Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר מדבר על הCARPC עצמו אבל הוא כרגע עובד על ספק ביתי בשולחן של העבודה שלי - הוא כרגע בתהליכי הקמה - אני עדיין מחכה למיני מקלדת שתגיע.

 

אבל הרדיו לא מצליח להוציא צליל דרך הכרטיס קול ועל זה יפול ויקום כל הפרוייקט הזה.

 

אז אם אני לא מוצא לזה פתרון ביום ראשון אני רוצה כבר להתחיל להתקין XP על המחשב הזה ולקוות שהכל יעבוד.

 

אבל אני לא בטוח שזה יפתור את הבעיה כי אני יודע כבר שהמקלט הזה עבד לי על W7 ובגלל זה אני פוחד שזו מגבלה של הלוח.

 

אם זה לא יעזור הפתרון האחרון יהיה לנסות מקלט רדיו מסוג אחר - אם זה לא יעבוד

 

אני מוכר את המחשב הזה.

 

עריכה - --- בגלל שעברנו דף - אני מדביק את ההודעה הקודמת שלי שוב

 

אתם פשוט לא מבינים את הבאסה... פשוט לא נקלט!

 

הרמתי מערכת הפעלה, היא עולה מספיק מהר בשביל שזה יהיה טוב בשבילי.

הRR עובד על W7 - בסוף הבעיה היתה שלא התקנתי FLASH...

הGPS עובד

הRR עצמו עובד יפה ומנגן MP3 מאוד יפה, מראה תמונות, פותח את הרדיו - אבל...

 

הרדיו... הרדיו...

 

רכשתי את הUSB רדיו מUSB BRANDO שסה"כ מראה על קליטה טובה עד עכשיו בכל המחשבים האחרים שניסיתי

 

אבל על המחשב הזה, על הלוח הספציפי הזה יש כרטיס קול מובנה (עם יציאה אופטית - שעובדת)

 

המקלט רדיו מגיע עם קובץ EXE שמפעיל אותו - ברגע שאני מנסה להפעיל את קובץ הEXE הוא מבקש ממני לבחור את מכשיר הרדיו שלי והוא בעצם נותן לי את הכניסות של כרטיס הקול...

 

או LINE IN, או מיקרופון אחורי או איזושהיא כניסת HD או משהו כזה

 

והוא לא נותן לי אפשרות של בחירת FM RADIO כמו שמופיע לי במנהל ההתקנים בתוך התקני קול

 

ואז הקובץ EXE רק נותן לי אפשרות אחת והיא לסגור אותו...

 

כשאני מפעיל את הRR, הגדרתי לו צ'יפ של סילאב, אני יכול לכוון תחנות - אבל אין שמע...

 

יש משהו שאני יכול לעשות???

 

חוץ מלנסות לעבור לXP ולקוות שזה לא יקרה לי בXP גם כן כי אני מפחד שזה קשור לכרטיס הקול ולא למערכת ההפעלה.

 

רעיונות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אדי -

תשים את הfm radio כמכשיר מקליט ראשי ותעדכן מה קורה

בנוסף תוריד את הsilabs test מפה

http://code.google.com/p/silabsradiodll/

 

ותנסה

תשנה את הקבצי גרף לזה שמתאים לויסטה ותראה מה קורה

 

הגרסא של rr היא האחרונה?

גרסא נקייה ולא התקנה שלה על גרסא קודמת?

 

אייל -

לא הבנתי איך ההודעה שלך קשורה לנושא

זה בסה"כ באנדל מוכן לא שום דבר מיוחד..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אופיר תודה - יש התקדמות קטנה

 

תכנת הבדיקה במקרה הזה מצליחה לקבל את הכניסת LINE IN או הכניסות האחרות ואני מצליח לראות שהרדיו קולט.

 

הבעיה היא שאין לי אפשרות לבחור בהקלטה של הכרטיס FM RADIO - מנהל ההתקנים רואה את זה אבל לא כרטיס הקול.

 

את הradiousb.dll איפה אני אמור להתקין?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהגדרות סאונד בלוח בקרה

יש לך כרטיס ברירת מחדל להקלטה - אין לך שם את האופציה שלו?

 

אתה לא אמור להתקין בשום מקום

הdll הזה הוא הבסיס של הפלאגין של rr , משם זה התחיל

הפלאגין בrr אמור להיות הרבה יותר מעודכן

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מה שקורה זה שלא הRR ולא התוכנה של הרדיו עצמו מצליחות להוציא צליל.

 

כרגע לפחות אני רואה בפירוש שאני כן יכול לכוון אותו ואני כן רואה שיש קליטה - אבל אני לא שומע שום דבר...

 

השאלה היא עד כמה הגיוני להסיק שאותה תקלה תהיה לי אם אני אעבור לXP...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לך שם קבצים של grf

ראית אותם?

