Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוי...

 

(עובד פצצה)

DSC_0449.JPG

DSC_0450.JPG

DSC_0451.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

והנה קצת תמונות מתהליך הבניה של המחשב עצמו - בקרוב נפתח דיון לגבי מסכים (עשיתי קצת שיעורי בית היום).

DSC_0438.JPG

DSC_0439.JPG

DSC_0440.JPG

DSC_0441.JPG

DSC_0442.JPG

DSC_0443.JPG

DSC_0444.JPG

DSC_0445.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ועוד שלוש תמונות...

DSC_0446.JPG

DSC_0447.JPG

DSC_0448.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עדכון קטן..

 

אומנם אין לי עדיין את הגרסא הסופית של ה GPS אבל לעניות דעתי זה עדיין לא ברמה מספיק טובה. בגלל האמולטור התזוזה איטית ביחס ל SYGIC (המעבד לא עובר את ה 26% כולל הכל) וגם איפשהו בדרך מאבדים את החלק העליון של ה ROAD RUNNER. בקיצור, יש עוד עבודה בכדי לברך על המוגמר.

...CASKA for life

פורסם

חגי, אני בדיוק עכשיו מדבר עם אופיר על זה

זה פשוט הזוי, אני מריץ את זה על 4 מחשבים שונים וזה פשוט עובד לי חלק לחלוטין,

אני אראה לך במפגש שתבין את זה

 

בקשר לחלק העליון של ה-RR לדעתי זה מחיר מאוד קטן לשלם, עבור GPS אמיתי כמו שמוצע בחבילה הזאת, אני בכל אופן בטוח נשאר עם הפתרון, מבחינתי הוא מאוד קרוב למושלם,

כמובן שכל אחד יכול לעשות כראות עיניו :)

פורסם

הכיף ב CARPC זה שאף אחד לא בא על חשבון השני.. יש לי את שניהם.

 

שמעתי שהמשכת עוד לעבוד עליו אז אולי זה נותן שיפור מסויים, גם אצל אופיר בבית זה קרטע. גם זמן הטעינה הראשונית לא קצר לעומת הסיג'יק.

...CASKA for life

פורסם

ברור שהוא לא יהיה קצר,

מדובר במערכת שמעלה אמולטור ועל זה את תוכנת הניווט

שאם תבדוק בכל PPC תוכנת הניווט לבדה לוקח לה עשר שניות

אצלי זמן הטעינה הכללי עומד על 13 שניות

אחרי זה הכל טס.

 

זה רחוק שנות אור מלהיות נורא.

בנוסף עם כל הכבוד לסיגיק - ואחרי מה שראיתי בN97 אין הרבה כבוד,

מדובר בתוכנה פשוט במיוחד, עם מנוע ניווט בסיסי למדי שעושה טעויות רבות ומוזרות, כמו לדוגמא לקחת אותך 3 פעמים ימינה ולהחזיר אותך לאותו רחוב שכבר היית בו.

 

תוסיף על זה מפות מתחילת 2009 שאין להשיג חדשות יותר, וכנראה גם לא יהיה.

תוסיף שאין לזה פיצ'רים מתקדמים בקיצור - לא אופציה מבחינתי

 

שאתה אומר קרטע אתה מתכוון רק לזמן הטעינה ? כי אם 13 שניות זה המחסום שלך לGPS נורמאלי, אז זה סיפור אחר לגמרי,

 

אופיר דיבר איתי על דיליי של 2 שניות בין כפתור לכפתור, אצלי זה מיידי

הוא אמר לי שהחץ נע אצלכם בקפיצות ולאגים, אצלי זה גם מיידי

 

בקיצור במפגש נראה את ההבדלים וננסה להבין אותם.

פורסם

נראה לי שאני מתחיל לקבל כיוון לסוג הפתרון שבניתם עבור הIGO...

 

מה שאני עשיתי אצלי זה בעצם לקחתי IGO8 שמיועד מראש לPC, לא השתמשתי בשום אמולטור והעתקתי את המפות והPOI מהIGO8 (וגם את הבניינים בתלת מימד) הפרוץ שיש לי על הMIO C230 שלי וזה עובד.

 

הסיבה שלקחתי את הקבצים האלה מהמכשיר ניווט ולא מהפורומים של MP3CAR היא שהקבצים שם קטנים יותר ופחות מעודכנים ממה שיש לי על הGPS הרגיל שלי.

 

אפילו דיבור בעברית עובד.

 

הדבר היחידי שלא עובד לי שם זה מקלדת ומפות שכתובות בעברית - יכול להיות שעם קצת התעסקות בהגדרות של התוכנה עצמה אני אוכל להגדיר לה באיזה קבצים להשתמש בטקסט עברי ויכול להיות שזה יהיה מאמץ גדול מידי.

 

אבל אין לי בעיה לכתוב kholon במקום חולון ואין לי בעיה שזה גם יהיה כתוב ככה על המפה.

 

מספר הפעמים שאני משתמש בארץ הקטנה שלנו בGPS הוא נדיר גם ככה.

 

ארץ קטנה - בדרך כלל כשאתה שואל מישהוא - איפה זה רחוב "ווסרמן" התשובה תהיה "יא דפוק, זה ווסרמן" :-D

 

אבל אני חייב לראות איך זה נראה ברכב של גורל.

