

 

ורכישת מסך חשמלי היות ואני לא יודע על איזה רכבים אני הולך לנסוע בשנה הבאה - אני מעדיף משהו שנכנס ב1DIN - תמיד אפשר להחליף.

 

כרגע עדיין אין שאלות היות ואני מגדיר את המחשב לעבודה ועדיין מחכה שתגיע המקלדת האלחוטית (מיני מקלדת).

 

ורק אז אני אפתח ת'רד חדש דנדש בנושא ומטר של שאלות למומחים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כל מה שנותר הוא לאחל בהצלחה :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אתם פשוט לא מבינים את הבאסה... פשוט לא נקלט!

 

הרמתי מערכת הפעלה, היא עולה מספיק מהר בשביל שזה יהיה טוב בשבילי.

הRR עובד על W7 - בסוף הבעיה היתה שלא התקנתי FLASH...

הGPS עובד

הRR עצמו עובד יפה ומנגן MP3 מאוד יפה, מראה תמונות, פותח את הרדיו - אבל...

 

הרדיו... הרדיו...

 

רכשתי את הUSB רדיו מUSB BRANDO שסה"כ מראה על קליטה טובה עד עכשיו בכל המחשבים האחרים שניסיתי

 

אבל על המחשב הזה, על הלוח הספציפי הזה יש כרטיס קול מובנה (עם יציאה אופטית - שעובדת)

 

המקלט רדיו מגיע עם קובץ EXE שמפעיל אותו - ברגע שאני מנסה להפעיל את קובץ הEXE הוא מבקש ממני לבחור את מכשיר הרדיו שלי והוא בעצם נותן לי את הכניסות של כרטיס הקול...

 

או LINE IN, או מיקרופון אחורי או איזושהיא כניסת HD או משהו כזה

 

והוא לא נותן לי אפשרות של בחירת FM RADIO כמו שמופיע לי במנהל ההתקנים בתוך התקני קול

 

ואז הקובץ EXE רק נותן לי אפשרות אחת והיא לסגור אותו...

 

כשאני מפעיל את הRR, הגדרתי לו צ'יפ של סילאב, אני יכול לכוון תחנות - אבל אין שמע...

 

יש משהו שאני יכול לעשות???

 

חוץ מלנסות לעבור לXP ולקוות שזה לא יקרה לי בXP גם כן כי אני מפחד שזה קשור לכרטיס הקול ולא למערכת ההפעלה.

 

רעיונות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...