תשנה את

Radio-DirectSound-VISTA.grf

ל

filter.grf

 

ושים אותו בראשי איפה שהdll

 

אם הסאונד לא עובד

תנסה גם את האחרים

 

( דרך אגב אני עובד מהזיכרון אז אני מקווה שמה שאני זוכר זה באמת מה שצריך לעשות )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

או קיי - נשבר לי האות השביעית :-D

 

אני מתקין XP...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תסלחו לי על ההקפצה - זהו, הותקן XP

 

הכל עובד!

 

יש CARPC מוכן.

 

עכשיו אני מחכה למקלדת הזו שתגיע ואז אני אסגר על מסך.

 

ולבסוף ביצוע התקנה - תכנון כבר יש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נשארה לי עבודת קוסטומיזציה לעשות כמובן...

 

למשל - סקין, נכון לעכשיו אני מוצא את הCARWINGS מאוד מאוד נוח וידידותי - אבל אני שוקל לערוך אותו ולבטל בו את היכולת להשתמש בכפתורים שהפונקציות שלהם לא נחוצות לי בכלל.

 

חיפשתי גם סקינים אחרים אבל המקורי פוגע בול בצרכים שלי, מצאתי עוד שניים שממש מתאימים אבל אחד מהם ילדותי משהו והשני חובבני משהו.

 

אני אצטרך לערוך את כל נושא הרזולוציה אבל זה כבר רק כשהמחשב והמסך יהיו מותקנים בתוך הרכב, אלא אם כן אני אוציא לרגע מאיזה רכב את המצבר :-D (או שאני אקח ספק רציני מהעבודה לחדר שלי...)

 

כרגע אני רוצה לדעת על איזה סרוויסים אתם ממליצים לכבות בXP שאין בהם צורך.

 

אם מישהו הכין רשימה ויש לי הרגשה שאופיר, גורל, חגי, דני בוודאי כבר מכירים את רזי הפורומים...

 

אפרופו הדונגל של הבלוטוס הוא של פיליפס והוא התקין לי blusoleil אני מתאר לעצמי שהRR בוודאי יודע להתממשק דרך הBT לטלפונים ובמקרה הטלפון שלי הוא נוקייה וכנראה שבקרוב אנחנו מקבלים IPHONE מהעבודה...

 

מה הפרוצדורה אם אני רוצה לקנפג התממשקות לBT עם הטלפון? יש תוכנה נוספת שאני צריך להוריד?

 

נמשיך לגבי נושא הקוסטומיזציה - אני הולך להגדיר בכרטיס קול להוציא צליל רק מהיציאה האופטית, אני אחפש את ההגדרה של הPASSTHROUGH בWINAMP - אני מקווה שהפעם אני אראה את זה באופן ברור... עצות טיפים יתקבלו בברכה...

 

זה בגדול הדברים שאני חושב עליהם כרגע.

 

לגבי מה שכבר עשיתי במערכת הפעלה -

 

1. שיניתי בהגדרות הביצועים שהמערכת תהיה מכוונת לביצועים הכי גבוהים - הוריד את כל הגרפיקה היפה ומה שמסביב.

2. הורדתי את הדסקטופ - מסך כחול ומשעמם.

3. ביטלתי את האינדקסינג של הכוננים הקשיחים.

4. הורדתי את זמן השהיית עליית המערכת (אופציות אתחול) ל3 שניות.

5. הBIOS תומך S3

 

עוד לא הגדרתי את תצרוכת החשמל של המחשב אפרופו - שכחתי שהתקנתי מחדש.

 

התקנתי XP עם SP3 ולא עדכנתי את המערכת הרבה מעבר לזה כי אני לא רואה מה הטעם - לדעתי זה רק יכביד על המערכת ביותר עדכונים, יעשה אותה נוקשה יותר בגלל עדכוני אבטחה שעוד עלולים להרוס לי משהו בדרך וגם ככה המחשב יהיה מנותק מהעולם החיצוני וללא אנטיוירוס.

 

זה בגדול...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב - מקפיץ

 

קראתי קצת על סרוויסים - אני לא מתכוון לבטל יותר מידי, יש כמה שברור לי שאני לא זקוק להם.

 

מעבר לזה בMSCONFIG סימנתי NOGUIBOOT בכדי שלא יעלה לי המסך המיותר של החלונות XP

 

זהו - מבחינת מיטוב מערכת זה מספיק מהיר בשבילי.

 

אופן החיבור יהיה כזה שהDRC של הBIT1 בעצם ידליק ויכבה את ספק הכוח של המחשב - עכשיו רק נשאר לי להעביר בהגדרה של ספק הכוח של המחשב שכפתור הPOWER יעביר אותו להייברנט - אבל זה רק כשהמחשב יותקן ממש בתוך הרכב.

 

מעבר לזה אני צריך להנעל עם לאון כרגע אם הBIT1 חייב להיות מחובר לרימוט - במקרה הזה זה יהיה הסוייצ' של הרכב או אם אפשר להדליק ולכבות אותו כרצוני ישירות בחיבור למחשב - אני לווא דווקא רוצה שהביט 1 ידלק לי בכל פעם שאני מתניע את הרכב... עד כמה שידוע לי - הרימוט בביט1 הוא אופציונאלי.