 

 

 

 

עריכה - יווווו ועוד משהו קטן - החלטתי מחר שאני הולך להתעלל בחבר צוות בעזרת המקלדת האלחוטית הקטנה שבתמונות למעלה - אני הולך לחבר לו את המקלט ברגע שהוא לא יהיה ליד המחשב ואח"כ אני הולך לשגע אותו עד שהוא יתחיל לנסות להחליף את העכבר או המקלדת, אני גם אספור את מספר הפעמים שהוא ינסה לעשות ריסטרט :)

 

איזה מוצר מגניב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אתה מתקדם יפה מאוד, בהצלחה בהמשך.

לגבי השיגועים של חבר שלך - הרגת אותי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם
נראה לי שאני מתחיל לקבל כיוון לסוג הפתרון שבניתם עבור הIGO...

 

מה שאני עשיתי אצלי זה בעצם לקחתי IGO8 שמיועד מראש לPC, לא השתמשתי בשום אמולטור והעתקתי את המפות והPOI מהIGO8 (וגם את הבניינים בתלת מימד) הפרוץ שיש לי על הMIO C230 שלי וזה עובד.

 

הסיבה שלקחתי את הקבצים האלה מהמכשיר ניווט ולא מהפורומים של MP3CAR היא שהקבצים שם קטנים יותר ופחות מעודכנים ממה שיש לי על הGPS הרגיל שלי.

 

אפילו דיבור בעברית עובד.

 

הדבר היחידי שלא עובד לי שם זה מקלדת ומפות שכתובות בעברית - יכול להיות שעם קצת התעסקות בהגדרות של התוכנה עצמה אני אוכל להגדיר לה באיזה קבצים להשתמש בטקסט עברי ויכול להיות שזה יהיה מאמץ גדול מידי.

 

לאנוס, את הפתרון שאתה מדבר עליו אנחנו מכירים כבר שנים

מדובר בגירסה 8.0 של IGO שיצאה כדמו ופרצו אותה

 

החסרונות אצלך הן :

א.המפות שלך הן מרץ 2009 או ישנות יותר

ב.אין לך הקלדה בעברית בערים,

ג.התראת מכמונות מהירות לא עובדת אצלך למרות שקיים פיצ'ר כזה לכאורה

ד.אין לך את כל הפיתוחים והתוספות שהם עשו בגירסה 8.3 שחלקם מאוד יעילים

פורסם

אני מודע לחסרונות גורל

 

אבל -

 

לגבי מכמונות מהירות - אני נוסע כמו זקנה לרוב ואין לי צורך בזה גם ככה :-D

לגבי חוסר עדכון של מפות - רוב השינויים הם בצמתים הגדולים, רחובות קטנים לרוב לא נוטים להשתנות ושם אני בדרך כלל משתמש בGPS, במקרה הכי גרוע אני אצטרך לשאול או לפתוח מפה שזה בכל מקרה תמיד יש ברכב.

 

הפי'צרים החדשים הם טובים ונחמדים אבל אני לא זקוק להם.

 

לגבי העברית - אני עדיין בודק את הנושא כי מה שמוזר זה שיש עברית מבחינה של טקסט רק שהתוכנה לא יודעת לתרגם את האותיות ובמקום זה מופיעים להם מלבנים ריקים - אני תוהה אם מדובר בחוסר תמיכה מלא של מערכת ההפעלה בגופן הנבחר ע"י IGO או אם מדובר במשהו ברג'יסטרי בתמיכה בעברית, כי אם התוכנה נותנת אפשרות של טקסט עברי כנראה שהיא גם אמורה לתמוך בו אבל משהו במערכת הפעלה חסר...

 

במקרה הכי גרוע - אנגלית זה גם מספיק טוב בשבילי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי - אני חושב שסיג'יק תהיה פתרון יותר טוב בשבילך

אין לה את כל הבעיות שיש באייגו למחשב

והיא גם יותר קלילה לדעתי

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני אשאיר את זה למפגש ואני פשוט אבקש ממך הדגמה

 

אם אני אראה שבאמת זה יותר מדבר אליי אז אני כבר אקח ממך את ההתקנה ברצון.

 

אבל דווקא הIGO עולה יפה מאוד על המחשב וממש לא סיפור להגדיר אותו - סה"כ אם לא ימצא חן בעיניי ואני לא אראה בזה פתרון יעיל אני אעבור לסיג'יק.

 

אבל אני עדיין רוצה להתעסק קצת הערב עם ההגדרות האיזוריות של המחשב ולוודא שכל גופן אפשרי של עברית או יותר נכון הפעלה של תמיכה בכל גופן אפשרי של עברית הופעל בו - זה לא חלק מההתקנת ברירת מחדל...

 

וקצת לברר לגבי תמיכה של הערך 40D (האות D צריכה להיות אות קטנה) שזה הסימבול לעברית ע"י מייקרוסופט ברג'יסטרי (קשור יותר לאופיס בעקרון אבל זה משהו שאמור לתפוס גלובלית). אבל זה משהו ישן ואני לא יודע אם זה נכון לגבי ימים אלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המקלדת?

עולה 45 דולר

 

ואם תרצה להמתין בקרוב יוצאת גרסאת BT לעסק ( כרגע זה RF )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...