 

או זה... או שאני אמשוך את כפתור הPOWER והRESET לקדמת הרכב - אבל אני לא רואה צורך בזה אם הביט1 ישלוט לי על הכל.

 

קראתי קצת על שליטה על טלפון נייד - בהתחלה קראתי על FREE FONE אבל גילית שמדובר בתכנת VOIP וזה לא מה שאני מחפש.

 

מעבר לזה אני יודע שקיימת תוכנה בשם PHOCO אבל אני לא הצלחתי עדיין להבין אם צריך לרכוש אותה\לפרוץ אותה ואם אני באמת חייב את זה אם יש לי התקנה של BLUESOLEIL.

 

אשמח אם בעלי הנסיון יוכלו להרחיב קצת לפני שאני חופר בפורומים שעות :shock:

 

הסקין הנוכחי לא תומך בטלפון אפרופו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב קודם כל יש פה אחלה אתר לאופטימזציה כולל סרביסים

http://www.tweakhound.com/xp/xptweaks/supertweaks1.htm

 

עוד דברים שאני ממליץ כדי להאיץ :

1.להריץ bootvis כמה פעמים

2.לעבור לhibernate / standby

3.לא יודע עם כמה זכרון אתה עובד אבל ממליץ להגביל ל512 או לג'יגה ( אפשר בווינדוס דרך maxmem ) כדי לראות אם זה מאיץ משמעותית

4.ביטול כל דבר שאתה לא צריך בbios

 

מה זמני ההעלאה שלך היום?

 

לגבי הטלפון phoco וfree fone מיושנות וכבר לא ממש מתפקדות

הפלאגין שבפיתוח היום הוא .net mobile phone ( צריך בשבילו את הbluesoliel )

לcarwings יש תמיכה בו בסקין עד כמה שאני יודע ( גם לdigital fx אם אני לא טועה ,ול elite lite 1.66 יש תמיכה ראשונית )

בכל מקרה ברגע שהבנת מה קורה עם הסקינים שם לא בעייה לעשות לו מסך שישתמש בו ( אפשר אפילו להעתיק מסקין אחר ורק לשנות את הגרפיקה )

 

בנוסף אני ממליץ להעלות את הdpi בהגדרות של הווינדוס ברגע שתעבור למסך הקטן , עוזר מאוד

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

OKEEDOKEE אופיר

 

תודה - שלחתי לך גם הודעה פרטית.

 

בכל מקרה אני לא מודד את זמני ההעלאה כרגע כי אני פשוט רואה אם זה משהו סביר שמציק לי או לא משהו שמציק לי - וזה לא מציק לי כרגע.

 

תודה על הלינק לטוויקים.

 

בכל מקרה אני התקנתי את הBS האחרון והורדתי את הCPHONE אבל איפה לכל הרוחות אני מוריד את הדוט נט פלאגין הזה? אני לא מצליח למצוא הורדה שלו :?

 

עריכה - אני אנסה לחפש את זה בגוגל - אני כבר רואה כמה תוצאות - מקווה שאמצא את הלינק להורדה סוף סוף.

 

 

אוי - מצאתי את זה בחתימה של אחד המשתמשים שם - יש לו כל מיני פלאגינים בחתימה :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עדכון,

 

לאחר יום שיצא לי לעבוד על הCARPC נשארתי עם שתי בעיות שאני עוד צריך לפתור.

 

אופיר, גוץ, עזר לי היום רבות - הרבה תודה!

 

קודם כל - לא צריך את הCPHONE - הדוט נט מובייל פלאגין יודע לתקשר עם בלוסוליי בצורה יפה מאוד החל מגרסא מסויימת ומעלה.

 

הבעיה הראשונה שלי היא שהבלוסוליי שהגיע עם הדונגל הוא מאוד מאוד ישן - רציתי לחפש גרסא פרוצה אבל מתברר שבעקבות זה שרחשתי בלוסוליי ביחד עם הדונגל אני זכאי לשדרוג חינם לגרסאות 6.

 

מחר אני הולך לשלוח בעבודה את הלינק שיתן לי את קוד השדרוג.

 

הבעיה השניה - המסך של הRR מקפיץ תזכורת.

 

בפורומים טוענים שזה אחת משתי בעיות, או שהגרסא של התוכנה לא מעודכנת - ושלי היא הגרסא האחרונה...

או שמשהו בתאריך של המחשב לא בסדר - וזה לא המצב לפי מה שאני רואה.

 

אופיר מצא לי לינק שמוביל ליכולת של הסרת ההודעה הזו בעזרת רישום דרך האתר של ניסו-אוטומוטיב שהם מפיצי רייד-ראנר כיום.

 

מחר אני הולך לנסות לסיים את שתי הבעיות הללו ואז אני מתארגן לקראת רכישה של מסך.

 

אה כן.. ונעלי כבל להדקים של הספק M2 :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...